Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

S tím, že prodávají taky hromadu sraček jako GoodRide, NanKang atd. tak to plně souhlasím, ale je asi spousta magorů co si tyhle vraždy s ohledem na cenu koupí, protože jinak by je asi z prodeje ztáhli a dále tyhle pofidérní značky nerozšiřovali. Být ve vaší kůži, tak bych je asi klidně přezouval...podle mně slušně vydělané peníze, které se hodí (pokud to uděláte slušně, dobře a nepíchnete včeličku)...jednoduchá věc...namontuji, pán přiletí, že mu to hází nebo utíká...přezkouším, zjistím vadu a pěkně naúčtuji práci, napíšu vyjádření k závadě a pán ať si pak vyřídí náklady na montáž, zpětnou dopravu a další spojené náklady na které má samozřejmě ze zákona nárok s internetovým prodejcem a třeba právě příště už nebude riskovat a zajede přímo k Vám pro něco slušného. Dalším problémem bych viděl, že své ceny nezveřejňujete na internetu, protože objíždět nebo obvolávat xy pneuservisů za jakou cenu mají pneu je dost časově i finančně náročné a tímto Vám taky odpadnou lidé mého typu, kteří zajedou do jednoho tam se dozví pálku jako prase a pak začnou zkoumat internet a dopadne to tak jak to dopadlo.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 15. října 2008
 
To je nějaká sračka a stojí to za hovno,ale v testech je dobrá podle nich.Ty bláho to mi mozek nebere!Asi jsou už v křeči,tak prodávají jakékoliv drijáky a říkají že je to dobré.Nakopat jim,interneťákům do huby.A pak to přezujete a budete mít je tam každý den na reklamaci co mu to vše dělá a nedělá.Lidi neblbněte!
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 14. října 2008
 
Co je prosím toto?Rotalla Ice-Plus S100 - Novinka - dobrá v testech skladem 12 ks pneu k dodání do 24 hodin rozměry: 165/70 R13 rychlost: T (190 kmh-1) nosnost: 79 (440 kg) koupit pneumatiku za 656,- Kč s DPH
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 14. října 2008
 
NejlevnějšíPNEU.cz je největší prodejce pneu a alu kol v ČR a SR 300.000 ks pneu skladem k dodání do 24 hodin! Toto nabízí jedině NejlevnějšíPNEU.cz, ostatní jen slibují a lžou. Objevují se případy, kdy konkurence tvrdí, že má stovky tisíc nebo dokonce miliony pneu skladem, ale skutečné zásoby jsou maximálně ve stovkách kusů. U nás jsou pneumatiky označené skladem k dodání druhý pracovní den, při objednání do 17 hodin, ostatní zboží dodáváme již do 3 dnů. Zboží, které skladem není, Vám zajistíme ze skladů po celé Evropě. Celkově jsou na našich stránkách opravdu online stavy skladů mnoha dodavatelů, kde celkové množství přesahuje 5.000.000 kusů pneumatik. Dále upozorňujeme na mnohé pochybné obchody, kam se nemůžete dovolat, neodpovídají na emaily, slibují dodání zboží za nižší ceny, ale potom účtují dopravné, balné atp. Jedině u nás máte doživotní záruku, ceny pneu jsou včetně DPH a dopravy již od 1 kusu. Navíc u nás máte záruky, že našich téměř 20 pracovníků zákaznického servisu je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, v této době garantujeme odpověď na email do 5 - 10 minut a zvednutí telefonu do 3. zazvonění! Naše již tak nízké ceny zahrnují vysokou úroveň všech služeb. Třeba i případné reklamace řešíme v den uplatnění reklamace. Nikdy se k Vám nepostavíme zády, i když nastane jakýkoliv nepředvídatelný problém, například u dopravců. Všechny problémy řešíme k Vaší maximální spokojenosti, nesnažíme se jen o momentální zisk, jsme poctivý obchod. Stovky tisíc našich spokojených zákazníků jsou důkazem. U PPL se již blahem tetelí. 300.000 ks bez palet,uložených na podlaze, cha,cha,cha, jedině v hagárech pro Airbus A380. Tak mě připadá, že zloděj křičí"chyťte zloděle".
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 14. října 2008
 
Kamaráde příspěvek lidí z importu bych taky přivítal, ale asi se ho nedočkáme, na to jsou pánové moc arogantní.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
neděle, 12. října 2008
 
Naším najväčším problémom je práve podpora od výrobcov a dovozcov pneumatík. Tí sa veľmi rýchlo prispôsobili dobe a začali podporovať nie servisy, ale internetové eshopy, ktoré svojimi nízkymi nákladmi dokážu predávať za nižšie ceny a rozpredať tak oveľa väčšie množstvo pneumatík. Takže aj touto cestou chcem "poďakovať" výrobcom a dovozcom, že nás pneuservisy tak výrazne podporujú. Veľmi rád by som si tu prečítal príspevok aj od ľudí z výroby a importu ako nás mienia v budúcnosti podporiť alebo či budú aj naďalej mlčať a tváriť sa, že sa nič nedeje.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
neděle, 12. října 2008
 
doporučuji www.justice.cz, zadat: Radek Grill,Josef Grill + další spřízněné osoby a společníci,vytisknou rozvahy,výkazy a dát Vašemu ek.poradci k prostudování,docela zajímavé počtení. Je třeba si vyčlenit dostatek času. Letmo jsem kouknul i na jiné,často jsou za i-prodejem skováni lidé ze servisů nebo jejich rodinní příslušníci.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
sobota, 11. října 2008
 
položím pár řečnických otázek "...a zná je vůbec někdo?" "viděl je?" "co jsou vlastně zač?" (myšleno nej...pneu.cz - tedy tomket a jim podobné). Co to vlastně je za firmy? Myslíte, že jim velí chlapi z našeho oboru anebo jsou to vykutálení maníci, který mají daleko lukrativnější obchody (a třeba ne až tak úplně čisté) a touhle činností se snaží pěkně proprat (vyčistit) penízky a vše náramně dobře zlegalizovat? Nechci se nikoho dotknout, ale někdy mi to tak připadá...
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
pátek, 10. října 2008
 
Domnívám se,že někteří výrobci,ale i dovozci pneumatik investují do reklamy opravdu hodně peněz,ale maloobchodnikům to moc nepomáhá.Jak si pak vysvětlit situaci,kdy výhradní dýler Goodyear pro ČR dá svému vynikajícímu velkoobchodníkovi slevu na Goodyeary 58%,ten může dát max 52% pneuservisům,ale na internetovém trhu jsou tyto pneu ze slevou 60%.Tak se mi pak zdá,že jediné co je zajímá tak to není ani ten prodejce ani ten servis,ani internet ,ale hlavně co nejvíc kdekoliv prodat.Reklama je udělaná a jestli to prodají ti nebo oni to je jim fuk,jen ať splní své limity a čisla.Je to opravdu nefér vůči servisům,protože ti táhli za provaz a drželi je nad vodou a oni se jim odvděčili tím že jim ten provaz teď podřezávají.Doba je jiná a náročnější a žádá si změny.Tak se na ně vrhněme a bojujme.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
čtvrtek, 9. října 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz