Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Bořku, já nesouhlasím s tvým názorem, že autorizovaný servis ví, že nějaký náhradní díl (v tvém případě sada těsnění) není k sehnání a tak ti napálil cenu. Jestli jsem to správně pochopil, potřeboval jsi nějaký konkrétní díl na opravu konkrétního auta, nepodařilo se ti to sehnat u univerzálního dodavatele dílů, ani nikde jinde a sehnal's to až v autorizovaném servise té konkrétní značky. Obávám se, že cenotvorbu v tomto případě ten servis tak moc ovlivnit nemohl, protože to nakoupil přímo od zastoupení značky. On je vázán dealerskou smlouvou k odběru dílů a v tomto případě (jak sám uvádíš) to žádný dodavatel neměl. Musel's tedy koupit originální díl, který už i pro toho dealera, kdes ho koupil, je nekřesťansky drahý. Malý příklad za všechny - originální sada rozvodů na 1,9TDI (řemen + kladky) tě vyjde o třetinu levněji, pokud ji koupíš od VW a ne od Škodovky přitom se jedná o identický motor. Bavíme se tady o nákupních cenách od výrobce vozidel pro autorizovaný servis. Kolik stojí absolutně stejná sada, pokud ji koupíš od jiného dodavatele (a tudíž na krabici nebude slepice nebo VW)?
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Neelix je chytrý jak rádio,ale špatně naladěné a pokažené.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Neelixi já jsem nenapsal,že se na internetu prodávají jen a jen činské gumy a už vůbec ne že nějaké napodobeniny!To jsi opravdu mimo ty a to pořádně.Jestli mě tam u něčeho takového najdeš,tak mi to řekni kde a já si to rád po sobě přečtu,protože bych o tom musel vědět,že takovou hloupost píšu.Ale protože jsem nepsal nic takového,tak se nebojím,že to někde najdeš.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Ano, pneuservis se bude muset přidružit k něčemu jinému a bude to jen dobře. Protože když vidím, jak se zdejší monterkáři chovají ke svým zákazníkům, jak se o nich vyjadřuji, tak jim ze srdce přeji, aby zkrachovali. Bořek je také úplně mimo, argumentovat, že na netu se prodávají čínské pneu a napodobeniny značkových pneu, no to mne teda dostalo. Já na internetu koupil pneu, kterou jsem reklamoval. Do 14 dnů mi přišla omluva, reklamace byla uznána a dostal jsem na výběr buď novou gumu a nebo peníze zpět. Jednalo se o Goodyear a reklamaci posuzoval přímo technik Goodyearu ČR. Takže určitě lépe řešeno než reklamace v servise, kde se na to někdo s rukama v kapse podívá a řekne: "Hm, to jsou gumy z netu, tak se nedivte." Zdroj je stejný i pneuservisáři i internetové obchody kupují od stejných firem: GPD, Carena, Tirex, Adapa, Chára, Treadtel apod. Pneu si k nám zákazníkům prostě jen musí najít jinou cestu. A už vidím Narkomana nebo Toma, jak v obchodech nadšeně platí trojnásobek ceny za rohlík a říkají si, že ten pekař taky z něčeho musí žít, že to dělá srdcem a koupil si novou troubu, tak na ni přeci musí vydělat. Ne, rohlíky za 1,90 z Intersparru ne, jen za 6 Kč od pekaře z naší ulice.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
tak tak, pneuservis bude jen doplnkova sluzba autoservisu a autobazaru.To je smer kam toto odvetvi poputuje.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
KISS: objem penez, ktere je zakaznik ochoten utratit je dan prijmem zakazniku.On se rozhoduje za co je ochoten vynalozit prostredky.Pro yakaznika je urcite lepsi sednout si k PC aomrknout pohyb cen daneho vyrobku, nez objizdet provozovny.Kdo toto pochopi, chytne vlnu trendu, zbytek proste zanikne.A to je jenom dobre.Stejna suma pak zbyde na mene provozoven a vsichni budou spokojeni :-)
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Dinousaři taky vymřeli a to čeká většinu zdejších rádoby podnikatelů v pneuservisním oboru, že Tome nebo Narkomane?
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Naprosto příhodné a votom to celé je. Jak značkáčům ubývá práce,musí nahradit výpadek jiným způsobem a toto je geniální způsob. Nezvednou hodinovou sazbu a běžné díly, které jsou snadno dostupné, ale nestandartní prkotiny a ty osolí. A Ty si můžeš myslet své, ale koupíš. Tak mě napadlo, co přezouvat kompletně kolo např. za 59Kč, ale ventil dám (v porovnání s Tvým těsněním za hubičku) za 99Kč. Již slyším ty reakce, vyznavačů internetu a značkových servisů. Objem peněz, který je třeba na chod jakéhokoliv zařízení, je prostě dán a nelze ho dramaticky a dlouhodobě snížit. Jednoduše provoz,stroje,mzdy i budovy něco stojí. Je až zarážející, že toto si neuvědomují mladí diskutéři, jež si navíc myslí, že pobrali všechnu moudrost světa. Budou se do krve prát, aby "ušetřili" v lepším případě několik desítekkorun na pneumatikách, ale rádi dají tisíce za značkové hadry a tenisky, jež jsou do jednoho vyrobeny v Bangladéši,Nepálu,Vietnamu nebo Číně. Je každému jasné, že výrobní cena je v jednotkách dolarů. Toto jsou pravé důsledky globalozace. Zdejší diskuze proběhla jako bouře ve sklenici vody a nemá na běh života žádný vliv.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
Jeden takový neusměvný(usměvný) příběh ze včerejšího dne.Přijel jsem do značkového servisu,kde jsem musel zakoupit originál díly na vozidlo,které jsme opravovali.Žádný dodavatel dílu to vůbec nemohl sehnat,takže nezůstalo než jet do autorizáku.Bylo to 6 malých gumových těsnění.Přirovnal bych to jako sada těsnění do umyvadla.Výrobní náklady bych řekl v rozmezí 20-30,-kč.Prodejní jsem si typl tak 200kč.O jak jsem se mýlil.Když mi ten prodejce řekl cenu,tak i když hodně vydržím,tak mě to málem porazilo.Cena 1085,-kč za téměř nic byla i pro mne hodně tvrdá realita.V tu chvíli jsem si řekl,tak to je opravdu hezké,my pneuservisy bojujeme o každou korunku a to nám zákaznici kolikrát vyčinní a tady za pár nesmyslu dám tolik peněz.Protože to,ale byla potřeba,zaplatil jsem,poděkoval a odešel.Když jsem to pak ukázal zákaznikovi,tak se zamrzlým úsměvem jen řekl:Takhle se vydělávají peníze a ne třeba jako vy,že ano?Pneumatiky seženu všude a hned,ale takovou hloupost ne a oni to ví tak to pěkně prodraží a vydělají na tom.Dal jsem mu za pravdu a z úsměvem jsem jen dodal,že to je prostě pořádný kšeft a ne co děláme my v pneuservisní branži.A jak již psal Stanislav,tak v tom mají tyto značkové servisy oproti nám jednoznačnou výhodu.Mají svoje díly a tyto si buď zákazník vezme,nebo mu vozidlo prostě na opravu nevezmou.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 27. února 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz