Ano přehodil, je to garážista v Havířově na Bludovickém kopci. Telefonicky jsem se předem objednal (ptotože přes týden pracuji, tak mně bez problémů objednal na nedělní ráno), zajel do garáže, uvařil nám kafe, zvedl auto, sundal z osy, demontoval staré Matadory, vyměnil ventilky, namontoval nové GoodYeary, nahustil, vyvážil, nasadil na osu, dotáhl momentovým klíčem - doporučil kontrolu dotažení po týdnu, spustil auto, staré pneu hodil do velkého kontejneru a napsal bloček na 420,- Kč. Vše bez připomínek nebo poznámek o dovezených pneumatikách, jen mi pochválil výběr pneumatik. Dal jsem mu za ten přístup 500,- a má jistého zákazníka, který se bude rád vracet a příště třeba koupí pneu přes něj. Což se o některých tady říct nedá. PS: Maxime, zřejmě jsi z Ostravy, tak pokud na něj chceš kontakt dej vědět. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
Trochu z jiného soudku:
1/ 20. 10. na www.nej...pneu.cz v 9:05 objednány 4 ks pneu na Focuse (185/65/14/T) GoodYear UG7.
2/ 20. 10. v 9:37 objednávka potvrzena mailem.
3/ 20. 10. ve 12:23 mailem oznámena expedice.
4/ 21. 10. v 8:30 pneumatiky doručeny službou PPL.
Celková cena 4.396,- a přezutí na plech za 420,- včetně ventilků a likvidace.
Nyní bych tedy poprosil jednotlivé slušné pneuservisáky pro porovnání o jejich kalkulace za 4 x GoodYear UG 7 v rozměru 185/65/14/T, včetně jejich přezutí s výměnou ventilků a likvidace starých pneu. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
Budou to již tři týdny,co jsem objednal celkem běžné Nokiany na www.nejlev....cz, skladem 20ks dodání 3-7 dnů. Na tel.urgenci mě odvětili,že odečtou-li si dny pracovního klidu a státní svátek, tak to není zas tak zlé a po 4.listopadu již budou někde na cestě.--------• 300.000 ks pneu skladem k dodání do 24 hodin! Toto nabízí jedině NejlevnějšíPNEU.cz, ostatní jen slibují a lžou. Objevují se případy, kdy konkurence tvrdí, že má stovky tisíc nebo dokonce miliony pneu skladem, ale skutečné zásoby jsou maximálně ve stovkách kusů. U nás jsou pneumatiky označené skladem k dodání druhý pracovní den, při objednání do 17 hodin, ostatní zboží dodáváme již do 3 dnů.----Děkuji,již nemám zájem. Objednal jsem si je již v servise. Byli slušní,vsřícní a cena je jen nepatrně vyšší. Omlouvám se všem slušným servisům, že jsem podlehl klamavé reklamě. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
sobota, 1. listopadu 2008
Tak nám skončil Říjen,sedím tak nad uzávěrkou měsíce a dívám se do výsledků a říkám si,že to nebyl špatný měsíc.Práce dost,prodej nových pneu velmi slušný,zisk na dnešní dobu docela obstojný,tak vcelku spokojen.Doba je náročná a ekonomicky nestabilní.Je opravdu třeba se k tomu všemu postavit čelem a snažit se najít cestu z kruhu nejistoty.Každý tu cestu má jinou a opravdu s některými servisáky nemohu absolutně ani náhodou souhlasit.Na to však oni příjou jednou sami až padnou,ne proto že ale nedělají to nebo tohle ,ale právě že dělají co by dělat neměli(narkoman).Zatím dělají jen ostudu.Věřím ale,že většina jsou poctiví a féroví a nedělají naschvály.Samozřejmně,že nesouhlasím taky s zákazníkem Maximem a myslím,že by se neměl nechat strhnout do sprostých nadávek,které jsou zcela zbytečné.Každý zákazník si může zvolit svou cestu nákupu pneu a servisních prací,ale taky každý servis si má možnost nastavit svou hodnotu prodeje a práce.Je to opravdu jen a jen na obou stranách jakou cestu zvolí.Maxim zvolil cestu internetu a značkový servis.Byla to jeho cesta.A já mu ji absolutně neberu.Já jsem před 3 lety zase přestal montovat internetové a marketové pneu a bylo to taky jen moje rozhodnutí po katastrofálních zkušenostech s těmito pneumatikami.2 roky to mám na svých internetových stránkách a myslím si,že jsem jediný v republice,který se k tomu hlásí.Nestydím se za to a absolutně nepociťuji nějaký úbytek zákazníků,ba naopak.Takže nehme zbytečných hádek,nadávek a dělejme všichni jak umíme a chceme.Zákazník rozhodne jestli zůstane,nebo odejde,nebo naopak příjde protože chce.A chtít je to co potřebujeme všichni,ať už je to ten zákazník nebo pneuservis.Přeji všem opravdový pneuservisákům hodně,hodně práce a ještě více prodaných pneumatik. Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
Hezky jste se tady do Maxima obuli, ale on je klasickým příklad nás běžných zákazníků a nelze s ním než souhlasit! Internet je současný fenomén a vy jste bohužel zaspali. Jestli to má příčinu ve vašem zřejmě nižším vzdělání nebo spíše pocitu ublížení, že už nemůžete dále zákazníky ždímat, tak to už nechám na ostatních. Já pneu kupuji na internetu a přezouvám u svého "garážisty" v domácím prostředí, který je narozdíl od vás spokojený, že má zákazníka a váží si ho!!! Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?