Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Bořek-Třinec---Myslím Luboši, že by to bylo nanejvýš potřebné a dobré. Není to však vůbec jednoduché. Najít někoho je dnes skoro nemožné. všichni máme práce ze servisy, zaměstnanci, chodem apod. A ještě dělat něco takového potřebuje především čas a ten má dnes málokdo. Nebylo by špatné kdyby solidní pneuservisáci se třeba v lednu sešli někde na horách a strávili víkend v potřebné diskuzi a jednáních. Kde, kdy ale hlavně kdo to zařídí je ale myslím hodně těžké. Kéž by mezi námi byl někdo kdo má tyto možnosti.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
SJM--Na příští zimu zatím nenakupovat,bude brutální snížení cen.Výrobci potřebují vyrábět a prodávat.Zimy jsou plné sklady po celé evropě.Kdo pochopí prodá. -- Možná jsou sklady plné, ale jinak to funguje jinak. 1) Každý výrobce má vlastníka, rodinu, inv. fondy, banky a ty zase mají nějakého vlastníka a prvořadým úkolem je vydělávat. 2) Výroba a prodej je pouze nástroj k dosažení zisku. 3) ideálem je prodat max. množství za max.ceny. To je ale teorie. Realita je ovšem také prostá i když se snaží nám páni manageři a ekonomé vtloukat do hlavy, jak je to strašně komplikované, náročné a vysilující - nastavit max.cenu, za kterou to lidi ještě koupí a prodat toho co nejvíce. Nicméně i výrobce má své náklady, pod které nemůže. Pokud mu výrazně klesá prodej, nemůže bezhlavě slevovat. 4) Příklad - Sergio Marchionne ředitel Fiatu se snaží přimět automobilky v Evropě, aby snížily výrobní kapacity o 30% a zachovali si tak marži pro přežití a rozvoj. Zatím se tomu bránili pouze německé, vyjma Opelu. Myslíte, že v gumách to bude jiné? Možná bychom se podivili, kdo a jak jsou provázáni lidé na vrcholu gumařské piramidy. Atomobilky byly celá desetiletí tahounem průmyslu, ale i tady se může opakovat scénář z textilního a spotřebního průmyslu. Je přeci ekonomicky dlouhodobě neudržitelné, aby německý, belgický dělník na montážní lince Opelu vydělával 3500€ a výrobek prodával čínskému dělníku, který vydělá 300€. Aby došlo k přibližné rovnováze, Čína nás na oplátku zavalí hračkami, textilem a elektronikou. Celá slavná Evropa i USA žije na dluh a dnes se již ani nesnaží předstírat, že netisknou peníze dle libosti. Viděl jsem zcela nedávno top servis, kde polovinu skladu na místo pneumatik zabýraly brambory, cibule,česnek, vejce atd. Kulil jsem oči jako blázen. Majitel, starší, sklromný ale úspěšný pán povídá: Jezdit se může, ale jíst se musí. S odstupem času jsem z jeho uvažování nadšený.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Luboš - chlapi, nemyslíte, že je čas na založení opravdu reprezentativního sdružení pneuservisů, které by representovalo naše zájmy?
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Bořek-Třinec--Petře souhlasím s tebou na změnách, které jsou velmi potřebné . Po těch volám často již poslední rok a jsem stále přesvědčen že kvalitní pneuservisy mohou hodně ovlivnit. Musí však především chtít. Jde to dnes již částečně dost ovlivnit a vidím to na řadě příkladu. Situace chlapi není dobrá a dlouho ani vůbec nebude. Ba naopak. To horší nás teprve čeká. Záleží na každém z nás jak se k tomu postaví. Každý je částečně i strůjcem svého štěstí.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Petr - Pirelli brala zpět léto také od jiných partnerů. Většinou to byli větší kola. Pokud by nastavili takový systém (letní za zimní a opačně) je to pro mě partner a chci s ním spolupracovat. Například Goodyear s předraženým létem a zimou a ani snaha cokoli řešit. Je čas na změnu systému a je na každém jak si nechá kakat na hlavu.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Sklady plné,ceny jsou dole,ale na předobjednávku ti takové podmínky nikdo nedal,možná tak pouze s bonusama,sleva po slevě.Ale těm trotlům dávaj jistě ještě lepší.Michelin ve slavném výprodeji nic nemá.Všichni jen lžou lžou a lžou.Je pravda,že servisy nakupují za nejhorší ceny na trhu,ale jsou pro výrobce velmi důležití.Jak kdosi napsal tak jsme ro ně jen pohunci a "blbci",že to za ty prachy nakupujem.Pokud někdo nepříjde s něčím jako Yokohama na jaře s akcí -geometrie- pro Point S a hlavně bez získání dat,tak nic nevemu.Všem těm kokotům v kancelářích zůstávají prachy za nehtama,ale na servis nic nepustí.Ani ty zasraný montérky pro kluky nedají.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Na příští zimu zatím nenakupovat,bude brutální snížení cen.Výrobci potřebují vyrábět a prodávat.Zimy jsou plné sklady po celé evropě.Kdo pochopí prodá.
O všem, co hýbe gumařinou
čtvrtek, 22. listopadu 2012
 
Když tak koukám na ty momentální ceny Nokianu nechtěl bych tím mít zasekanej sklad když se to teď pohybuje kolem 60% na kusovej nákup. To skoro člověk zapřemýšlí jestli už něco nenakoupit na příští zimu.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 21. listopadu 2012
 
Pešíček bere na přímo od: Pirelli, Bridgestone, Michelin a nyní Nokian a Barum.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 21. listopadu 2012
 
Michale máš Tires a Equipnent z letošního jara ? Tam by sis měl přečíst rozhovor s českým zastoupením Pirelli a obzvláště tu pasáž o jejich "nespolupráci" s internetem. To tě teprve pak správně nadzvedne, pokud je ale pravdou že to měl Pešíček napřímo od CZ zastoupení, což těžko někdo může s jistotou vědět.
O všem, co hýbe gumařinou
středa, 21. listopadu 2012
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz