Je s podivem, že se začneme bavit na těchto stránkách např. o problematice oprav,vybavení apod. a hned na to někdo, kdo nemá ani páru co pneuservis obnáší opět sprostě zautočí na servisy, že nepřezouvají nebo nějak omezují internetové pneu.Já sám je tvrdě postihuji a finančně jim to dávám najevo a představte si, že mi pneu práce vůbec, ale vůbec neubývá a mám ji stále více.Přibral jsem teď 2 chlapy a velmi dobře se obejdu bez takovýchto zákazniku.Včera jsem např. jednoho interneťáka přezul.Na octavii na plechy za 1800,- a ani nemrknul a ještě poděkoval. Takže Hassáku,Predo,Foxi dělejte si co chcete,jezděte si kde chcete,ale stejně máme pslední slovo my, kteří vás pak zachraňujeme, když Vám hoří koudel u zadku.A budu rád, když si najdete nějaké jiné diskuzní forum, kde si pokecáte třeba o těch rohlících, že někde jsou za 2kč, inde za 1kč a že tam a tam je mají dokonce za 0,70kč. Na to vám možná rozum bude ještě stačit.To je zatím vše a servisákúm přeji hezký den. Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?
sobota, 27. června 2009
Myslím, že každý z nás (nebo alespoň doufám, že drtivá většina) - opravdových pneuservisáků se snaží svoji práci dělat poctivě, logicky si za ni chce nechat zaplatit jako každý jiný pracující člověk a tudíž nemístné poznámky o zlodějích na tomto fóru by měly jít někam ... a mohlo by se zde hovořit i o jinych problematikách nežli servis-internet. Proto i já bych se připojil k zavedení příspěvků registrovaných účastníků z řad odborné veřejnosti a odpadlo by tak vzájemné osočování ať už ze strany internet. prodejců, vychytralých zákazníků i nás, od mašin. Internetové pneu nenechává klidným asi většinu z nás, už tak dnes pracujeme z minimálními maržemi (většinu slevy patřící nám dáme stejně konečnému zákazníkovi), tak by snad mohlo být pochopitelné, že alespoň lidská práce by mohla mít nějakou cenu. Když už tu bylo řečeno o tom přirovnání s rohlíkem, raděi si zajdu k opravdovému pekaři pro rohlík třeba za ty 4 Kč, když budu vědět, že si na něm pochutnám a vím, že dělají poctivě a z dobrých surovin, než abych se přehraboval v lidlu v bedně se zmuchlanýma gumovýma rohlíkama bez chuti za kačku kus. No ale to jen přirovnání a je to na vkusu každého z nás. Trochu problém je v tom, že dnešní společnost se snaží díky dostupnosti přemíry informací o čemkoliv se snaží odborníky obcházet a poradit si sama. Ať už nakupováním strojů, nářadí, pneu, elektra, zkrátka čehokoliv. Ne že by se zašli poradit do firmy, která se tím specializuje (to možná v první fázi), ale hned potom musí oběhnout hypermarket (někdy třeba i vietnamské tržiště)-kvůli porovnání ceny, v elektře stojí vrtačka 2500 Kč, ale v Tescu je jen za 400. Že je to kvalitou úplně něco jiného, to už leckomu nedojde. No a nakonec prosurfovat internet a zjistit, že nejlevnějšíněco.cz to má taky levné. Tak na co to kupovat ve spec.obchodě, kde by byl servis, rada, zkušenosti atd. No a z těchto "zákazníků" se etabluje skupina lidí, která rozumí všemu, vše si zjistí, a je samozřejmě chytřejší než ti ostatní. No a z těchle přechytralých jsou pak ti, co nás zbytečně uráží, napadají zde a zkrátka lezou nám všem na nervy... Proč bychom byli zloději? Jsou levnější a dražší firmy, tak ať jdou tam, kde jim to vyhovuje. A na závěr perlička z dneška: Na dílně zákazník s novýma pneu Goodride z nej..pneu.cz, běžná octavie, při vyvažování jsem nevěřil svým očím (a zákazníkovi teprv lezly oči z důlků, když jsem mu to ukázal), zkrátka tak děsná házivost běhounu, že i někdejší socialistické protektory z bývalých podniků KGP, byly podle toho vzory přesnosti (a to že někdy dovedly pěkně házet!). Mimochodem jsme přišli i na zvláštní trhlinky v běhounových drážkách (a to nejsem včeličkář :-) - zkrátka divím se, že se něco takového může prodávat. No, když to ten zákazník viděl, do té doby se mylně domnívaje, že má značkový výrobek "kvalitní pneu s dlouhou životností", bylo na něm vidět, že po internetu si pneu už nikdy neobjedná. Obzvlášť když viděl u nás vystavené pneu značky, kterou mám léty prověřenou (netvrdím, že značkovou) a znám její kvalitu, o pár desítek korun dražší, zato se servisem za třetinovou cenu. Je mi takovýchto zklamaných lidí líto, ale je to každého věc a časem si na to každý musí přijít sám. Omlouvám se za obsažnost tohoto příspěvku a přeji kolegům mnoho zdaru. Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?
pátek, 26. června 2009
Děkuji Ferdo, že jsi všem dokázal to na jaké úrovni s tebou lze komunikovat a na jaké úrovni jsi. A jak krásně se vyjadřuješ v této diskuzi. Souhlasím s Anubisem, že nejdůležitější je péče o zákazníka a né o tom, kdo se víc v této diskuzi vymasíruje na účet druhého. ZŘEJMĚ BUDEŠ I NADÁLE PŘEZOUVAT PNEUMATIKY Barum POLARYS a pneumatiky Goodride číst jako Goodyear. Hodně štěstí Ferdo v 21.století a se zákazníky. Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?
Nechci zasahovat do tohoto hádání, protože to je pořád dokola. O tom, zda prodávám napodobeniny pneu atd. už nebudu znovu psát. Jen bych rád poznamenal, že každý motorista je potenciální zákazník můj a nebo vašeho pneuservisu. Takže podle toho se snažme ke každému chovat. Místo nadávání raději přesvědčte internetového zákazníka, proč nemá koupit pneu u mne v e-shopu, ale proč u vás v pneuservisu. Myslíte si, že legislativa v oblasti zimních pneu pozdrží nástup jarní sezony a povede k jejímu oslabení?