Je možné, že Vás diskriminují dodavatelé, ale toto je třeba řešit s nimi a nezatahovat do toho zákazníka...jen si tím bohužel škodíte, ale zatím jste na to nepřišli. Ono je jednoduché zákazníkovi naúčtovat více, aby Vám to pokrylo ztráty z prodeje pneu, ale myslíte že v dlouhodobém horizontu kdy začnou zákaznící ubývat (a to určitě nastane, protože kdo si nechá, jak tady bylo řečeno Vaším kolegou, přezout gumy za 1.500,- když je to práce manuální a hotová za 40 min. a to mi vychází na 2.250 Kč/hod. MASAKR) Vám pokryje navyšování cen úbytek zákazníků...co je lepší ... přezout denně 30 lidí za 600,- nebo 10 lidí za 1000,-??? To už nechávám na Vás. Navíc pomalu internetoví co jsem koukal na jejich stránky nasmlouvávají některé vaše kolegy ke spolupráci a ti jim dokonce dávají zákazníkům na přezutí jejich materiálu slevu. Bohužel s Vaším postojem proti těmto gigantům nemáte šanci. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
OK, není problém...stejně už mně tou svou neschopností nebavíte. Poo radím změnit ceník nebo ho trochu dle zákona upravit...pokud je to takto jak píšeš postaveno i ve tvém ceníku, tak je to exemplární příklad pro prošetření ČOI neboť se jedná o diskriminaci zákazníka!!! Jinak s ohledem na Vás opravdu přeji příjemnou smrtelnou agónii při Vašem krachu, protože Vy se tomu trhu někteří prostě přizpůsobit neumíte nebo nechcete a jednoduše to nezvládnete. Jinak jsem se ptal ve Fordu podle čeho účtují...takže pneuservisní práce 450,- Kč + DPH na hodinu přičemž délka účtované práce dle norem při kompletním přezutí nesmí přesáhnout 60 minut + použitý materiál, přičemž se doporučuje provézt kontrola geometrie za 400,- Kč což jsem využil. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?