Vznik privátní značky je pak z podnikatelského hlediska zcela pochopitelným a svým způsobem i odvážným počinem. Kdo by se odvážil stanovovat hranice toho, co smí nebo musí podnikatel dělat. Že musí sveřepě nakupovat od svých stálých dodavatelů. Odhlédněme na chvilku od pneumatik, abychom se správně pochopili, a přesuňme se do pekařství. Je přece pouze jen na tom pekaři, co nakoupí jinde a co upeče sám. Podstatný je sortiment na pultu a spokojenost zákazníků. U pekařů to nikdo neřeší, tak proč zrovna pneumatikářská branže vyvolává v obchodně naprosto identické situaci tolik protichůdných reakcí. Ať si každý nakupuje, kde umí, a peče to, co upéct umí. To by přece mělo být přirozené právo každého podnikatele. Trh se potom sám rozhodne, co si od nich koupí. V poslední době se na českém trhu objevilo několik privátních značek pneumatik, kterým se budeme v tomto článku věnovat.
Celý článek si můžet přečíst v aktuálním vydání Pneu revue 1/2017.