Koncem léta uspořádaly společnosti GPD a CGC zajímavý workshop pro pneuservisy s cílem vysvětlit základní principy TyreServisu a na konkrétních případech prezentovat jeho přednosti. Ačkoliv jsou obě společnosti v pozicích dodavatel (CGC) – odběratel (GPD), úspěch takového projektu si nelze představit bez nejužší spolupráce – ani ten nejlepší programátor nemůže vyvinout kvalitní software pro pneuservis bez dokonalé znalosti prostředí, a naopak, znalec prostředí nemůže očekávat valný výsledek, pokud s dodavatelem nesouzní jako jedna rodina. A na prezentaci bylo patrné, že tento vztah mezi GPD a CGC existuje a funguje ku prospěchu projektu.
Otevřenost ve vzájemných vztazích také podporuje věrohodnost a kredibilitu, protože práce s daty a jejich správa jsou samozřejmě velmi citlivá témata. I proto je společná přítomnost zástupců obou firem na jednom pódiu dobrým signálem. GPD bylo v minulosti úspěšným inovátorem a průkopníkem v obchodu s pneumatikami a nyní se vrhá do oblasti, která má blíž k pneuservisu než k velkoobchodu či distribuci. Ale má k tomu dobré předpoklady, neboť díky vlastním maloobchodním provozovnám prostředí dokonale zná a navíc má dlouholeté zkušenosti s organizováním franšízové sítě. V oblasti TyreServisu však čeká GPD dlouhá, mravenčí práce, neboť se jedná o hlubší propojení s partnery než při prodeji zboží.
Celý článek si přečtěte v Pneu revue č. 4/2024