Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Vyjma arogantního a povýšeného přístupu společnosti Goodyear Dunlop ČR. jsou snahy o kvalitní spolupráci na obou stranách maximální především pak u Michelin ČR:
Jak hodnotíte vztahy mezi výrobci (dovozci) pneu a jejich dealery v Česku?
úterý, 3. října 2006
 
Problém je,že jsem si objednal pneu a dodavatel mi sdělil,že budou ž za 6týdnů...pro velký zájem továrna prý nestíhá vyrábět:-(( pozn.Matador
Jak hodnotíte vztahy mezi výrobci (dovozci) pneu a jejich dealery v Česku?
neděle, 23. dubna 2006
 
Určitě je, u nás se říká že jich je moc, ale na západě jich je mnohem víc, to i v malých zemích jako Belgie nebo Holandsko. Pokud ten dealer má na to, aby to dělal, tak to je určitě příležitost. Ale ono je rozdíl mít pneuservis (třeba i dobrý) a pak dovážet značku a dávat jí na trh. Todruhé je o něčem úplně jiném a nemůže to dělat každý.
Myslíte si, že na českém trhu existuje prostor pro nové značky pneumatik?
neděle, 19. února 2006
 
Domnívám se ,že prostor pro nové značky je už téměř vyčerpán.protože musí pokrýt nejenom celou republiku,ale především škálu pneu.Často se setkáváme,že někdo někde nakoupí pár tisíc pneu a myslí jen na momentální zisk a ne na dálší budoucnost značky.A proto těmto značkám nevěříme a nenakupujeme je.Karty už jsou rozdány a značky jako jsou Wanli,Kyoto,Rotax aj.nemají u nás perspektivu a budoucnost.
Myslíte si, že na českém trhu existuje prostor pro nové značky pneumatik?
sobota, 11. února 2006
 
Dá se to dělat a také na tom vydělat. Sami to děláme. Mít značku na trhu pd kontrolou je velká výhoda a většinou slibuje největší zhodnocení. Záleží ale hodně na dodavateli, podmínkách...a taky kolik toho prodáte :-)
Myslíte si, že na českém trhu existuje prostor pro nové značky pneumatik?
sobota, 11. února 2006
 
Otázka je to, jestli slovo "strategie" všichni chápou stejně. To není v tom, jestli dávají práci zdarma nebo slevy na pneu, ale jeslti si umějí odpovědět na otázku, co tady budu dělat za deset let. Jinak souhlasím, že většina firem žádnou strategii nemá, protože je nezajímá nic než meomentální profit.
Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?
neděle, 8. ledna 2006
 
Většina pneuservisů absolutně žádnou strategií nemá a to především ty menší servisy.jinak by si uvědomili ,že práce už dávno není zadarmo a je třeba jednoznačně tuto službu si nechat zaplatit!!!A né dávat zákaznikovi výrazné slevy na pneu a ještě mu dát práci ZDARMA!!!Tak tomu já říkám charita.Ale my přece děláme byznys!Nebo se pletu?
Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?
středa, 4. ledna 2006
 
Jako dovozce pneu se domnívám, že platí to druhé. O nějaké strategii většinou nelze vůbec mluvit, a to dokonce u relativně velkých firem. Většinou je to skákání od jedné věci k druhé, podle toho, co se momentálně zdá obchodně zajímavější.
Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?
pondělí, 2. ledna 2006
 
Tady zdechl pes chtělo by to přímý chat a né nějaké otázky měsíce které jsou púl roku staré.
Jste připraveni na novou legislativu, zakazující používání olověných závaží při vyvažování osobních pneumatik?
pátek, 9. prosince 2005
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz