Po éře fotbalu jako sportu, s nímž se houfně identifikovali výrobci pneumatik, se nyní zdá, že se častěji vracejí tam, kde je marketingové spojení nejlogičtější – do motorsportu. Např. Hankook bude od sezóny 2025 po dobu tří let výhradním dodavatelem pneumatik pro všechny tři třídy (WRC1, WRC2 a WRC3) mistrovství světa v automobilových soutěžích pod hlavičkou FIA.
V sezóně 2025 budou na čtyřech kontinentech (Evropa, Afrika, Jižní Amerika a Asie) bojovat o titul šampiona tři automobilové značky – Hyundai, Toyota a Ford. Všechna zúčastněná vozidla budou vybavena pneumatikami Ventus Z215, Ventus Z210, Dynapro R213 a zimními dezény i*cept SR20 a *Pike SR10W. Nikoli náhodou používá Hankook pro své závodní rallye speciály komerční názvy běžných pneumatik. Hankook byl poprvé jmenován oficiálním dodavatelem pneumatik pro WRC v roce 2014 a exkluzivní partnerství je nyní dalším stupněm této spolupráce. Hankook je jednou z mála značek, které sponzorují dva z pěti velkých světových šampionátů FIA, včetně ABB FIA Formula E World Championship, předního seriálu závodů elektromobilů.
Také společnost Giti Tire je oficiálním partnerem a výlučným dodavatelem pneumatik v několika disciplínách na národní i mezinárodní úrovni. Kompletně obouvá pole pro britský šampionát trucků závodní pneumatikou GitiCompete Race-Tuned v v rozměru 315/70R22.5. A také značka Bridgestone nedávno oznámila, že se chce v budoucnosti více zaměřit na motorsport poté, co překvapivě odstoupila z partnerství olympijských her.