Ano křupani,to je to s čím se setkávám už řadu let.Například TG pneu,prodejci strojů SICE skoro pokaždé,když mě navštíví,nebo když se setkáme si neodpustí nepříjemné poznámky na vybavení mé dílny jinými stroji.Takhle si prodejce absolutně nepředstavuji a vím jistě,že si od nich nic nekoupím.Musí se nad sebou zamyslet a nezhazovat jiné dodavatele,protože se sami ponižují. Jaké jsou vaše zkušenosti s dodavateli servisní techniky?
čtvrtek, 22. února 2007
Mal by som otazocku, ako riesite prezuvanie RunFlatt pneumatík? Na klasicke vyzuvacke je to doslova hazard. Specializovany stroj od sicam a corghi sa mi zda byt dost draha zaplata na tento problem. Jaké jsou vaše zkušenosti s dodavateli servisní techniky?
čtvrtek, 22. února 2007
Jo, naprosto souhlasím. Motortec je výborná firma se zázemím, která ví, co to je marketink. Nepodceňuji kvalitu strojů, ale schopnost komunikovat se zákazníkem a vyhovět jeho potřebám je dnes naprosto zásadní. Kvalitu mají dobrou skoro všichni, ale mnozí prodejci jsou, omlouvám se, že to tak říkám, křupani. :-) Jaké jsou vaše zkušenosti s dodavateli servisní techniky?
čtvrtek, 22. února 2007
Když jsem před 6lety začínal,měl jsem už zkušenosti ze servisů kde jsem pracoval s různými značkami strojů.Některé byli dobré,některé horší a rozhodování bylo tehdy velmi těžké.Nakonec jsem se rozhodnul pro značku SICAM s kterou jsem nikdy předtím nepracoval a kterou jsem neznal,ale přesvědčil mě sortiment,cena a především záruční a servisní podmínky těchto strojů.Mohu říct,že to tehdy byla trefa do černého.Dnes již mám 5 sezouvaček osobních,1 nákladní,3 vyvažovačky osobní a 2 nákladní od této firmy a jsem velmi spokojen.Firma Motortec z Brna,která tyto stroje prodává,tak je opravdu profesionál ve svém oboru a doporučuji ji každému.Jednáním,přístupem k zákazníkům,servisem,ale také absolutní solidností mě přesvědčili o tom,že jsem se rozhodl dobře a věřím že naše spolupráce zústane i nadále ve velmi dobré rovině.Ještě jednou vám stroje i firmu doporučuji.Více na www.sicam.cz . Jaké jsou vaše zkušenosti s dodavateli servisní techniky?
čtvrtek, 22. února 2007
Ja pracujem s vyvazovackou cemb65 a vyzuvackou sice415. Obe stroje sa do roka pokazili :) Vyzuvacka sa kazi dodnes, uz mi na nej praskol valec, liatinove uchyty elektromotora a najnovsie sa zdeformovala hlava. Podla mna su nahradne suciastky do tychto strojov dost predrazene a nie vzdy rychlo dostupne. Kupil som ich preto, lebo som vtedy zacinal a poznal som len jedneho jedineho predajcu takychto strojov. Musim vsak podotknut, za sa mojim mechanikom s nimi vyborne pracuje. Asi ked budem dokupovat niejake stroje, dal by som si doporucit aj nieco kvalitnejsie. Viete nieco doporucit? Inak pravdepodobne spustim nakladny pneuservis a to je pre mna zatial velka neznama, privitam vase postrehy a doporucenia aj na tuto temu.
S pozdravom Profik Jaké jsou vaše zkušenosti s dodavateli servisní techniky?
Slovenský kolego,věř že jsi nastoupil do dobrého vlaku,který má cíl.Když jsem před 3 lety započal,to co ty od ledna,tak mi hodně pneuservisáku říkalo,že to nevydržím,že padnu a měli radost,jak hodně budou mít oni práce.A najednou mi ti sami,dnes volají proč jim tam posílám zákazniky,kteří si jdou jen přezout pneu a nic si u nich nekoupí,že nevydělavají,že jim to vůbec nejde a že to brzy někteří zavřou.Proč?Protože zjístili,že jen z práce se žít nedá,anebo dá ale musí zdražit.A ted došlo na má slova,když jsem jim říkal,že at klidně přezouvají dovezené nové pneu zákaznikům za pár korun,ale pak jednou budou muset radikálně zvýšit ceny za služby,protože jim práce nepokryje náklady,které mají na servise.A zákazník si moc dobře pamatuje,že minule stálo přezutí 400,-kč a najednou třeba 650,-kč.Cítí se najednou podveden a odchází.A je s podivem,že se vrací,tam kde byli už předtím dražší,ale kvalita zůstela a rozhodla.Ten servis,který dělal jak já říkám charitu,ten si nekoupil nové stroje,neinvestoval do lidí,nerozšířil své služby,protože ten na to neměl.Ten dražší překonal nástrahy a vydělal na vše a dnes se mu to vrací.Tvá myšlenka s dusíkem je velmi dobrá,sám ji provádím už 3 roky a když ji dávám zákaznikům jako bonus,že u mě přezuli a pořádně jim vysvětlím,co jim to přináší,vidím jednoznačný výsledek.Absolutní spokojenost a návratnost zákazniku na servis.A to je cíl.Fandím ti a věř,že tvá cesta je perfektní. Domníváte se, že je výhodné začlenit svůj pneuservis do některého z existujících franšízových konceptů?
Pridal som sa k myslienke, nepodporovat internetovy a hypermarketovy predaj pneumatik a zaviedol som takzvanu opticku kontrolu novych pneumatik. Zacal som 1. januara a az teraz som si uvedomil, kolko ludi si chodi ku mne obuvat dovezene pneumatiky. Samozrejme malokto je ochotny si priplatit a tak vacsina odchadza. To by mi vsak tak nevadilo, zaraza ma fakt, ze ziaden z pneuservisov z konkurencie, moju snahu nepodporil a vsetci sa tvaria, ze im momentalna situacia vyhovuje a ze takto ziskali tromfa a maju pocit, ze plavam proti prudu a rutim sa do zahuby. To svedci len o tom, ze chyba je v nas. Asi pridem tuto sezonu o niejaku tu klientelu, ale skvalitnenim sluzieb sa budem snazit pritiahnut novu /mienim zakupit stanicu na vyrobu dusika a plnit to vsetkym zakaznikom bez priplatku/. Po jarnej sezone vas budem informovat, ako to dopadlo. :) Domníváte se, že je výhodné začlenit svůj pneuservis do některého z existujících franšízových konceptů?
neděle, 11. února 2007
Absolutně s tebou souhlasím Bořku.Prodávat pneu se ziskem je samozřejmostí,tak i práce musí být zisková,jinak to nejde.Smutné je to,že si to ještě někteří neuvědomili a dělají hlouposti.A na ně dojde,tomu zase věřím já.A vidím to kolem sebe,jak všichni brečí jak je zle ale sami dělají takové chyby,které je vedou do záhuby.Neznají hodnotu práce a neumí si ji vážit. Domníváte se, že je výhodné začlenit svůj pneuservis do některého z existujících franšízových konceptů?