Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Tak jsem se vrátil z Německa. Situace kolem Continentalu je tam v tisku vcelku frekventované téma. Že následující rok nepřežije v současné podobě, je všem zřejmé. Otázkou je pouze míra změn. Prodej, fůze atd. Že se to nějak dotkne i Barumu je nasnadě.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
čtvrtek, 18. prosince 2008
 
jasně,narkoman to řekl správně,ať se pak podělaj u reklamací,jak interneťácí tak jejich zákazníci.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
čtvrtek, 11. prosince 2008
 
jsem majitel mensiho pneus.v mensim meste v zap.cechach. problemy s internetarema mam taky,ale uz sem si na ne asi zvykl.taky to resim jinyma cenama,zajimavy je ze takovyho cloveka uz vetsinou poznam,treba podle otazek typu kolik to bude stat,prezujete me,atd.nekdo cenu akceptuje bez mrknuti oka,nekdo nadava a vyhrozuje,ze uz neprijede.jenze ze zkusenosti uz vim,ze prijede.a vite proc?protoze si to sam doma neudela.proste a jednoduse-pneuservisy jsou a budou.bude i intern.prodej gum,ale tam se budou predhanet ve slevach,takze jich spousta zkonci,ale budou.ja uz neberu itern.jako konkurenci,ani to nejde,ale pokud v budoucnu bude prezuti stat cca. 1500kc auto,a ze to k tomu speje,budu asi spokojenej.at si priveze gumy treba z pekla.pro male pneuservisy meho typu vede cesta v rozsireni sluzeb.sam mam jeste rychloservis-oleje,vyfuky,brzdy a dobre se to doplnuje s gumama a internet tak moc nehrozi.letos sem jeste pribral prodej a servis lesni a zahr.techniky a to je supr.jeste par slov k maximovi:ty a tobe podobni nejsi zakaznik,ty jsi parazit,ktery nestoji za suchy z nosu.podivej se nekdy okolo sebe.vidis oprejskany baraky,smetiste,prazdny obchody?je to kvuli lidem jako si ty.tim ze utratis penize ve svem okoli a podporis tam jakykoli kseft,tak ver,ze to pocitis.ne treba hned,zato jiste.proto ze kazdej normalni zivnostnicek ty prachy,ktery si mu dal vydelat vetsinou investuje zpet.do firmy,baraku,okoli.no nic,hlavne ze si usetril. m
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
pondělí, 8. prosince 2008
 
Ano nárust prodeje tam byl, osobně odhaduji kolem 10%, ale myslím, že hlavní příčina bylo, že poslední dvě zimy nebyly nic moc a někteří lidé ani nepřezuli.Domnivám se že spousty zakazniku bude hodně dlouho jezdit i na jaře a později na zimním pneu, než přezují na letní, tím padam se nám prodlouží jak prodej tak i přezpouvaní pneu.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
čtvrtek, 4. prosince 2008
 
Co se týče legislativy,tak tady na severní Moravě jsem skoro nepoznal nějaký větší zájem díky této vyhlášce.Snad jen několik firem toto vyprovokovalo k povinnosti zajistit svým zaměstnancům zimní pneu.Odhaduji to tak maximálně na 5% nárustu kvůli zavedení zákona o zimních pneumatikách. Celkově však u mne jednoznačně došlo k zvýšení prodeje nových zimních pneumatik a servisních prací.Je to ale taky tím,že v letošním roce přálo počasí a zimní přezouvací období bylo aspoň u mne mnohem delší,čímž jsem mohl uspokojit mnohem více zákazníků.Především se však domnívám,že se více prodalo,a potvrdili to i mnozí zákazníci,že ceny pneu letos prudce klesli, takže byly určit dostupnější i pro řidiče kteří předtím nepřezouvali.Za měsíc Říjen a především Listopad mohu tedy říct,že byl velmi dobrý a na podmínky které panují v našem oboru jsem mile až překvapivě velmi spokojený.Byly to náročné týdny,ale přinesli pozitiva,která musím a chci přenést na zákaznika ,protože jinak by zákonitě došlo k pozastavení a poklesu kvality služeb a to nemohu ani nechci připustit.Zvlášť teď v této ekonomicky nestabilní době,kdy je třeba velmi dobře uvažovat nad strategií kterou zvolit do blízké budoucnosti.Věřím že i další opravdoví pneuservisáci měli úspěšný zimní rej a že se jim podařilo udělat takovou práci,která jim pomůže do dalšího nelehkého udobí které ať už chceme nebo ne je tady v této branži docela dost a hluboko zakořeněné.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
sobota, 29. listopadu 2008
 
Souhlasím,+- 10%. Je tu ovšem jedna zkutečnost. Značka zimní výbava platí do konce dubna!!! To znamená přezouvat v květnu. Domnívám se, že spousta řidičů bude na 4-5mm. Taková pneumatika je pro další zimní sezonu nepoužitelná a proto ji raději dojede. Prodeje a přezouvání na jaře to rozhodně negativně ovlivní. Např.Estonsko je mnohem severněji a vyžaduje MS od prosince do konce února. To má hlavu a patu.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
sobota, 29. listopadu 2008
 
Legislativa neměla zkoro žádný vliv na prodej.Typuji tak max.10%.Nárust prodeje byl a je u mne větší,ale není to zaviněno novou značkou.
Jak se dosud podle vašich zkušeností projevilo zavedení legislativy o zimních pneu na jejich prodeji?
čtvrtek, 27. listopadu 2008
 
www.nejlevnějšípneu.cz navíc u nás máte záruky, že našich téměř 20 pracovníků zákaznického servisu je k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 18 hodin, v této době garantujeme odpověď na email do 5 - 10 minut a zvednutí telefonu do 3. zazvonění! Naše již tak nízké ceny zahrnují vysokou úroveň všech služeb. Třeba i případné reklamace řešíme v den uplatnění reklamace. Nikdy se k Vám nepostavíme zády, i když nastane jakýkoliv nepředvídatelný problém, například u dopravců. Všechny problémy řešíme k Vaší maximální spokojenosti, nesnažíme se jen o momentální zisk, jsme poctivý obchod. Stovky tisíc našich spokojených zákazníků jsou důkazem.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
pátek, 21. listopadu 2008
 
Moje třetí zkušenost s internetovým nákupem, konkrétně nejlevnejsipneu.cz byla veskrze negativní. Ještě v říjnu s dostatečným předstihem jsem objednal zimní pneu, které dle systému byly ihned k dodání a skladem. Poslali je za 14 dnů, navíc udělali přehoz a poslali jiný dezén. Na reklamaci reagovali dalších 14 dnů, aby pak v jeden den napsali, že posílají po PPL správné gumy a pak za 15 minut poslali další mail, kde ruší objednávku s tím, že výrobce nedodává nic. Takže jsem teď bez peněz, bez gum a venku začíná sněžit. nakonec jsem zavolal kamarádovi, mám za půl dne gumy i na autě, sice o 800kč dražší nákup, ale když spočítám dva zbytečné výjezdy do servisu a protelefované peníze při reklamacích, tak za těch pár korun a spostu nervů to nestálo. Pokud by snad majitel Tomketu zabrousil i sem, rád mu pošlu k prověření č. objednávky a veškerou e-mailovou komunikaci a to se pobaví. v dnešní době si takhle nas.at zákazníka, to chce hodně odvahy a věřit ve svoje podnikatelské umění.
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
pátek, 21. listopadu 2008
 
Zdravím všechny polemisty problematiky servis a internet. Řekl bych, že je to spíš o lidech. Pokud není pneuservis vyloženě vydřiduch, koupil bych si je vždycky u něho, ať už kvůli záruce na pneu, kvůli dalšímu případnýmu cenovýmu zvýhodnění, likvidaci starých pneu zdarma atd. Stejně nějaký dvě nebo i tři kila na gumě není zas takovej rozdíl, když mi vydržej cca 30 tis km. To je tak trapný šetřit na dvou letech používání pneumatik litr na 4 gumách, že bych si je fakt na netu nekoupil a ještě budu v pneuservisu snášet blbý ksichty co sem si to dovezl. Já jsem totiž člověk a podporuju zase jen lidi. A ne internetový zautomatizovaný zlatokopy. Je to taky byznys, ale pneuservis je o službách, o lidech, o pomoci při defektu, o odbornosti, vždyť styk s vozovkou je jen o gumách. Achjo, nechápu, jak si to můžete kupovat na netu. Jen nevim, proč se nikdo neponíží vzít si dvěstě vepřovýho a hurá do svý oblíbený hospůdky se slovy, kolik u vás stojí opečení a naservírování týhle flákoty? Bylo by to asi všem, co tohle čtou tak trapný, že by to neudělali ani náhodou. Ale jak se na netu objevěj gumy, tak mi přijde, že lidi jsou zmanipulovaný a dokazujou si spíš takovou hrdost, že sehnali gumy levněji než je má někdo u nich v pneuservisu, což je lidská vlastnost se předhánět a dokazovat si jak je kdo lepší a že to někdo sehnal levnějc tam a tam. Není to ale o ceně, je to jen ta lidská soutěživost. Je potřeba si uvědomit, že pokud budu nosit do restaurace svoje vepřový, tak tam asi nikdy nenajdu nový polstrovaný židle z masívu, nidky tam nebude živá hudba, nikdo mi u stolu nezapálí svíčku a nikdy se tam na mě už neusměje hezká servírka. Takový podnik půjde hodně rychle do záhuby. A teď takhle, myslím že není na pneuservisech, aby se i přes tuhle problematiku snažili víc a víc (samozřejmě bojovat budou muset), ale to všechno v oblasti služeb je na zákaznících, jak budou platit, tak budou obslouženi. Je to jen na nás, zákaznících, buď dopadneme s gumama z netu bez záruky a likvidace chodit do garáží přezouvat na starejch polofunkčních strojích, nebo budeme navštěvovat technicky špičkově vybavené odborníky s nejkvalitnějším zázemím a rychlými službami. Je mi líto, jestli tohle nepochopli internetoví soutěžící o nejlepší cenu pneu na internetu, a o to možná větší škoda, bylo to směřováno právě Vám!
Myslíte si, že výrobci a dovozci pneumatik investují dostatečně do reklamy a pomáhají tím maloobchodníkům v odbytu zboží?
úterý, 18. listopadu 2008
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz