Odmyslím-li si trucky, tak China,China a ti ostatní. Ve čtvrtečním odpoledni panovala lehce pesimistická očekávání budoucího vývoje také pneu branže, v důsledku cen ropy a kurzu koruny,který ukrajuje přepravcům tržby. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
Pneuservisáci nezapomeňte,že se od 4 do 8.6 koná AUTOTEC a jsou tam opravdu velmi zajímavé věci.Sám jedu až v neděli 8.6.,protože přes týden jsem na servisech.Chlapi se už taky těší,tak jsem moc rád,že si celá firma zajede do Brna a nabere inspiraci.Přijeďte taky,domnívám se že to prospěje všem. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
sobota, 31. května 2008
Co by měl pneuservis splňovat?To je velmi těžké říct,ale určitě toho je strašně moc.Něco chce živnostenský úřad,něco prac.úřad,něco bezpečnost práce,něco hygiena a samozřejmně i finanční úřad.Ucelený komplet podle mne neexistuje.Všude musíš zajít nebo si pozvat kontrolu a pak teprve zjístíš co kdo a jak chce.Např.i bezpečák,který dělá pro mě nevěděl některé nové části zákona..Byly to malé věci,které jsou podle mě bezvýznamné,ale jsou v zápise a musí být odstraněny.Kontrola byla včera znovu u mě a udělali závěrečný zápis,který mě vcelku potěšil,ale malé nedostatky je třeba přece jen odstranit.Taky chápu,že jsou od toho aby něco našli.Jedno je však jisté,jsem rád že přišli a teď vím že to co dělám podle svého nejlepšího přesvědčení je správné.Stojí to hodně,a taky proto nemohu být levný a dělat za hubičku. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
středa, 28. května 2008
Ahoj, taky jsme tu měli kontrolu bezpečnosti práce, už je to ale víc jak dva roky zpátky. Pán byl velmi rozumný a vstřícný a bral to tak že nám prošel papíry, dílnu, sklad a co nebylo v pořádku poukázal na to a případně poradil jak a co je třeba udělat. A za půl roku to přišel zkontrolovat. Čas ale stále běží a věci se mění a proto jsem se chtěl zeptat, nevíte někdo kde se dá najít co všechno musí pneuservis mít a splňovat? Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
úterý, 27. května 2008
Tak to je opravdu pořádný mazec,co všechno chtějí za nesmysly.Divím se,že ti ještě nezkontrolovali jaký záchodový papír použiváte u vás v pneuservise.Opravdu je toho hodně co chtějí a musím si taky v tom udělat pořádek.Díky. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
pondělí, 26. května 2008
I když to nesouvisí s tématem,ale myslím že to je pro pneuservisáky dost důležité tak vám napíšu návštěvu která mě poctila.V pondělí mi volali z bezpečnosti práce,že mě v úterý poctí návštěvou.A to se stalo.Kontrola byla zaměřena na všeobecnou bezpečnost.Takže od pracovních smluv,zpracovaného bezpečnostní rizika pracoviště,pracovního oblečení,pomůcek pro práci,nářadí,revize všech elektrospotřebičů a nářadí které se v servise a kanceláři nacházejí+kompletní revize elektro domu+pak revizi plynového kotle a zpalinových cest.Specialitou pak byly zvedáky a především všechny TLAKOVÉ NÁDOBY v servise.To jsem tedy poznal,že v tom se vyžívají.A tady jsem poznal,jak vélmi je důležité mít zajištěnou tuto službu,abych mohl normálně dál fungovat bez jakýchkoliv problémů.Za těch 5 let co spolupracuji s fa zabývající se bezpečnostní práce,jsem do toho dal velmi slušné peníze,ale teď vidím,že se to opravdu vyplatí,protože kontroly jsou velmi důsledné a tvrdé a umluvit něco na poli bezpečnosti práce je nesmysl.Sazby za případné nesplnění závad jsou opravdu velmi vážné a dá se říct,že mohou být i konečné pro podnikání.Proto na to opravdu myslete a ti co nemají tyto věci v pořádku,tak si to uděléjte,ať nejste pak překvapeni,kolik to stojí nervu,času a peněz. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
neděle, 25. května 2008
Za 750,-pneu i s prací to neudělají ani slavní KK.To by musela být snad lepená pneu z papíru.Karasi jsou známí svým podrazem na servisy všude.Ale jak říkám,na každé prase se najde řezník.I na ně dojde.To co udělali servisům nemohou ustát a vím o tom taky,že mají finanční problémy a to dost nemalé.Artle nech jim ty firmy z kterých mají houby a děléj si svoje zákazníky a věř že to nebude dlouho trvat a pak té fa zavoléj a zeptéj se kde jsou slavní bratři Karasové a kde jsi ty?Oni budou v .....a ty budeš klidně pokračovat dál,tomu věř.Akorát teď ďělají ve všem nepořádek a podrazy.Zapomněli,že my servisy jsme jim pomohli nahoru a oni nás podrazili.Proto nepřezouvám žádné nové dovezené pneu a když tam vidím štítek KK,tak říkám zákazníkům ať si to jdou přezout těch 90km k nim a nevozí mi to do servisu. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?
neděle, 25. května 2008
Tak to Karasové nemaji za takovou cenu pneumatiky na skladě a už aspoň začali účtovat při koupi pneu od nich kolem 400,-kč za sadu.Jsou to drobné,ale předtím neučtovali nic.Takže ta firma jen lhala a zkoušela to na tebe.Jo a jinak Karasové mají a budou mít velké problémy.Topí se v dluzích a ůvěr překlenují úvěrem a tak dělají nesmysly proti všem rozumným pneuservisům.Fa se snaží prodat,ale tady v ČR nemají moc šanci a západní sousedé nechápou jaký tady máme chaos v cenách.A to je pravda přátelé. Jaké máte zkušenosti s obsluhou firemních zákazníků?