GPD odprodala své servisy síti Vianor, myslím, že je to krok správným směrem. Nokian je na zimu dobrá pneu, na léto nic moc. A je potřeba její prodej tady podpořit na úkor různých činských pneu. Myslím, že časem by Vianor mohla být alternativou k síti First Stop. Také by mne zajímalo, zda GPD provozuje vlastní e-shop pod hlavičkou jiné firmy, zda o tom někdo něco víte, uvítám info. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 2. března 2009
Opět vás tu všechny po delší době zdravím, speciálně zdravím Tebe Bořku. Díky, že sis na mne našel čas a tak podrobně jsi mi to vše rozepsal. Jak jsem Ti již psal, plně souhlasím s Tvým právem odmítnout přezout internetového zákazníka. Ale není to přeci jen o záruce. Pokud je jakýkoliv problém s pneumatikou, tak je potřeba to reklamovat to u prodejce. A nevím jak Ty, Bořku, ale já většinu reklamovaných pneu posílám přímo k reklamačním technikům výrobců. Pouze pokud jsem dovozcem pneu přímo já, tak to řeším tak, že se na to podívá můj technik a řekne mi názor. Krom dodávkových matadorů, kde mi neuznávali téměř nikdy reklamaci a proto jsem je přestal nabízet, a nákladních pneumatik na Goodyear jsem neměl nikdy problém s reklamacemi. Nemám rád čínské, indonéské, indické apod. pneu. Neprodávám pneu typu Wanli, Goodride, Bridgesteel apod. Pneu kupuji přímo od výrobcům ve velkém, nebo od velkoobchodů z ČR a nebo ze zahraničí. Stejné zdroje jako má třeba Tvůj běžný dodavatel pneu. Není tedy rozdíl mezi gumou koupenou u mne a nebo u Tebe. Je to stejná výrobní linka jen jiná cesta k zákazníkovi. Chyba může vzniknout maximálně špatným skladováním, ale to může také vzniknout i u jakéhokoliv dodavatele. A pak se to jednoduše vymění, zákazníkovi se člověk omluví, dá mu slevu či jinou kompenzaci. Říká se, že na internetu se prodávají staré dotky - nesmysl. Já trvám na to, že pneu starší dva roky musí být označená v názvu pneu i příslušným dot - např. DOT06 apod. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 2. března 2009
Bořku, s tou Carenou a Chárou máš pravdu. Jejich ceny jsou kolikrát dražší pro pneuservis než to mohu koupit někde na netu jako koncový zákazník. Neumí to nabídnout pořádně velkoobchodně. A hlavně je tam průšvih, že nerozlišují mezi tím, když koupíš 4 ks za rok nebo 100 za týden. Já už pět let jedu s 90 % z GPD a mám maximální spokojenost. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 2. března 2009
Jindro nechtěl bych tady rozebírat některé dodavatelské obchodní problémy,které jsem mněl s GPD.Byly takové jaké byly a už se k nim nevracím.Řeknu ti jen že,jsou tam teď někteří noví lidé a docela to funguje.Nemám je jako prvořadé dodavatele,ale beru je.CHáru a Carenu vůbec nepoužívám,pro mne mají zcela nezajímavé ceny a podmínky.Pneuservisy nejsou jejich středem,ale jen doplňkem do počtu.Takové nerespektuji ani je neuznávám.Jsou pro mne zklamáním.Zase upozorňuji některé,Kteří by to chtěli překroutit,že je to jen můj názor. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
VIANOR vstoupil do České republiky minulý rok.Dva hlavní aktéři jsou GPD a ALMA PNEU.Můj názor na tuto síť je vcelku pozitivní.Spolupracuji především z ALMOU,která je pro mne osobně velmi solidní partner.Od GPD v malé míře taky odebírám nějaké zboží a nemám s nimi problém.Je ale pravda,že jejich systém prodeje pro servisy před pár lety pro mne osobně byl nepřijatelný,ale polepšili se,pochopili situaci na trhu a tak dnes s nimi nemám problémy.Síť VIANOR pokud ji budou dělat lidé,kteří mají především myšlení pro pneuservisy má možnou pozitivní budoucnost.To je můj osobní názor. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?