Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Malé doplnění. Z mého předešlého vyjádření se dá vyvozovat, že děláme jen lepší značky,což není tak úplně přesné. Zaměřili jsme se na dolních 9 milionů a proto děláme téměř vše,protektory nevyjímaje. Co jsme přešli od největšího výrobce protektorů ke zřejmě nejlepšímu (česká fy. ale nebudu dělat reklamu), si rovněž nyní nemůžeme stěžovat a jsme překvapeni, kolik zákazníků se ještě dnes informuje na protektory. Čínu v zimním provedení jsme ale vyřadili z nabídky. Vzhled i zimní vlastnosti byly pochybné a faktické marže komické. To protektory jsou po stránce marží zajímavější, některé rozměry dokonce velmi. Vyvážení není o mnoho horší než u nových. Zákazníka pravdivě informujeme o všech pro a proti a necháme výběr na jeho rozhodnutí.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
neděle, 9. listopadu 2008
 
Také tady to jde krásně plynule,čekačka je max. 10-15 minut. Pneumatiky se prodávají překvapivě dobře. Značka "*" má určitě něco do sebe. Až na vzácné vyjímky, zákazníci, kteří kupovali pneu před 2-3 roky jsou překvapeni nízkou cenou a často musíme dokazovat, že nejde o protektory ani "Čínu". S přezutím si dáváme záležet. Alespoň u 20% ráfků čistíme a podlepojeme dos.plochu,čistíme a konzervujeme náboje, ventily měníme automaticky. Na cenu práce nemáme žádné připomínky. Toto je popis situace s rozměry do 16"-17". U větších je to diametrálně odlišné. Tam volají a zjišťují ceny asistentky a čerti druhé kategorie, zdůrazňují ceny na www. Pochválíme jim zjištěnou cenu na www a nabídneme přezutí za obvyklé ceny i přinesených pneu(18"-21"), t.j. 320-390 za kolo.(sleva na www pneu se nevztahuje). Až posléze tito zjišťují, že faktická internetová nabídka je u těchto rozměrů převážně sci-fi. V lepším případě mají jeden,dva dezény, dodání přislíbí(nikoli potvrdí) do jednoho až dvou,maximálně tří týdnů. Následuje na nás druhý dotaz, kde je kladen přednostně důraz na garanci termínu přezutí a cena bude akceptována i mírně zvýšená, ale to jsou jen ti, co nemají zábranu volat opětovně a ještě se podělí o zkušenost. Dozajista je mnoho těch, co po fiasku na www osloví raději jiné servisy, než ty, které kontaktovali jako první. Nicméně, jakékoliv konání zákazníka vyslechneme, dále nekomentujeme a už v žádném případě nepomlouváme konkurenci.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
neděle, 9. listopadu 2008
 
U nás to jde zatím taky plynule, dá se říct už od začátku října celkem slušný provoz (takový kdyby byl i přes rok...), ale díky počasí bez zbytečného nervování z náhlého návalu jako to bývá při prvním sněhu. Odbyt pneu je dobrý, myslím že minimálně takový jako vloni. Lidé se navíc bojí nové značky, tak se snaží obouvat preventivně lépe. Uvidíme ještě, až se zachumelí...
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 5. listopadu 2008
 
Tak jak přátelé servisáci,vidíte zatím sezonu? U mne to není žádná šílená divočina,ale jde to docela dobře.Gumičky jdou,zákaznicí kromě pár chytrolínů taky solidní,práce příjemná bez soli a špíny za nechty,zaměstnanci taky celkem spokojeni,takže pohoda.A co Vy?
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 5. listopadu 2008
 
Koukám, že to tady ještě pořád žije :-) Mimochodem se mi zdá, že to tady pánové nějak všechno překrucujete. O padnutí některých z XY pneuservisů jsem psal a měl jsem na mysli hlavně servisy, které přestanou přezouvat internetové pneu nebo to celé budou nějak znevýhodňovat, protože podle mne ten prodej na internetu půjde pořád nahoru a pokud budete dělat obstrukce, tak někteří ten úbytek zákazníků neunesou a padnou. Pokud jde o garážisty, tak pokud mají vybavení, certifikace a jsou cenově výhodní, tak proč se bát je využít. Pokud jde o ty garážisty, já třeba k jednomu jezdím už 10 let a je bezva sledovat jak se mu daří a rozrůstá se. Začínal v malé garáži bez aut. zvedáku a v druhé měl sklad a zákaldní vybavení. Nyní po 10 letech nestíhá, má 5 velkých garáží, kompletní vybavení, automatické zvedáky na dvou stáních a vypomáhá mu kolega a na elektro mu jezdí pomáhat kluk z autorizovaného servisu a hlavně - pokud si neví rady nebo se to týká závažnějších věcí, tak vždycky doporučí některého ze svých kolegů. To o výměnách v autorizovaných servisech je samozřejmě blbost, jsou to plnohodnotné pneuservisy s kompletním a mnohdy lepším vybavením než mají někteří vaši kolegové...tedy aspoň u Forda a ani se služebním u Škody nebyl problém.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 5. listopadu 2008
 
To je dobře, že končíš, neboť my zas nejsme zvědaví na "hovadiny" o tom, jak bysme jako fungující kamenné pneuservisy měli být zahubeni. Být to podle vašeho scénáře, jsem zvědav, kam potom někde na cestě či při výletu s rodinou zajedeš třeba při defektu pneu apod., když my všichni už budeme "padlí na hubu" jak říkáte. Autorizovaný servis si s vámi poradí výměnou pneu za novou neboť tam se na nějaké opravy nehraje a budete na to koukat jak vás budou ždímat. Nebo narazíte na toho vašeho garážmistra, který umí možná tak svařovat duše metodami jako před 30 lety.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 5. listopadu 2008
 
Tuším, že pokud byste měli pneuservisy v takovém stavu a čistotě jako ten garážista, tak byste se nemuseli vůbec stydět. Na Vašich příspěvcích je krásně vidět, jak si nepřipouštíte ani minimální kritiku vašich postupů a pokud se objeví někdo v pohodě, kupodivu levnější a bez blbých keců přezuje i dovezené pneu a tím nejede podle Vašich kolejí, tak se vše snažíte zlehčovat a převádět do celkem trapných přirovnání jako Lidl a zubař. Začínáte být opravdu k smíchu. Já jsem tady najel na základě příspěvku Maxima v diskuzi na Idnes.cz a opravdu se nestačím divit. Končím, nakoupeno mám, přezuto taky a na vaše hovadiny nejsem zvědavý.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
středa, 5. listopadu 2008
 
myslím, že Kiss to tady tím přirovnáním se zubařem vyjádřil na jedničku. Podobně jako když si do hospody přinesem z www.nejpivo či lidlu pivo za 2,90 a po hospodským budem chtít, aby nám ho vychladil, naservíroval a přinesl na stůl. Pak si dáme řízek (samozřejmě námi donesený) z řízek.cz, který nám připraví, ohřeje a dá pod nos. A pak se na něj začnem rozčilovat, že za tu službu chce takové prachy, když v parku na lavičce si to můžem zkonzumovat úplně zadarmo...
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 4. listopadu 2008
 
MAXIM-LUDĚK-NOVOTNÝ = jeden a tentýž člověk.Tzn.píše pořád A TENTÝŽ HULVÁT.Viď chytráku?
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 4. listopadu 2008
 
Pánové,dnes jsem byl u zubaře. Amalhám jsem si objednal na www.nejlenejsizuby.cz. Zubař neměl sice nejmodernější vrtačku, ale velmi zachovalou šlapací, ale certifilovanou. Ordinije jen v mírně plesnivém slepě a na to že nemá diplom je celkem zručný. Za ty ušetřené prachy to ale stojí.Další námět, jak se nenechat ojebávat nenažranými podnikateli.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 4. listopadu 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz