McKinsey & Company, jedna z předních světových poradenských firem, nastíní účastníkům možné scénáře v oblasti budoucí mobility, které podloží svými rozsáhlými zkušenostmi a analýzami. Zástupci sdružení výrobců automobilů ACEA a UNRAE pak představí klíčové změny budoucích vozidel, které ovlivní autoopravárenství. Budou to nové materiály pro karoserie a podvozky, nová paliva, konektivita a další, co si vyžádá zcela nové přístupy, znalosti a dovednosti. S tím souvisí i nové nástroje a vybavení servisů, které umožní práci s ještě nedávno zcela neznámými systémy.
LeaseEurope, Evropské sdružení autopůjčoven a leasingových společností, představí své vlastní vize toho, jak se změní v nejbližších letech mobilita a co nového autoopravárenství čeká v podmínkách, kdy budou lidé stále častěji „nakupovat mobilitu“ místo automobilů.
Zástupce sdružení CECRA, Evropské rady pro obchod a opravárenství vysvětlí, jak nové podmínky ovlivní nejenom techniky používané při opravách a údržbě vozidel, ale také to, jaké zcela nové služby budou muset opravny nabídnout.
Je zřejmé, že se změny nevyhnou ani oblasti distribuce náhradních dílů. Na toto téma promluví zástupce evropského sdružení distributorů a prodejců náhradních dílů FIGIEFA. Své slovo k problematice budoucí mobility řekne i zástupce organizace EGEA, která sdružuje výrobce automobilového vybavení. Program konference IAM19 bude postupně aktualizován a doplňován. Naplánujte si návštěvu veletrhu Autopromotec 2019 ve dnech 22. – 22. května, kde se na jednom místě seznámíte se vším, co hýbe servisem nejenom pneumatik.