O všem, co hýbe gumařinou

  • Pneunm
Více
27. zář 2023 12:38 od Pneunm
Hezký den všem. Jsem rád že se tady zase něco děje :) U mě se cena moc neřeší, nadruhou stranu musím přiznat že jsem pod cenovou hladinou velkých servisů.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
27. zář 2023 11:46 od Hrouda
Cenu řeši u nás každý. Nejdříve cenu za...... a pak se rozhodují. Stává se že po zjištění ceny i odcházejí řešit přezutí v šedé zóně tohoto odvětví. A ti samí se vracejí jen v případě potíží. Poškození šroubů, bezpečnostní klíč k nenalezení, defekt už dvakrát opravovaný, a další. A v tomto případě je cena na druhem místě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • roman
Více
27. zář 2023 09:13 od roman
Nevím, jak u vás, ale u mně nejvíc řeší cenu lidé v novějších vozidlech vyšších tříd než lidé s letitou Fábií, Octavii nebo Felicií.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • SJM
Více
27. zář 2023 08:54 od SJM
"Souhlasím s Romanem. Z jeho úhlu pohledu je tomu tak. Pak je tu ale i druhý pohled, neméně důležitý, a to zákazníka a ten se za poslední 3 roky dost změnil. Dříve bylo handrkování o ceně spíše dílem ješitnosti či jistého druhu "sportu", nebo často nabubřelosti zákazníka. Dnes, kdy všechny základní životní náklady se skokově zvýšily o desítky procent, se pro mnohé, cenové vyjednávání stává nutností. Když mladé rodině, která s měs. příjmem cca 50000 patřila do střední třídy, stoupne hypotéka ( nájemné) z 11000 na 21000, energie ze 3000 na 7000, o cenách potravin raději ani nemluvit, rázem domácí finance vypadají poněkud jinak. Je také pravdou, že tyto rodiny vlastní z nutnosti 2, často postarší auta. Když vidí, že cena 5 roků staré káry stojí stejně, jako stála v té době nová a pak uvidí ceny nových, nemluvě o elektrických, mnozí propadnou do beznaděje. Jak znám mladší maminky, šetření na milovaných dětech je úplně až to poslední, ale první na řadě bývá tatínek a protože auta jsou tatínkova parketa ( že maminka je využívá často mnohem více je většinou nepodstatné), tak ten musí ušetřit na provoze. No a výsledek je tu. Na nové nemáme ani náhodou, tak budeme opravovat a opravovat a to pokud možno co nejlevněji to půjde. PHM za 40 tomu jen přidávají na vážnosti. Samozřejmě, všichni to nemají takto. Je dost lidí, co nějaké kačky, pokud jde o káry, domy, dovolené neřeší, leč co se prací v servisu týče, tak ze zkušenosti patřili k nejhorším. Napadá mě jediné: Dobře již bylo."

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
26. zář 2023 20:53 od Hrouda
Romane to je naprosto přesně popsáno. Neni co dodat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • roman
Více
26. zář 2023 09:44 od roman
"PM: Nápad to je dobrý, ale.... Dostat ceny do přezouvacího kalendáře je to poslední. Majoritní část naší populace má jediné kritérium a tím je cena výrobku či služby. Většina telefonátů začíná slovy: "Dobrý den, za kolik máte XYZ?" Markety to vyřešily tak, že "drží" všichni spolu stejnou cenu. Rohlík stojí všude stejně, stejně jako chléb, mléko atd. Rozdíly jsou žádné nebo minimální a pokud, tak pouze kosmetického rázu. I ceny v akcích bývají stejné nebo s minimálními rozdíly. V naší branži je větší konkurence, takže sice můžeš zavést "sezónní" kalendář, ale pokud to neudělají i jiný, tak to nevidím moc růžově a opět ten nejlevnější to vyhraje a bude si moci koupit dokonce i 2 misky rýže. To, že může být (i bývá) odfláknuté je druhou věcí, ale jak říká český zákazník: "Ta cena byla skvělá"."

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
19. zář 2023 08:51 od Hrouda
PM. Rád ti to popíšu. Ale nemám na tebe kontakt. .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
19. zář 2023 08:43 od Hrouda
SAB. Asi máš pravdu. Jaký plán. Mám tak různorodou klientelu že se v tom sam nevyznám :D A vetši část je uz na hraně toho co unesou, což bych mohl říci co je mě po tom. Vidím že přijedou károu za dvě mega s tastičkou přes rameno a sluneční brýle na čele, ale jedna kapsa prázdná a druhá vysypaná a tak. Tak ze dost často chtějí cenu vědět dopředu což neni problém cenik mám jasne daný, ale jen jsem trošku váhavej . Chtěl jsem jen rict že se jim to líbit nebude. No ale určitě dudou i tací co to pochopí a budou to respektovat .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Poo
Více
18. zář 2023 17:09 od Poo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PM
Více
18. zář 2023 13:12 od PM
Přemýšlím o nákupu vyvažovačky Hunter, top model s přítlakem a všim příslušenstvím. Rozmluví mi to někdo? Nevím jestli je to rentabilní . Nerad se zákazníkům vnucuju a je vůbec poptávka po prémiovém vyvážení?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PM
Více
18. zář 2023 13:05 od PM
Myslím, že v budoucnu se bude podle sezonnosti učtovat i v jiných oborech. A to nejen z personálních důvodů. Pneuservisem to nekončí. Otázka jak to dostat do přezouvacího kalendáře. V hotelech je to jasný, lidi dopředu vědí kolik je bude hotel stát a cena se mění dle obsazennosti.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • SAB
Více
18. zář 2023 11:14 od SAB
Hrouda:Sám víš ze své letité zkušenosti jak to v sezónách v servisech vypadá to známe všichni. Jaký by jsi chtěl k tomu plán? Je to naprosto jednoduché, podle vytíženosti se odvíjí ceny.Mají hoteliéři a ubytovací zařízení různé ceny dle sezónní vytíženosti svých ubytovacích kapacit? Mají! Mají provozovatelé ski areálů různé ceny skipasů dle sezónní vytíženosti ? Mají! Potřebují to lidé nutně k životu? Nepotřebují,ale akceptují to! Potřebují řidiči zimní pneumatiky podle ročního období? Potřebují ! A dokonce je potřebují podle zákona,když chtějí a potřebují jezdit.Co z toho vyplývá? Že řidiči to budou akceptovat,když chtějí a potřebují jezdit.Nic jiného jim zbývat nebude. Ano jistě se najdou takový,kteří to akceptovat nebou chtít a ti pojedou vedle k Frantovi a Tondovi,ale Franta a Tonda budou mít tak plno,že řidiči budou čekat třeba i tři týdny než příjdne na ně řada a pak zjisti,že jim to Franta nebo Tonda pěkně dojebali a zničili ráfky,nedotáhli šrouby apd. Co z toho vyplývá? Že zákazníci,kteří dlouhodobě jezdili k tobě a byli zvyklý na nějaký vyšší standart tvojí práce se po zkušenostech s Frantou a Tondou k tobě vrátí a budou akceptovat i vyšší ceny v důsledku velkého vytížení tvého servisu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
15. zář 2023 19:55 od Hrouda
Zajímavé je tu někdo s propracovaným plánem? Nebude to mít efekt přijdu v jiný čas? Nebo jdu k Tondoj do garáže, tam je mu jedno kdy přijdu. Pneu a jejich montaž je nutne zlo chlast má jiné prior. Čislo nekde zhruba nezi 1 až 2 v žebříčku to musim mít.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • SAB
Více
13. zář 2023 07:05 od SAB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • BF
Více
14. čvc 2023 11:40 od BF

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • roman
Více
13. čvc 2023 13:34 od roman
Hohencenda: O čem se v tom Brně jednalo?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • hohencenda
Více
12. čvc 2023 20:11 od hohencenda
Který borec gumař,vypáčil tu mříž v Brně a zachránil ty dva človíčky před uhořením?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • SAB
Více
20. čvn 2023 22:41 od SAB
PM: přesně tak máš pravdu. Jaký si to uděláš takový to máš. Jestli je někdo blbec tak blbcem zůstane. Každý si na to musí přijít sám co je pro něj priorita a jak to chce dělat a hlavně na kolik si cení svojí práce. Jestli chce být někdo otrokem ať si otrokem zůstane. Já otrokem být nechci a proto mimo sezónu pracuji 5 -6 hodin a v hlavních sezónách pracuji 10-12hodin a když je servis v sezóně maximálně vytížen zavádím vyšší ceny o 30% tak jako to mají hoteliéři nebo skiareály. Podle sezónní vytíženosti mají vyšší ceny. Stejné to je i v naší branži. Pak si klidně mimo sezónu můžu užívat a odpočívat po sezóně. Ale na to si každý musí přijít sám co je pro něho nejlepší. Mě to vyhovuje takhle a určitě to měnit nechci a nebudu. V sezónách si máknu a vydělám tolik abych pak mimo sezónu byl free a bez stresu a odpočíval.Hoši věřte mi, že to takhle jde jen si to musíte udělat takové jaké to chcete mít.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PM
Více
20. čvn 2023 18:28 od PM
Nekde jsem četl ,mějte maximální možnou cenu, jakou je ještě zákazník ochoten zaplatit. Kdo dělá levně , okradá sám sebe. Když zakázník odchazí měl by si říct, nebylo to levné ,ale jsem spokojen. Pokud zákazník odchazí s myšlenkou, že nechápe, jak to můžete dělat tak levně, je něco špatně. Určitě se vám stalo, že jste odcházeli třeba od kadeřníka, restarace nebo jiné služby a říkali jste si , že by jste klidně zaplatili o 50% navíc. Takové podniky většinou buďto zmizí nebo zdraží. Nevidím , že by se do pneuservisu někdo extra hrnul, je to těžká špinavá práce, problém sehnat lidi, prostory jsou drahý a přezouvat ty velký kola už taky každej neumí. Dle mého názoru prostor pro nápravu cen v pneuservisu je.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hrouda
Více
20. čvn 2023 11:05 od Hrouda
Možná bych dal možnost některým majitelum pneuservisu provadet STK oficiálně a to bude mazec STK na oa bude za 400 a na vozík za 70 bez dokladu :D a projde i to co uz léta hnije za garáži.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Powered by Kunena fórum