Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Kissáku,nevím proč jsi pořád tak závislý na Barumce.Ano souhlasím ať se vrátí kompletní výroba do Otrokovic,protože na Malajských Barumkách mí někteří zákaznici najeli jen i 3000km a byly až na drát sjeté,takže mi nikdo nevymluví,že kvalita je tam katastrofální a výrobní proces absolutně nekontrolovaný.To samé je i u Barumek vyrobených v Portugalsku a J.A.R.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
neděle, 15. března 2009
 
Myslím,že panika kolem Barumu a Matadoru není na místě. Právě na opak se domnívám, že je v budoucnu čeká posílení pozice. Jen naprostý idiot ponechá drahou a relativně jednoduchou výrobu na "západě" a zruší na "výchdě". Dále na východě je sice ještě levněji, ale prodražuje se doprava. Do lodního kontejneru dáte bez problémů 10000 ks notebooků za cca 200mil, ale jen 2500 pneumatik 165/70R13 Barum Brillantis z Malajsie. Potom to 1,3 Eura co je v ceně pneumatiky z Temešváru nebo Otrokovic nebude tak žhavé. Již dnes se lidé "nahlas ptají", zda by nebylo dobré vrátit výrobu malých pneumatik zpět do Otrokovic. Odbyt na tyto malé rozměry údajně stále je, na rozdíl od velkých 18,19,20 a 21" na kterých se poslední roky v Otrokovicích stavělo. "Východ" je pro tyto rozměry malý trh, na západě a především v USA,je zase v období krize společensky nevhodné, aby si majetní lidé kupovali vozy, jejich cena je jako u malého domu, spotřeba jako náklaďáku a přezutí stojí jako zánovní auto. A voootom to je:...............................Časopis Neue Reifenzeitung v této souvislosti přinesl výsledky studie Deutsche Bank, která se pokusila stanovit, jak velký je podíl mzdových nákladů na pneumatiku u spíše menších gumárenských závodů, které navíc nepůsobí v zemích s nízkými mzdami, ve srovnání s těmi, které mají podstatně vyšší kapacity a navíc vyrábějí například v zemích střední a východní Evropy. Za příklad posloužily závod Michelinu ve francouzském Toul a továrny Continentalu v rumunském Temešváru a v moravských Otrokovicích. V Toulu podle údajů banky vyrábí asi 820 zaměstnanců na dva miliony osobních pneumatik ročně. Jejich průměrný roční příjem činí 46 000 eur. Na jednoho pracovníka tak vychází výroba 2440 pneumatik ročně při mzdě ve výši 18,90 eur na jednu pneumatiku. Při průměrné prodejní ceně 50 eur za plášť vypočítali analytici, že podíl mzdových nákladů na pneumatice vyrobené ve Francii činí 38 %. Ve srovnávaném rumunském závodě Continentalu pracuje na 1500 zaměstnanců, na něž připadá roční výroba desíti milionů pneumatik. Při mzdě pohybující se od 12 tisíc do 25 tisíc eur ročně vycházejí mzdové náklady na pneumatiku ve výši od 1,80 po 3,70 eur. To odpovídá podílu mzdových nákladů na pneumatice ve výši mezi čtyřmi a osmi procenty. Podobně křiklavý je rozdíl i mezi náklady ve francouzském závodě Michelinu a českým závodem Continentalu: V Otrokovicích se mzdy pohybují rovněž mezi 12 tisíci a 25 tisíci eur ročně a na 8000 zaměstnanců tam vyrábí zhruba 20 milionů pneumatik. Podíl mezd na jedné pneumatice tak činí mezi 1,50 a 3,10 eur, což znamená mezi třemi až šesti procenty na ceně jedné pneumatiky
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
neděle, 15. března 2009
 
Point zase jen uráží.Důležitější je však,že mám pravdu a Continental jde pěkně do srabu a doplatí na to jiné státy a lidi.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 13. března 2009
 
Bobe, tak je vidět, že montérkáři nerozumí ani obchodu ale ani národům. Ty frantíku jeden...
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 13. března 2009
 
U nás je Frantík Němčour a Francek Francouz.Jinak tedy Nácek,pro tebe.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 13. března 2009
 
Frantíkům? Continental jsou franocuzi?
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pátek, 13. března 2009
 
Tak a je to tady přátelé.Continental nám pomalu jde ke dnu.Zavírá zatím 2 podniky.Barumka omezuje výrobu,Matador taky.To to dopadá když frantíkům lezem do zadečku,co? A bude ještě hůř.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
čtvrtek, 12. března 2009
 
Viz analytik: ...a dejte jim najevo, že se na ně díváte zvrchu a že si jich jako motoristů moc nevážíte. Tak to je opravdu super přístup k zákazníkovi :-)
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
čtvrtek, 12. března 2009
 
Analitiku analizuj,ale praxe je úplně o něčem jiném.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 9. března 2009
 
Přesně v tom co popsal kiss asi o tři příspěvky niž, spočívá hlavní výhoda a síla pneuservisů - jenže většina z vás vůbec neumí jednat se zákazníkem, dávat věcné argumenty a neblábolit, naučit se nazpaměť základní technické informace a profesionálně je podat, postarat se, aby i poslední pomocný mechanik měl aspoň základní komunikační schopnosti. O tom byste tu měli debatovat, to je vaše řemeslo a zbraň proti interneťákům. Vy tady diskutujete zase jenom o těch číslech a cenovkách. Máte milion příležitoséte interneťáky důstojně a na úrovni poslat do pozice, jaká mim patří - tendenčních nestálých překupníků, kteří k tomu oboru nemají vůbec žádný vztah a vždy dělají jen to co krátkodobě vynáší. Oni na rozdíl od vás se zákazníkem nemají šanci mluvit, tak je šikovně zpracovávejte, ukažte jim svou přidanou hodnotu, když si přivezou šrot na přezutí, tak jim to přezujte, ale řekněte jim o těch gumách své (vždyť o těch kendách, goodridech atd. se popsaly již stohy), a dejte jim najevo, že se na ně díváte zvrchu a že si jich jako motoristů moc nevážíte, ale jaké profík je obsloužíte. Prostě buďte chytří, na úrovni, vychovávejte své lidi, aby to byli nejen dobří montéři, ale i obchodníci. Buďte věcní a struční, nemyslete si,že někoho dnes zajímá, že mu budete dvě hodiny vykládat o nějaké gumě, když máte klienta na place, vytěžte z toho, interneťáci takovou možnost nemají, třeba se pak zastydí, že si jako umouněnci nechávají posílat levný čínský šrot a pak je montují na 10 let staré prohnilé bmw. BUĎTE CHYTŘÍ. Nesnižujte se, nenechte se vyprovokovat, buďte rafinovaví.
Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
sobota, 7. března 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz