Anubisi,ty jsi ale opravdu .....Jde vidět,že nemáš vůbec skutečnou představu a jsi jen darmožrout!Částka,nebo nejpneu a další debili,kteří to dělají jsou jen oplzlí,zavšivení vředi v oboru.Neboj se už na ně chystáme hezkou finanční kontrolu a nebojím se že něco nenajdou.Určitě tam je levota a nebude to vše čisté,to si buď jistý.Těším se jak jim to tam trošku v sezonu proberou a znervozní je.Tak nad ními dokážeme vyhrát,protože víme že to je podvod a můžou dát jen část zisku do reklamy,tomboly,výhry apod.Uvidíme kdo vyhraje.Ať se takoví vředi oboru strachují. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
pondělí, 23. března 2009
Kikosi, proč Ti vadí, že některý z internetových prodejců nabízí slosování, kde někdo může vyhrát automobil? Co je na tom špatného? Je to přeci jen marketingový tah, jak nalákat více zákazníků. Pomocí vyšších tržeb, většího zisku se to auto krásně zaplatí. A navíc výherce je zavázán na něm mít reklamu na internetový obchod, takže opět dobrá forma propagace. Takže já osobně panu Částkovi držím palce. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
Dík,docela mě to potěsilo, nechci totiž zde vypadat jako chytrolín,co má od všeho klíče. Opět si se trefil na hlavičku. Vyjmenované sítě jsou u nás asi jedinné, kde se dostávám (aniž bych to nějak soustavně vyhledával), ke kuloárním informacím. Pokud si je v nějakém čase poskládám dle mého selského rozumu, často se až divím,že je to tak. Nicméně se zde na toto téma konkrétních sítí nechci vyjadřovat. Něco již zde na diskuzy již zaznělo. Je pravdou,že sloučení Pneuboxu a Barumu proběhlo trošičku v křeči. Nebyl to totiž sňatek z rozumu, ale nutnosti. Sami barumáci si myslí své, ale zachovávají loajalitu. Jen jeden postřeh. Víc, než o výhodu sloučení, šlo o zachování míst některých lidí ( to i barumáci,jenž o některých si můžeme myslet své, se diví, jaké dárečky dostali z Pneuboxu,potažmo z Obnovy Brno).Více se nechci vyjadřavat. Vývoj je tam dnes překotný. Necháme se překvapit. Jen abychom ještě nostalgicky nevzpomínali, jaká to byla pohoda, když jsme se přetahovali o zákazníka s Barumem. Pokud je mi známo, jednání o nějaké formě dalšího fungování Contiku běží od podzimu nepřetržitě a situace prodejní sítě v ČR a SK není dnes zdaleka prvořadý problém Continentalu. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
To: Kikos. Musím Ti složit holt, nejsi až zas tak ůplně vedle. Nejsem kovaný servisák, jenž běhá po servise v kombinéze. Mám tři malé servisy (1 stání,1-2 lidé),prodají gumy od 1,3 do 2,8mil a práce od 220t do 570t. K tomu něco málo prodám na další servisy, mám strojírenskou dílnu a konstrukční kancelář. Dodávám menší,ale poměrně složité výrobky, které přes(i společně) další firmu dodávám do gumárenských firem. Díky této aktivitě, jež provádím od r.92, jsem měl možnost pracovně navštívit desítky gum.závodů po celé Evropě. Nicméně v sezoně si rád na týden v kuse stoupnu k ser.mašinám a nedělá mě to žádný problém, dá se říci, že si alespoň duševně odpočinu. Jinak zastávám názor, aby práci dělali odborníci, ty jsem doufám našel a také se je snažím zaplatit. Nevykonávám dohled, co a kde koupili,kolik to stálo a pod. Chci,aby měli plnou odpovědnost za fungování a ziskovost servisu a společně nastavujeme jen strategii a investice do následné sezony. Je přece nasnadě,že stlačíme-li dodavatele závaží o 5%,činní úspora např.6000Kč. Podaří-li se mě však přes svého přítele v Avonu kontaktovat na prodejce v GB, a získat jednorázově 4500 pneumatik s DOT 07 v průměrné ceně cca 21 Euro (14"-18" ne China), tak toto považuji za prvořadou náplň mé práce. Jistě uznáš, že výsledný efekt je nesrovnatelný. Poznatky z relativně odlišných činností se snažím vzájemně využívat. Možná by se zde mnozí podivovali, jak zcestně mnozí západní výrobci i prodejci přemýšlí o budoucnosti pneumatik. To se ale nedozvím, mluvím-li s obchodníkem jako potencionální zákazník. To se dozvíte jen samá pozitiva a skvělá očekávání. Jste-li ale dodavatel, slyšíte pravý opak, jako je zastavení nebo krácení investic,snížení nákladů na všechno za jakoukoliv cenu i snížení kvality, čemuž se v inside instrukcích říká optimalizace kvality. Je běžné, že jakost je tříděna na několik skupin (první výbava,záp.evropa,střední e,východní e,balkán a pod.) Zdejší diskuze (pokud je věcná), je pro mě rovněž přínosná a také odpočinková. Jestli se nepletu,diskutuji převážně o výkendu (pátý příspěvek tento měsíc), což není zas tak často. A nakonec, pokud jde o zjišťování situace partnerů i konkurentů z veřejně dostupných zdrojů, je dnes běžné. Pokud naopak při jednání uvedete takové znalosti,nejlépe však pozitivní, stoupáte u partnera v ceně, jelikož se chováte profesionálně a zároveň ukazujete,že jste připraven a jednání neberete na lehkou váhu. Naopak, vykazujete-li základní neznalosti,vnímají Vás jako neperspektivního partnera,nemám lepší slovo než ojebou Vás a hodí přes palubu. Z těchto důvodů nechápu jisté opovržení veřejnými informacemi. Toto není ani Krakatice ani Votava. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
neděle, 22. března 2009
KISSÁKU,prosímtě ty jsi teoretik nebo praktik? Máš nějaký servis,nebo jen studuješ vše na internetu? Někdy máš i dobré informace,ale připadá mi to,že jen po teoretické stránce a že z té technické to bude asi slabší.Klidně mě vyveď z omylu,ale tak mi to u tebe připadá.Jestli máš servis, věnuješ se práci a svým lidem jako tomu sledovánní výsledovek, tak pak smekám klobouk.Pokud ovšem jen právě nesleduješ plky kolem. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?
neděle, 22. března 2009
Tome,Ty se podivuješ nad ceníkem IHLE. Podívej se na poslední výsledovku na justici a bude Ti to ihned připadat srozumitelnější. Jak vidno, i němečtí jednatelé se u nás rychle učí a náš vkad do teorie ekonomiky, jako např. pojem "tunelování" rychle zdomácněl i jinde. Krátký výtah z uzávěrky IHLE ------------PREHLED VÝZNAMNÝCH UDÁLOSTÍ PO DATU ÚCETNÍ ZÁVERKY
V prubehu dubna byly zjišteny závažné skutecnosti o cinnosti jednatele pana Marc-Andrease Miliuse za
uplynulá období let 2003 až 2007. Bylo zjišteno, že jednatelem byly neoprávnene vybírány cástky z úctu
firmy. Tato škoda k 31.12.2006 dosáhla hodnoty 68 358 543,73 Kc. A k 30.4.2007 dosáhly tyto
neoprávnené výbery za rok 2007 hodnoty 19.475.600,- Kc. Tato cástka je rozhodnutím jediného
spolecníka považována za majetkovou újmu, kterou zpusobil jednatel pan Marc-Andrease Milius
spolecnosti.
V dusledku toho, že došlo k úmrtí pana Marc-Andreas Miliuse, jediný spolecník spolecnost Ihle Baden-
Baden Geschäftsführung-AG v zastoupení pana JUDr Jaroslava Vrchlavského jmenoval dne 29.5.2007
novým jednatelem spolecnosti pana Dr. Fabiana Bohneho. Máte obavy, že současný hospodářský pokles výrazně ovlivní prodej a servis pneumatik?