Polské zastoupení společnosti Yokohama, které zastřešuje i trhy ČR a SR, ve spolupráci s velkoobchodem GPD uspořádala tento týden druhý ročník obchodně – společenské akce Samurai Cup. Místem setkání byla Kart Arena v pražském Radotíně, kde si účastníci vyslechli poslední novinky této japonské značky, změřili síly v závodech na motokárách a denní program zakončili večeří v nedalekém hotelu Michael. Značku Yokohama prezentoval její obchodní ředitel pro Česko a Slovensko Peter Koval´, místopředseda představenstva GPD Petr Chvojka vysvětlil asi padesátce hostů velkoobchodní principy spolupráce.
Za největší přednosti považuje GPD japonský původ značky, vysokou přidanou hodnotu a fungující koncept, který umožňuje systémovou spolupráci s vyššími maržemi. Zhruba 60 % exportu pro Evropu má místo původu „Made in Japan“, současně Yokohama nyní hledá lokalitu pro výstavbu své první evropské továrny. Nejsilnějším modelem na našich trzích je dezén Advan Sport V 107, zatímco v nižších palcových řadách jsou to obchodní značky BluEarth. V zimních dezénech je tu novinka se zajímavým směrových profilem Advan Winter V907 ve 40 rozměrech od 19 do 22 palců.
Za hlavní přednosti konceptu Yokohama považuje Petr Chvojka garanci podmínek, vysokou dostupnost, nižší ceny za dopravu a také sezonní „cashback“ za prodané množství.
Petr Chvojka nám prozradil, že „koncepční“ model spolupráce má GPD momentálně nastavený s pěti značkami, a to Bridgestone, Nokian Tyres, Radar, RoadX a Yokohama. Pokrývá tak široké spektrum od prémia až po low budget.
Podívejte se na video s sekci Video