Ano prodej nových aut je dnes dělán za minimální zisk,ale je tam velká jistota servisních prací po dobu záruky automobilu.A tam se dá získat potřebné peníze na rozvoj fa.Ale pneuservis bez prodeje nových gum nemá šanci přežít.Z práce nikdo nikdy nezbohatnul a ani nemá šanci na rozšíření činnosti.Co se týče Matadoru,je můj názor takový,že jsou to velmi nepodařené pneumatiky co se týče kvality i obchodní politiky pro pneuservisy.Tuto značku nepreferuji stéjně jako Barumku,která udělala mnoho chyb před pár lety na malých pneuservisech a dneska otravují a prosí at jim odebíráme ty jejich šroty.Němci vědí co dělají,ale Matadoru to opravdu moc nepomůže. Domníváte se, že Matador udělal dobře, když prodal 51 % pneu divize Continentalu?
pátek, 27. dubna 2007
Na Matadore mi vadi len jeden fakt a to, ze do zahranicia predavaju za exportne ceny a tie sa individualnym reinportom /zas len ten internet/ dostavaju z Ciech a Polska v ovela nizsich cenach ako ich zozeniete na Slovensku.
Ano, pneumatika je az druha najhorsia komodita. Naozaj vyhravaju auta, ponuka zahranicnych predajcov novych aut je niekedy az o 20% nizsia ako v SR a CR, nezavidim :( Domníváte se, že Matador udělal dobře, když prodal 51 % pneu divize Continentalu?
to VM: přesně tak! Ale já je nepřezouvám vůbec. Né proto, že bych dělal opozici, ale proto, že mám svý práce dost. Jinak kolik musí david prodat pneumatik, aby vydělal to co Ty za přezutí? No předpokládám že hodně! Navíc neťáci na sebe ušili bič v podobě dopravy zdarma a to už je pořádnej opruz, když se to dneska může posílat max. po dvou... :D Myslíte si, že by pneuservisy měly cenově znevýhodňovat montáž pneumatik, které si zákazník přinese?