Určitě je, u nás se říká že jich je moc, ale na západě jich je mnohem víc, to i v malých zemích jako Belgie nebo Holandsko. Pokud ten dealer má na to, aby to dělal, tak to je určitě příležitost. Ale ono je rozdíl mít pneuservis (třeba i dobrý) a pak dovážet značku a dávat jí na trh. Todruhé je o něčem úplně jiném a nemůže to dělat každý. Myslíte si, že na českém trhu existuje prostor pro nové značky pneumatik?
neděle, 19. února 2006
Domnívám se ,že prostor pro nové značky je už téměř vyčerpán.protože musí pokrýt nejenom celou republiku,ale především škálu pneu.Často se setkáváme,že někdo někde nakoupí pár tisíc pneu a myslí jen na momentální zisk a ne na dálší budoucnost značky.A proto těmto značkám nevěříme a nenakupujeme je.Karty už jsou rozdány a značky jako jsou Wanli,Kyoto,Rotax aj.nemají u nás perspektivu a budoucnost. Myslíte si, že na českém trhu existuje prostor pro nové značky pneumatik?
Většina pneuservisů absolutně žádnou strategií nemá a to především ty menší servisy.jinak by si uvědomili ,že práce už dávno není zadarmo a je třeba jednoznačně tuto službu si nechat zaplatit!!!A né dávat zákaznikovi výrazné slevy na pneu a ještě mu dát práci ZDARMA!!!Tak tomu já říkám charita.Ale my přece děláme byznys!Nebo se pletu? Myslíte si, že se české firmy v oblasti prodeje a servisu pneu (bez ohledu na velikost) řídí nějakou strategií?