Třicet let poté, co Hankook začal otevírat v západní Evropě první obchodní zastoupení, přidává do portfolia svých evropských základen tu, která dosud chyběla – testovací areál pro jízdní zkoušky zimních pneumatik s nejdelší možnou provozní dobou, kterou lze v Evropě najít. Toto místo stále poskytuje v průměru 138 dní v roce přírodní sněhovou pokrývkou, ačkoli trendy současného klimatu se nevyhýbají ani těmto odlehlým končinám. „Technotrac Ivalo je důležitým a logickým krokem, který má zajistit, že budeme schopni náležitě ověřovat inovativní technologie a produkty vyvinuté v našem Technodómu,“ říká Hyung Nam Kim, šéf globálního vývoje Hankook, v narážce na futuristické pracoviště R&D „Hankook Technodome“, otevřené v jihokorejském Daejeonu na podzim minulého roku. To je nyní „nervovým“ centrem celého výzkumu a vývoje Hankook, bezprostředně propojené s regionálními centry výzkumu a vývoje: ATC (Severní Amerika), CTC (Čína), JTC (Japonsko) a ETC (Evropa). Evropské středisko sídlí v Hannoveru a vede jej Klaus Krause, který Pneu revue řekl: „Technotrac Ivalo vnáší to provozních zkoušek pneumatik zcela novou kvalitu. Umožní nám kontinuální zkoušky pneumatik téměř pět měsíců v roce, což je v Evropě zcela jedinečné. Pro objektivní vyhodnocení vlastností zimních pneumatik potřebujeme maximální stabilitu podmínek, což je dnes pro výrobce stále větší problém. V minulosti se nám stávalo, že jsme cestu celého testovacího týmu museli zrušit, protože výkyvy počasí objektivní testování prostě vyloučily. Zde v Ivalu máme možné maximum z toho, co současné evropské klima nabízí. A k tomu kompletní zázemí, které potřebujeme. Všichni se na práci zde těšíme a cítíme v tom velkou výzvu.“
Celý článek si můžet přečíst v aktuálním vydání Pneu revue 1/2017.