Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Thanks for the welcome Christmas Day falls on December 25. It is preceded by Christmas Eve on December 24, and in some countries is followed by Boxing Day on December 26. Some Eastern Orthodox Churches celebrate Christmas on January 7, which corresponds to December 25 on the Julian calendar. December 25 as a birthdate for Jesus is merely traditional, and is not thought to be his actual date of birth.Good luck!
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
úterý, 26. prosince 2006
 
Rád budu kontaktovat vaši redakci a chtěl bych touto cestou popřát všem opravdovým pneuservisákům,veselé vánoce,bohatého Ježiška a do nového roku,jen co nejvíce pozitivního myšlení,jasnou mysl a vizi,že toto podnikání má budoucnost.Přeji,aby jsme společně našli cestu,jak toto naplnit a docílit.A věřím také,že se konečně mnozí z vás zamyslí a začnou dělat byznys a ne charitu,kterou dosud dělali.Díky Bořek.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
sobota, 23. prosince 2006
 
Dobrý den, zaujali nás příspěvky Bořka a já bych ho chtěl tímto požádat, zdali by po novém roce nekontaktoval redakci Pneu revue na mail frantisek.vahala@club91.cz. Předem děkuji a za redakci tímto přeji všem krásné svátky a úspěšný vstup do nového roku. F. Vahala
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
čtvrtek, 21. prosince 2006
 
Asi před půl rokem mi můj dodavatel pneu řekl,že existuje člověk,jehož systém podnikání je velmi zajímavý.Zpočátku jsem mu ani moc nevvěřil,že to co říkal,může být v našich Českých podmínkách možné,ale nedalo mi to a tak jsem toho majitele telefonicky oslovil a on mě pozval k sobě na servis.Místo toho"menegera"mě přijal sympatický chlapík v monterkové kombinéze,ktery právě přezouval se zaměstnanci nějaky bagr a když jsem s ním pak prošel dílnu,kancelář a povídali jsme si o jeho podnikání,tak jsem konečně pochopil, proč se drží hesla,že dělá byznys a ne charitu.Viděl jsem normálního,cilevědomého třicátníka,který několik roků dělal v pneuservisech jako zaměstnanec a poznal,že tak jak podnikali jeho šéfové,že to takhle nejde dál vydržet.Proto se osamostatnil a můžu říct,že mám servis už 14let,ale teprve u něho jsem pochopil co je to vůle a víra v to že něco dokáže a co je to skutečně podnikat v pneuservisu a ne jen lézt zákaznikům do zadku a nemít pak peníze na rozvoj fa.Je to opravdu až neskutečné a byl jsem svědkem,kdy zákazník zaplatil za své dovezené pneu,za přezutí 1840,-kč a byl spokojen.To jsem v první chvíli vůbec nechápal a došlo mi to až později.Ten pro mě kluk,mi dal lekci v podnikání a za to mu patří dík.Je opravdu tvrdý sám na sebe a klobouk dolů před ním.Konkurence je obrovská,všichni se bojíme o své podnikání a sami nejsme schopni udělat pro zlepšení situace v pneuservisní branži nic a on jde tvrdě a nekompromyslně za svým.A když jsem s nim minulý týden mluvil byl absolutně spokojen z letošní zimní sezonou,prodal to co potřeboval a vůbec nenadával,jako většina majitelů servisů.Prostě to umí a jde to vidět na něm i na tom Třineckém servisu.Tak chci říct ten "byznysmen"je jen obyčejný automechanik,který dokázal opravdu z ničeho něco.A já mu děkuji za to ,že mi dal nahlédnout pod svou podnikatelskou pokličku.Děkuji Bořku F.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
středa, 20. prosince 2006
 
A co je na tom špatnýho? Spousta pneuservisů přezouvá zadarmo... Notabene za těch 390Kč je to pro stálé zákazníky a nikoli pro firmy, nebo pro ty, kteří si pneumatiky přivezou.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
středa, 20. prosince 2006
 
Užovka napsal: Přesto .,,,,. dokážu najít cestu k zákazníkům, které by mi mohl leckterý "manager" dělající "byznys" závidět. No to se nedivím když přezouváš za 390 s dokladem. Ale podle mě je tohle přesně ta charita o které mluvil Bořek.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
středa, 20. prosince 2006
 
to Bořek: asi jste mně špatně pochopil. Já se tady nevytáčím a ani nevymlouvám. Jen upozorňuji na to, že internetový prodej pneu je pro většinu běžných provozoven problém. Pokud děláte, že Vám to nevadí, tak potom nechápu, proč odmítáte přezouvat dovezené nové pneumatiky? Vždyť Vám na tom přece nesejde... Co se týká testerů tlumičů a geometrií - mně stačí se podívat do nejrůznějších Barum Center a podobně. Přístroje jsou i tam nevyužité. Ne každý je ochoten vyhodit půl milionu za geometrii, která je v pneuservisu v podstatě k ničemu. Upozorňuji, že mluvím o pneuservisu, nikoliv rychloservisu. Musíme totiž vycházet z toho, že když napadne první sníh, je zákazník často rád i za to, že vůbec přezuje. V takovou chvíli ho nezajímá nic jiného. Je totiž v PNEUSERVISE a tím to pro něj končí. Taková je realita. Ale pokud někdo má kapacitu a náladu dělat i něco jiného, proč ne? Souhlasím s kvalitou, nebo spíše nekvalitou služeb některých provozoven. Mně stačilo, když mi jeden servismen začal vykládat, že Matador je v podstatě na úrovni Pirelli! To už o něčem svědčí. No a co se mně týká. Přesto, že nesídlím v honosných prostorech, dokážu najít cestu k zákazníkům, které by mi mohl leckterý "manager" dělající "byznys" závidět. Podotýkám, že mám zkušenosti jak se zákazníky z tábora šetřílků, tak i z té druhé strany, tzn. firem, které vlastní 30 a více vozů. Takže se domnívám, že vím o čem mluvím. Pěkný den!
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
středa, 20. prosince 2006
 
Užovko,chci ti jen říct,že tvé myšlení je velmi špatné a nepravdivé.Jak ohledně geometrie,testerů tlumičů apod.Lidi právě nechtějí jen obyčejné přezutí!Chtějí především prvotřídní servis,kvalitu poskytovaných služeb a taky šířku služeb!!!Ale nejdůležitějším článkem jsi ty,jako majitel,prodejce,obchodník a především člověk,který musí umět prodat svou dobrou a kvalitní práci.Pokud to nedokážeš,raději se na to vykašli a děléj prosím něco jiného.Cesta vede jen dopředu a pokud to nepochopíš a budeš hledat jen výmluvy a vytáčky jak to vše jen okecat,tak opravdu nic nedokážeš a nemá to význam se o tom bavit.Promin mi ty slova,ale tak to cítím já a musím ti to takhle podat a napsat.Přezutí a PŘEZUTÍ,je velký rozdíl!!!Když s tím zákaznikem nekomunikuješ,nebo se na tebe jen kouká při přezutí,anebo mu to ani neumožníš,tak pak se nediv že to nefunguje jak si to ty představuješ.Věř mi,že to jde a koukal bys jak jednoduše,ale to musiš chtít s nim pořád komunikovat a ne se jen vymlouvat.A bud si jistý,že to jde a funguje.Přeji všem opravdovým pneuservisákům jen to nej,nej a ti ostatní at raději prodávají vajíčka,nebo at si otevřou hospodu a tam možná budou u piva dost chytří a vymyslí jak maji lidé třeba více pít.Bořek.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
úterý, 19. prosince 2006
 
to Bořek: Úplne súhlasím so stratégiou vášho podnikania a váš príklad ma len utvrdil, že aj môj servis smeruje správnou cestou.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
úterý, 19. prosince 2006
 
to Bořek: postup kterým jste se vydal je nepochybně správný. Stejnětak přezouvat dovezené nové pneu za částky Vámi uváděné. Nicméně internetový prodej je podle mého názoru velký problém, protože valná většina z nich dnes "podniká" pod hranicí ziskovosti. Jistě každý ví o kterých prodejcích mluvím... Internetové obchody rostou jako houby po dešti. Každý měsíc jich nově vznikají desítky. Bohužel si myslím, že k nějaké stagnaci v jejich využívání rozhodně nedojde, protože u drtivé většiny českých zákazníků rozhoduje CENA. No a přezutí? To je v dnešní době ten nejmenší problém.
Loňský teplý podzim prodeji zimních pneu příliš nepřál.
pondělí, 18. prosince 2006
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz