Hankook Tire letos slaví deset let značky Laufenn v Evropě. Její sortiment se mezitím rozrostl na 321 rozměrů pro osobní vozidla a 18 rozměrů pro užitková vozidla. V tomto jubilejním roce Laufenn dále rozšíří své portfolio a zamíří také do první výbavy.
Laufenn debutoval v Evropě v roce 2015 krátce po svém uvedení na americký trh v pěti dezénech a v celkem 230 rozměrech. V následujícím desetiletí se portfolio osobních pneumatik rozrostlo o téměř 50 % a společnost Hankook uvádí, že od debutu značky v Evropě se celkový podíl značky Laufenn v rámci regionu zčtyřnásobil. Nová generace letních a zimních pneumatik Laufenn je podle výrobce na cestě.
Pneumatiky Laufenn pro užitková vozidla dorazily v roce 2020. Současné portfolio osmnácti rozměrů se letos rozroste, počínaje velikostí 265/70 R19,5 pro řady pneumatik pro přívěsy LF95 a LR02. Jako další inovaci v segmentu nákladních vozidel představuje Laufenn novou digitální platformu Laufenn365, která má zjednodušit vyřizování škod a nabídnout zákazníkům dodatečnou ochranu před neočekávanými náklady.
Na stole je také první smlouva značky Laufenn s evropským výrobcem automobilů.
Značka Laufenn se prodává ve více než 100 zemích světa. A letos přibývá do portfolia Hankook Tire nová značka Optimo pro osobní automobily. „Tento krok podtrhuje strategii společnosti Hankook, která se profiluje jako společnost s více značkami. Díky diverzifikovanému portfoliu značek posílí Hankook svou pozici na evropském trhu a přizpůsobí nabídku konkrétněji různým potřebám zákazníků," komentuje výrobce pneumatik.