Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Artle trochu to nechápu co jsi napsal.Jak to myslíš 750,- za kolo nebo vůz?
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
sobota, 24. května 2008
 
Pánové,nějak to tu skomírá,čím to je? Mám velmi čerstvou zkušenost s firemní klientelou. Včera jsem měl jednání,na němž firma požadovala přezouvat 1x ročně 8 Fiatů Doblo 185/65R14 pod 750Kč s prací za kolo.Po nedohodě mě s úsměvem sdělili, že budou za tuto cenu jako doposud přezouvat v KK. Přeji bratrům Karasům více takových zákazníků.
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
sobota, 24. května 2008
 
Ahoj kluci,máte pravdu všichni,ale kdo má pořád zažívat to vzrušení jako při ruletě,zaplatí či nezaplatí? Přeci pro normální fungující fy nemůže být problém zaplatit kartou nebo hotově 5 či 6 tis. Za benzin utratí několikanásobně více a platí ho někde na faktůru? Proto jiné, než tyto dvě možnosti nenabízím. A věřte, že bude hůř. Nafta,benzin, za chvíli plyn,pokles tržeb v ob.řetězcích. Bazary údajně neprodají auto nad 100tis.,karosáři nemají do čeho klepnout a hospody jsou poloprázdné. Mám obavu,aby ekonomický tygr evropy nebyl přežraný,podobně jak je tomu v Estonsku. Jinak chápu,že velké zaběhnuté servisy to musí řešit asi jinak, ale u menšího nevidím důvod se podbízet.
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
pondělí, 19. května 2008
 
Dobrý obchod je len vtedy ak sú obe strany spokojné. Je to o kompromisoch. Niketoré firmy sú menej nárocné ako individuálny zákazník, ktorý si myslí, že keď u mňa utratí 10000Sk, tak mu z vďaky ešte rok budem prať ponožky :), pričom zisk sa pohybuje na hranici 10%. Firemný zákazníci sú aspoň pre môj servis veľmi dôležitý a pokiaľ vedia včas platiť, som ochotný pristúpiť aj k neštandartným podmienkam. Pokiaľ chcú zneužívať svoju pozíciu, neváham ich vyradiť a vytvoriť tak miesto pre iného obchodného partnera.
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
pondělí, 19. května 2008
 
Je pravda,že si firmy hodně vymýšlejí a berou nás jako nějakou pomocnou a nedůležitou činností.Že si diktují podmínky je až neskutečně arogantní.Taky jsem některé firmy zrušil,pro jejich nároky.Raději udělám člověka z ulice než fa,kde pak musím čekat na to až mi to zaplatí a to se kolikrát musím doprošovat o svoje peníze.
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
neděle, 18. května 2008
 
Co se týče firemních zákazníků,tak bohužel moc dobré zkušenosti nemám.Většinou si chtějí diktovat podmínky a rozkazovat kdy přijedou,za jaké ceny budou mít pneumatiky,jaké pneu si sami vybrali bez jakéhokoliv doporučení,diktují si splatnosti apod,někteří šli tak daleko,že chtěli přezouvat své nové pneumatiky za jejich diktované ceny,které jsou až k smíchu včetně úschovy pneu zdarma apod.Musel jsem opravdu velmi tvrdě a jednoznačně nastolit systém ve kterém jsem tyto firmy vyřadil ze své péče.Absolutně jsem se utvrdil,že to bylo a je nejlepší řešení,protože někteří z nich pak byly nuceni na mé požadavky přistoupit.A ti co ne,tak o ty mi ale vůbec nejde.Nemůžu dělat něco co je na hranici finančních možností s žádnou rezervou natož nějakým ziskem.Je lehké mít plný servis aut a nic nevydělat,ničit stroje,zařízení,lidi a pomalu a jistě jít do záhuby.Ale v dnešní době je umění mít plný servis a mít aspoň nějaký základní zisk,který zabezpečuje bezproblémový chod firmy.Mám společnosti s kterými nemám jakýkoliv problém,které respektují už dlouhodobě mé požadavky.U některých to ale byla cesta výchovy,učení a poučení.Klady a pozitiva jsou jednoznačná-jistota práce,včasna a rychlá platba,dobrá organizace rozdělení práce.Podíl těchto firem u mě není nijak velký,ale je nezanedbatelný a je potřeba se i těmto zákazníkům patřičně věnovat pod podmínkou,že se to opravdu vyplatí.
Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
neděle, 18. května 2008
 
Určitě tam Profíku zajeď.Je to bezkonkurenční výstava a opravdu stojí za to.Je od 4.6 do 8.6 2008 a nebudeš litovat.
Jaké jsou vaše zkušenosti s náborem a udržením pracovníků?
pátek, 16. května 2008
 
O Autotec-u som sa dopočul až teraz, ale určite ho navštívim. Rád si rozšírim poznatky o novej servisnej technike. Doposiaľ som navštevoval len Autosalón v Nitre. Mrknem očkom aj na tie nové umývacie linky :)
Jaké jsou vaše zkušenosti s náborem a udržením pracovníků?
čtvrtek, 15. května 2008
 
Ano samoobslužné boxy jsou dobrým nápadem a určitě neproděláš.Co se tyče kartáčových myček,tak se toho opravdu nebojím.Dnes jsou už na trhu tak kvalitní mycí kartáče,že mytí houbou je proti těmto komponentům,ježděním smírkovým papírem po laku.Vývoj kartáčových mycích linek sleduji opravdu asi 3 roky a vidím tam jednoznačně posun vpřed.Ano náklady jsou vyšší v pořizovací ceně,ale taky umyješ za hodinu více aut na perfektní ůrovni a tím pádem více vyděláš a návratnost je rychlejší.Problém je opravdu jen jediný koupit produkt o velmi vysoké kvalitě a ne to co je běžně na pumpách.Rozdíl je cenově obrovský,ale jsem přesvědčen že se vyplatí.Moc se těším na neděli 8 června na AUTOTEC do Brna.Velmi ti doporučuji tuto výstavu navštívit a zhlédnout věci které jsou opravdu velmi důležité pro tvůj další rozvoj.Byl jsem na výstavě u vás v Bratislavě a tam jsem navázal velmi dobrý kontakt s Fa DARNER,od které mám myčku kol,avšak Brněnská výstava je mnohem větší a kvalitnější.Dostaneš opravdu velký rozhled a možnosti pro svou činnost.Co se týče výměny skel,tak je to taky služba kterou si zákazníci žádají.Pokud najdeš dobré dodavatele,tak si myslím že to muže být pro tebe přínos.
Jaké jsou vaše zkušenosti s náborem a udržením pracovníků?
čtvrtek, 15. května 2008
 
Bořku, a nebolo by lepšie urobiť samoobslužné mycie boxy? Tiež by sa odbúral ten ľudský faktor. Možno by to nebolo ani tak nákladné ako linka /a ja osobne by som pod žiadne kefy auto nedal/ Ostatné služny by sme asi v čo najširšej miere mali doplniť všetci, aby naši zamestnanci nemali mimo sezóny prázdne ruky. Mňa ešte napríklad napadla výmena autoskiel.
Jaké jsou vaše zkušenosti s náborem a udržením pracovníků?
čtvrtek, 15. května 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz