Portál společnosti Apollo zahrnuje informace o produktech a srovnávací nástroje, které pomáhají identifikovat nejlepší dezén pro konkrétní model automobilu a požadavky jeho řidiče. Společnost si také klade za cíl poskytovat produktové poradenství a podporu prostřednictvím webu a 24/7 call centra. Ceny produktů a služeb budou jednotné a transparentní napříč kanály spolu s kompletní řadou platebních možností.
Snahy výrobců prosazovat přímý prodej on-line nesou nelibě tradiční servisní partneři značek, protože přicházejí o obchodní marži z prodeje pneumatik. Nicméně prosazování prodeje pneumatik on-line není zcela jednoznačné. V prvním letošním čísle Pneu revue se dočtete o zajímavém vývoji v sousedním Německu, kde křivka prodeje pneumatik on-line silně zaostává za optimistickým očekáváním z období zhruba před pěti lety. Tehdy zveřejněná studie se zcela míjí s realitou trochu překvapivě v neprospěch internetu.