Iniciativa spočívá v zasílání interaktivního e-mailu jednou za týden, jehož obsah je zaměřený na obchodní strategie, informace o produktových řadách Pirelli, vysvětlování různých iniciativ (např. udržitelný rozvoj, dodavatelské řetězce v oblasti přírodního kaučuku, hodnoty značky) a také na procesy v oblasti zeštíhlování a zefektivněn procesů ve sféře managementu obchodu a služeb.
Pirelli má k této formě komunikace řadu kanálů, od klasického e-mailu, přes B2B stránky, e-learningové platformy, webináře, aplikace pro virtuální schůzky, stejně jako bohatý obsah od různých článků, přes manuály, rozhovory, video tutoriály a technické kurzy. Pro dealery – ať už pneuservisy nebo autoservisy – jsou všechny tyto kanály volně přístupné kdykoli, pokud jsou on-line. V roce 2019 se e-learningu Pirelli tak či onak zúčastnilo na 6000 dealerů, přičemž rozvoji těchto nástrojů nahrává i fakt, že řada materiálů je k dispozici v národních jazycích, přičemž jazyková dostupnost se stále rozšiřuje.
Pro obchodní zástupce jsou zase k dispozici webové semináře pro digitální a zákaznický marketing. Jsou zaměřeny na využití digitálních příležitostí pro interakci s klienty a pomáhají tak překlenout současné složité období, kdy je omezena osobní komunikace na minimum.