Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Zhlédl jsem video L-L systému a je to docela zajímavé řešení.Vypadá to dobře a může to mít něco do sebe.V jednoduchosti je krása.Docela tomuto systému fandím.Jde vidět,že když někdo uvažuje tak to i funguje.A jestli třeba v Sicamu nechtěli,tak se prostě někdo naštval,odešel a udělal si své stroje.Je to stejné jako když se zaměstnanec pneuservisu naštve na šéfa,že to dělá špatně a udělá si sám servis.A kolik znám takových případů.A fungují.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Tlumiče zvuku a manometr jsou už samozřejmostí u strojů M&B.Začátky měli asi hodně těžké po odtrhnutí od Sicamu.Brzy je ale trumfli novým jednoduchým řešením palce sezouvačky.A i když mám stroje Sicam a jsem max.spokojen,je třeba jít s dobou a hledat takové technické řešení,které vyhovuje pneuservisním potřebám dnešní doby.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Zapomněl jsem.Více najdete na www.mbengineering.info
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Ano je pravda,že M&B je odnož Sicamu,který je velmi dobrý výrobce pneuservisních strojů.Je taky pravda,že M&B začali pořádně fungovat v roce 2008 a měli nedostatky o kterých píše W4C,ale opravdu na sobě zapracovali a teď tyto sroje stojí za to.Typ L-L je opravdu velmi podařený stroj,jak technicky tak i zpracováním.Trochu bych řekl,že je až nadčasový.V Americe sklidili na výstavě velký úspěch a to je velmi náročný trh,takže bych se ho nebál koupit.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Je to pravda, Findejs je slušný člověk a seriozní jednání. Je škoda že škoda,že stroje M&B nemá motortec na www. Jen pro sebe tipuji, že je nemá uvedeny záměrně, jelikož údajně za touto značkou stojí "odpadlíci" ze Sicamu a tito jsou na černé listině Sicamu. Jinak mám asi rok TC 528 s pomocným ramenem technohelp od M&B, ovšem ne L-L. Koupil jsem to venku za téměř 1/2 toho, co stál tehdy podobný Sicam. Ač nerad,konstatuji, že jsem byl zklamán kvalitou a provedením. Je pravda, že mnoho dílů je identických se Sicamem, ale není to Sicam.Např. hrany dílů absolutně neojehleném, natož zaoblené, což má za následek rychlé prodření tlakových hadic. O netěsnosti spojů,chybějících manometrech a tlumičích vzduchu ani nemluvím. Dnes po dodělání a úpravách stroj funguje,ale kluci ho berou jako záložní v sezoně, jinak se všichni raději postaví k Sicamu. To je má zkušenost, ale podotýkám, není to tip L-L.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Co se týče vyvažovačky,tak jsem si koupil Sicema SBM V 655+přírubovou sadu Duo expert,kterou mám na servisech,ale nebyla u každé vyvažovačky.Teď už bude.A protože často poslední dobou dělám motorky přbral jsem i přírubu na vyvažování motocyklů .Vyvažovačky Sicam používám už řadu let co podnikám a každé 3 roky kupuji a obměňuji ty starší.Velice se mi to vyplácí,protože tak pneuservis nestárne a neustále se modernizuje.Servis od MOTORTEC GATE je na špičkové úrovni a neměl jsem zatím žádný větší problém,což mě přesvědčuje o kvalitách SICAMU.Tato společnost měla u mne i předváděcí akci na nové Italské stroje M&B,na které dělá také servis a které najdete na WWW.m-b.cz ,kde je i odkaz na zahraniční stránky s videem činnosti jednotlivých strojů.Jsou tam jak klasícké sezouvačky tak nový patentovaný systém L-L který se mi opravdu líbil.Proto si určitě TC-528 L-L pořídím kromě zvedáku na pneu který je aspoň pro mne nepotřebný.Bližší informace na tyto stroje určitě rád podá p.Findejs na tel.602 702 419,který předváděcí akci u mne zajišťoval.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
Ahoj, Bořku můžeš sem prosím dát co to bylo za stroje, příp. někaký odkaz na stránky výrobce/prodejce. A také na tu vyvažovačku cos pořídil. Myslím že nejen za sebe Děkuji.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 16. února 2009
 
K ceně strojů jsem napsal že převyšuje světoznámé značky,chtěl jsem tím napsat,že cena strojů je podstatně výhodnější než u těchto značek,u kterých platíte jen a jen právě tu značku,ale řešení strojů je úzce specifikováno jen na malou část pneumatik,což je pak velmi nevýhodné a pro většinu pneuservisáku zcela nepotřebné. Co se týče naskladnění pneumatik na jaro 2009 tak v tom mám jako už řadu let absolutně jasno.Základem vždy tvoří pneumatiky od společnosti AM PNEU tzn.LASSA,AVON kterých ročně prodám velké množství.Dále pak je samozřejmostí mít skladem Michelin,Bridgestone,Firestone,Goodyear,kterou si přejí někteří náročnější zákaznici.Okrajovou značkou je pro mne Barum,Matador.Samozřejmosti je že nabízím velmi širokou škálu pneu od různých výrobců.Naskladnění pomalu provádím a do 14 dnů budu z 90% uspokojen.Držím pak celou sezonu vždy několik druhů pneumatik v běžných asi 25 rozměrech.To je sice náročné na vázaní peněz ve skladu,ale vyplatí se to. Např.teď deně prodávám několik sad zimních pneu,protože je mám fyzicky na skladě a zákazník nemusí čekat.Zvlášť teď, kdy je u nás na Severní Moravě sněhová kalamita.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
sobota, 14. února 2009
 
Ano vázne to nějak.kde je ale chyba?Minulý týden u mě na servise proběhla prezentace nové osobní sezouvačky a vyvažovačky.Pro mne osobně to byla velmi zajímavá a opravdu skvělá příležitost se seznámit s novými technickými novinkami na trhu pneuservisních strojů.Zvlášt řešení demontáže nízkoprofilových pneumatik,bylo pro mne opravdu velkým zážitkem a zjíštěním že na trhu existuje konečně univerzální stroj,který se dokáže přizpůsobit nejenom 13 palcovým kolům ale i bez jakýchkoliv problému 20 palcovým nízkoprofilovým pneumatikám se kterými byla na tomto stroji hračka pracovat a až z obdivem jsem sledoval jednoduchost řešení tohoto stroje,který i svou cenou jednoznačně převyšuje světoznáme značky,které ale jsou upozorńuji jen jednosměrně využity např na runflety.Lehkost,rychlost,provedení a perfektní činnost stroje mě opravdu zaujala a proto mě opravdu mrzí,že mnoho zákazníku od dodavatele,kteří byli pozváni nedorazili ani se mu neomluvili.Místo toho aby přijeli a podívali se na opravdu velmi dobrou prezentaci,tak raději jsou nevím kde a pak si jen stěžují jak je to špatné,že není práce,že lidi nekupují gumy u nich,že nemají peníze na rozvoj apod.Ta prezentece nestála nic.Dát si kafe,dobrý koláč,popovídat si o všem co nás dnes trápí v naši branži opravdu za to stála.Překvapilo mě že ze Slovenska přijeli zákazníci,kteří to měli 100km i více a pneuservisáci kteří to mají tady za komínem nebyli schopni nejenom dojet,ale ani se slušně omluvit.A to jsou právě ti kteří potom brečí a jen si stěžují.A protože jsem člověk který svou práci miluje, tak mi bylo líto za toho prodejce.Poznal aspoň jaci většinou jsou a o co jim jde.Za ty co tu byli mohu říct,že všichni odjížděli zcela spokojeni a velmi mile překvapeni.A ti co byli pozváni a neomluvili mohou jen zpytovat svědomí a užírat se jak to nejde.Ale jde.Sám jsem si včera koupil nový plošinový zvedák a příští týden příjde nová vyvažovačka.A velmi brzy si určitě koupím stroj na který byla u mne prezentace a o kterém jsem konečně přesvědčen,že zaplní mezeru v pneustrojích pro osobní,dodávkové a off vozy na našem trhu.To se nemusím a ani nechci chlubit,jen chci ukázat kde jsou rozdíly a proč u někoho to jde jiného ne.A už jen zájem má svou vizi a cíl.A pokud se někdo zavře do dílny,znehodnotí cenu pneuslužeb,neinvestuje a myslí si že to přežije,tak já mu říkám ať se raději na to vykašle a sedí raději u piva a ne u něčeho co neumí.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
sobota, 14. února 2009
 
Nějak to vázne kolegové, to jste se všichni z toho přívalu radostných zpráv šli opít, nebo co? Kápněte alespoň někdo božskou, co budete letos preferovat,jakou značku? Já se přiznávám, jsem z toho jelen a již to neřeším. Nějak se to vyvrbí. V Barumce mají všichni bobříka mlčení, ostatní jsou na tom podobně.Zatím to tipuji takto: Čína se cenově dorovnala u běžných rozměrů s Barumkou, grupa Michelin,GY,BG a jiné budou o dost dražší. Je tu ještě obava, že zásoby importérů budou o dost menší než dříve. Uvidíme, jak se to projeví v zásobování. O kupní síle raději ani nepřemýšlím.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
úterý, 10. února 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz