Společnost Nexen Tire organizuje v Česku spotřebitelskou kampaň, která probíhá od 15. září do 30. listopadu 2025. Soutěž dává jejím účastníkům šanci vyhrát hodnotné ceny včetně prémiového chytrého telefonu, voucherů, sady pneumatik Nexen, dresů a VIP vstupenek na zápasy týmu SK Slavia Praha. Bližší informace jsou na adrese https://soutez.nexentire.com
Společnost Nexen Tire zároveň rozšiřuje svou podporu prodejcům prostřednictvím rozsáhlé reklamní kampaně, která pomáhá zvýšit viditelnost značky. Více než 200 billboardů je umístěno v největších městech po celé České republice, konkrétně v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Olomouci a Liberci. Billboardy jsou umístěné v blízkosti nákupních center a čerpacích stanic a prostřednictvím hlavního sdělení zdůrazňují lokální produkci pneumatik.
Kombinací odměn pro spotřebitele s celostátní billboardovou kampaní se Nexen snaží posílit spojení s českými řidiči a zároveň podpořit svou dealerskou síť během klíčové zimní sezóny. V rámci spotřebitelské soutěže i billboardové kampaně je také zobrazena nová zimní pneumatika NEXEN TIRE - model Winguard Sport 3 - čímž společnost buduje povědomí o novém produktu.
„Našimi aktivitami chceme přímo oslovit české zákazníky, posílit prodej zimních pneumatik a zároveň podpořit dealerskou síť během zimní sezóny,“ řekl James Kim, generální ředitel Nexen Tire Česká republika. „Kombinací digitálních i off-line kanálů posilujeme náš závazek vůči českému trhu a zároveň našim zákazníkům přinášíme obohacující zážitky.“