Modle MOLu je takto získaný asfalt velmi jakostní, má vyšší trvanlivost a snese vyšší zatížení. Také náklady na údržbu jsou podstatně nižší než u běžného asfaltu. Nejlépe to dokládají již existující vozovky, které za léta provozu nevykazují výtluky ani trhliny, přičemž některé z nich jsou v provozu již 15 let. MOL financuje 75 % nákladů, zbytek jde z dotace maďarské vlády.
Zsolt Hernádi (na snímku vlevo s ministrem financí Mihály Vargou), předseda představenstva společnosti MOL a její nejvyšší výkonný představitel, upozornil na skutečnost, že budoucí závod je jediný ve střední a východní Evropě, který touto technologií disponuje. Dodal, že použití patentovaného materiálu sníží náklady na stavbu a údržbu silnic v třicetiletém cyklu životnosti až o 30 %.
MOL provozuje podobný závod, jen s menší kapacitou přibližně 5000 tun materiálu ročně, již od roku 2012. Za posledních šest let bylo s pomocí pryžového asfaltu v Maďarsku postaveno nebo obnoveno 60 km silnic. Umožnilo to efektivně využít 150 000 odpadních pneumatik.