Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Máš pravdu je to dneska hodně těžké odhadnout co vzít a nevzít na sklad.Já max.objednávám 50% toho co před 2-3lety.Nastoupil jsem taky boj proti prodejcům,kteří prodávají gumy jak v Hypermarketech,tak na internetu.Letošní zimu je vůbec nepřezuji.Mám dostatek svých věrných zákazníků a o ty druhé nestojím.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
sobota, 8. září 2007
 
Ano časy jsou zlé a proto naskladňuji jen ty nejběžnější rozměry.objednávám tak 40% a zbytek dokupuji.Víc nemá cenu naskladňovat,protože internetoví prodejci jsou podrazáci a dělají jen zle v naší branži.Musel jsem zavést prudké zdražení práce za nové dovezené pneumatiky od těchto prodejců.A nelituji toho,protože je třeba dát jasně najevo,že to opravdu není zboží,které patří do hypermarketů a na internet.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
sobota, 8. září 2007
 
Časy se mění, v dobách před pár lety jsme naskladňovali téměř 100% prodeje a co se nenakoupilo v předzásobení v sezoně nebylo k mání a také vždy spousta pneumatik po sezoně zůstala skladem. Dnes je situace o dost jiná, předzásobuji cca 50-60% spotřeby, jak říkám pro první vlnu přezouvání a zbytek dokupujeme. Nevím jak ostatní,ale moje zkušenost je dál taková, že mnozí prodejci podle své úspěšnosti s předzásobením ještě před vlastní sezonou"ztrácí nervy" a jsou schopni prodat za ještě lepší podmínky než v letních měsících.Je každopádně potřeba dobře vybírat, předzásobovat se s rozmyslem a s rezervou a zejména od solidních prodejců - což je dnes asi problém největší.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
středa, 5. září 2007
 
jo to je na dlouhý povídání. Zítra se vratim.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
úterý, 4. září 2007
 
Predzásobujem len najpredávanejšie rozmery. V predchádzajúcich sezóńach som sa snažil do predzásoby nabrať čo najviac. No ako sa mení trh, rozhodol som sa zmeniť stratégiu a znížiť predzásobenie asi na 50% predaja, pretože trh stagnuje, dokonca sa obávam aj poklesu predaja a mne už 2 sezóny ostalo dosť pneumatík na sklade a to zaťažuje aj kapacitne sklad aj finančne kasu. A nevidím žiaden úspech v tom, to rozpredávať koncom sezóny za nákup. Takže s heslom: "Niekedy menej je viac!" sa opatrnejšie púšťam do ďalšej sezóny.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
pondělí, 3. září 2007
 
Bez předzásobení se nelze obejít, na druhé straně čím větší sklad tím větší neproduktivní náklady. Ideální je kombinace - 60-70 % naskladnit a zbytek operativně doobjednávat. To je naše zkušenost z pošumaví.
Jaký podíl na vašich celkových prodejích zimních pneu má sezonní předzásobení?
čtvrtek, 30. srpna 2007
 
Při začátku podnikání jsme ze společníkem zvažovali zdali má cenu jít cestou úvěrů,nebo jít pomalu a jistě vpřed svou vůlí a zkušenostmi.Zjístili jsem,že tou vůlí vše néjde řešit a bez peněz nejde některé sny plnit.A proto jsem šli do bank a někdy až po těžkých peripetiích jsme přece jen našli společnou cestu s bankami a prostředky,které nám byly zapůjčeny,našli skutečně svůj přesný cíl.Absolutně nelituji toho,že jsme museli vyplňovat desítky papírů,lejster a formulářů.Vše bylo někdy hodně náročné a zdlouhavé,ale splnilo to svůj smysl a cíl.Dnes se k nám už banky chovají jinak,protože nás znají a věří i ony nám.Mám-li to zhrnout,tak všem kteří mají chuť,sílu a především si věří,tak ať jdou a nebojí se těchto závazků.Pokud budou rozumní,chytří a přispěje jim i trošku štěstíčka,tak mají opravdu velkou šanci se prosadit.
Bojíte se úvěrů a zadlužení?
úterý, 17. července 2007
 
Je jasný že už to nebude takový jako dřív, a že dobře už bylo. Ale přijímat některá jejich pravidla vážně nebudu. A když si to tak chějí dělat ať si na to najdou někoho jiného, já je nepotřebuju protože je naštěstí dost jiných...
Jaké jsou vaše zkušenosti s výrobci a dovozci pneumatik na českém trhu?
pondělí, 25. června 2007
 
Ano je třeba podpořit prodejce pneumatik,kteří neprovádí internetový prodej a naopak omezit nákupy od těch,kteří to prodávají za stejne nebo i lepší ceny na internetu než servisu.To je dobrá myšlenka a má určitě svůj význam.Sám jsem zkončil s fa jako PneuPlus,KKpneu,Barum apod,kteří nastolili své podmínky pro servisy zcela nevýhodně a někdy až podrazácky jen aby servisy potopily.Ted se ale začíná karta pomalu otáčet a jde to přátelé vidět,že mají i oni problémy.A budou je mít ještě větší.Jen je musíme i my pneuservisy začít ignorovat a nenakupovat u nich.
Jaké jsou vaše zkušenosti s výrobci a dovozci pneumatik na českém trhu?
sobota, 23. června 2007
 
Je jasné, že co do přístupu mají spíš úspěch menší organizace, u velké firmy jako je GY, DU, CONTI či MICH to prostě tak nejde, protože jsou tam různé standardy, které musí respektovat a které zabraňují více se prosadit individualitám. Myslím si, že to neznamená, že by to tam bylo všechno špatné, také jse třeba přijmout, že už nic nebude jako dřív, trh se vyvíjí a my se mu musíme přizpůsobovat. Tak je to dnes úplně všude. Prostě přijmi pravidla nebo běž prodávat něco jiného nebo na pracák.
Jaké jsou vaše zkušenosti s výrobci a dovozci pneumatik na českém trhu?
sobota, 23. června 2007
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz