Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Vážený pane Břetislave, v pozvánce jsou uvedeny tematické okruhy, přičemž přesný seznam řečníků není ještě definitivně hotov a bude upřesněn na začátku září. O své případné vynaložené peníze se však bát nemusíte, vrátíme Vám je, i kdybyste odřekl účast den předem. Jinak o své práci se zamýšlíme dnes a denně, co Pneu revue a další naše časopisy vycházejí, tj. 15+ let. Nic jiného než trh o naši existenci nerozhoduje.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
sobota, 22. srpna 2009
 
Vážená redakce,když někoho z nás chcete pozvat do Plzně 17.9.2009 na konferenci, tak aspoň napište kdo tam bude vystupovat, jaký program jednání bude apod. Né nějakou přihlášku a fakturační údaje. Trošku se také nad sebou zamyslete!
Používáte ve svém servisu myčku kol?
pátek, 21. srpna 2009
 
Blahopřeji všem co nakoupili Barum od nej.pneu za 45%. Na ulici ji davájí již se 42%. Prostě dobrý obchod.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
pátek, 21. srpna 2009
 
Tak chlapi, kde jste? Snad jste se nezalekli a nezabalili servisy? Já jsem to jen napsal, aby jste věděli, že neštěstí nechodí po horách ale po lidech, tak ať na to nezapomenete a neříkáte si že se vám nic nemůže stát. Proberme třeba blížíci se zimu a to slavné naskladnění, o kterém už tady byla řeč. Je to těžká věc a typovací soutěž co vzít a mít na skladě v předzásobení, ale to je prostě riziko ,které na sebe buď vemete nebo ne. Teď jsem se zrovna kouknul na KKpneu co mají v rozměru 195/65 R15 na zimu a je to teda opravdu velký výběr. Slevy, které tam dali pro zákazniky z ulice jsou opravdu někdy až mimořádné a pro nás servisy někdy flustrující, ale to je právě ten život a boj který je v dnešní pneubranži zcela normální. Musíme zabojovat a hledat nové cesty k zákazníkům, aby jsme mohli dál úspěšně podnikat v našem oboru. Cesty a cestičky jsou, to moc dobře vím, ale musíme se my všichni o ně postarat sami a nenechat je zarůst.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
středa, 19. srpna 2009
 
Tak to bych tedy Bořku nechtěl vůbec zažít.Jsem rád, že i já mám technika bezp. práce a solidní pojištění. Lidi se diví, že jsem v práci dražší než někde kolega v garáži, ale to je přesně to co je ten rozdíl. ZODPOVĚDNOST, nejenom za sebe ale i za druhé. A revize,kontroly,pojištění apod. nejsou zadarmo.Jsou potřeba a nutnost v dnešní době, jinak to může dopadnout katastrofálně.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
úterý, 18. srpna 2009
 
Přátelé a teď z úplně jiného soudku. Povím vám příběh, který se mi teď stal na servise a nepřál bych ho zažít nikomu z vás. Ale přál bych si, aby jste si vzali všichni pneuservisáci z toho velké ponaučení. Jen tak můžete zabránit neštěstí,které číhá všude kolem nás. Před 14 dny při seřizování geometrie došlo u mne k velmi nečekané situaci, kdy mechanik po ukončení seřízení začal spouštět nůžkový zvedák, na kterém došlo k nepředvidatelné, neviditelné, náhlé velké poruše a jedna část nůžek během desetiny vteřiny spadla o 1,5 metru. Náraz tunové části zvedáku + padajícího auta byl tak silný, že byl doslova strašný až devastující. Po prvním velkém šoku, jsem okamžitě zjišťoval zdali se pod zvedákem a v jeho okolí nenacházel některý z mých kluků. Jsem opravdu šťastný a moc rád, že dodržování bezpečnostních předpisů si kluci vzali zodpovědně k srdci a nikomu se nic nestalo,kromě šoku. V této kritické situaci se ukázala profesionalita jak zaměstnanců,tak především firmy, protože nastali činnosti, které jsme museli okamžitě řešit. Zavolat svého bezpečnostního technika, volat dodavateli zvedáku, nafotit skutečný stav, vyprostit vozidlo s dílny a zjístit všechny škody. Musím dnes jednoznačně potvrdit, že první části proběhly v perfektním sledu. Bezpečnostní technik se ujistil, že všechny předpisy byly u mne dodrženy, dodavatel okamžitě přijel, přijal svá opatření a začal bezotálení jednat s výrobcem zvedáku. Ten velmi pružně zareagoval a následně vyslal konstruktéra a technika přes 1000km ke mne na servis. Byl jsem opravdu překvapen celkovou profesionalitou a přístupem jednotlivých firem zapojených do odstranění škod ,které u mne nastaly. Teď si možná říkáte ,vždyť je to úplně normální. Pozor pánové, to není tak pravda. Špičkový nůžkový zvedák o nosnosti 4,5tuny jsem zakoupil před 4 lety vč. geometrie John Bean. Tedy už není záruka. Zvedák jsem ale pravidelně každý rok servisoval a kalibroval,což není zrovna zadarmo, ale teď se to vyplatilo. To je základ mého dnešního úspěchu, protože dnes není problém si něco koupit někde levněji, ale je třeba pak myslet co kupuji, od koho, kdo ho servisuje a jak a kdo je výrobcem. Když se pak něco stane, kdo mi pomůže? Pojišťovna? Na tu jsem se i teď nemohl ani nechtěl spolehnout. I když mám velmi dobré pojištění fa, tak pojišťovny hledají cestičky, jak něco ošidit a nedat to co ve skutečnost mají plnit. Pro tuto situaci jsem ji vypustil a proto jsem si také nekoupil žádný levný výrobek, od nějakého překupníka, nebo neservisní společnosti, ale absolutní špičku mezi zvedáky ve světě od velmi kvalitního dodavatele v ČR. A na to jsem spoléhal, že se k tomu právě oni postaví čelem a budou vzniklou nepříjenmnou situaci řešit.Ano,nejenom že se postavili čelem , ale také s očí do očí řeší velmi intenzivně a velmi profesionálně. Výsledkem je, že dnes mi například přivezli z výrobního závodu nový zvedák, který je dokonce silnější, větší,lepší, modernější než ten předešlý. Zítra dodavatel pro ČR bude tento zvedak montovat, seřizovvat,kalibrovat. A následně se řeší další vzniklé škody na zařízení mého servisu a zákaznikové auto, které bylo silně poškozeno.Jen pro zajímavost, škoda na mém zařízení je přes 700 000,-kč. A teď si pánové uvědomte, kdyby se to stalo zítra Vám, jak by jste dopadli vy? Stejně? Byla by to pro vás katastrofa? Jste pojištění? Máte stroje a zařízení pravidelně kontrolované a certifikované? Máte bezpečáka? Těch otázek je mnoho a mnoho, ale nikdy neříkejte že se vám to nemůže stát. Jsem podle výrobce první případ v celé evropě co se jim prý něco takového stalo. Zvedák je několikanásobně předymenzovaný je jištěn a přesto došlo tak k devastující poruše, která způsobila naštěstí jen hmotné škody a nikomu se nic nestalo a to je pro mne opravdu hodně důležité, protože jsem už viděl na vlastní oči smrt svého kamaráda při prácovním neštěstí v ČSAD když jsem tam kdysi pracoval jako mechanik a nikdy na to nezapomenu. Proto beru zodpovědně předpisy a vyhlášky které jsou ohledně bezpečnosti práce velmi důležité jako prvořadou věc. A kupovat si levné a nekvalitní stroje a zařízení se pak nemusí vyplatit.Nejenom, že to může položit firmu ,ale stát to může i mnohem více než jenom ty peníze.Servisáci, prosím vás buďte zodpovědní vůči sobě, ale především vůči svým zaměstnancům a zákaznikům. Pokud budete cokoliv potřebovat vědět, nebo poradit klidně mi zavoléjte, rád vám poradím a pomůžu pokud budete chtít. Krásný večer. Bořek 608 868 868
Používáte ve svém servisu myčku kol?
pondělí, 17. srpna 2009
 
Tome, ano všichni se v této době snaží předhánět v nabídkách na předzásobení na zimu. Každý týden mi někdo něco přinese, namailuje, zavolá a někdy až nepřijemně otravuje. Ceny jsou takové jaké jsou a někteří dodavatelé nestojí za nic,někteří jsou naopak velmi profesionální. Za ty roky jsem jich poznal opravdu hodně. Někteří byli ze začátku na dobré cestě, ale pak je zlákala vidina většího zisku přes internet a zkazili si vše co si tak vehementně a těžce vybudovali a když ještě k tomu na svých servisech zavedli např. práci zdarma, tak jsem s nimi rychle ukončil spolupráci. Bylo jich pár a dnes za mnou zase chodí, škemrají ,prosí a zhazují především sami sebe. Poznali, že ten jejich slavný internet není to pravé ořechové a že práce zadarmo nejde dělat. Ale nad tím měli uvažovat předtím, než začali dělat podrazy na své odběratele. Je doba, kdy je těžké odhadnout jaká bude situace. Já osobně beru letos více zimních pneu a sortiment na sklad než minulý rok. Jsem přesvědčen, že to bude velmi dobrá zima a i když je těžká doba, tak věřím, že tyto pneu půjdou na odbyt. Co se týče s tvých nabízených možností, tak spolupracuji především s AM PNEU, kde pravidelně naskladňuji.I když mají jak říkáš omezený sortiment,jsem s nimi max. spokojen a prodaná množství jejich pneu hovoří za vše. Také trochu spolupracuji s GPD, které mne letos mile překvapilo a i když nějaké naskladnění od nich asi nebudu využívat, tak určitě na dokup něco vezmu. Jiné tvé velkoobchody znám, ale neďelám s nimi.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
neděle, 16. srpna 2009
 
Ferfo, možná někteří skutečně nemusí zdražovat např,Pirelli (přesto již zdražení chystají), ale je velká 4(GY,Mi,Con,Bri.) a ti to asi dost potřebují. Ne, že by byli ve ztrátě, ale zisk se dost propadl a tito obři jedou rozvoj přes úvěry a ty obdrží od bank na základě výsledků minulých,současných a i budoucích. Prostě se dohodnou, že v současnosti není prostor pro zvýšení prodejů, tak se hledá cesta úspor, ale vývoj se musí udržet, nejlépe posílit. Tak se odloží investice do expanze, zmrazí platy,přiškrtí se dodavatelské a spolupracující fy. To ale nestačí. Oni potřebují investovat pro budoucí časy, stejně jako Bořek a ostatní. -- Úvaha o ceně práce je na místě, ale nazáleží fakticky jen na nás. Z velké části ji určuje trh, v našem případě okolní konkurence. Mohu mít servis třeba pozlacený, ale myslýš, že mě budou akceptovat za přezutí Octavie 2000,-Kč? V Praze snad někdo ano, v Ostravě asi těžko a Horní Dolní Tě budou posílat do šaškecu. Můžeme si zde 1000x notovat o ceně naší práce, ale ta má jen takovou cenu, kterou je nám ochten zákazník dnes zaplatit. Já se přiznám, že nadcházející sezonu vidím bledě.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
neděle, 16. srpna 2009
 
Přesně tak, hlavně nevyplašit nás odběratele.Víme že absolutně není důvod zdražovat pneumatiky, přesto se to děje a na zimu už je to poznat.Bude to opět boj a jediná naše obrana je odvedena kvalitní práce, aby už konečně někteří zákaznici pochopili, že cena za práci je opravdu zcela odpovídající dnešní době.Gumy si koupí na internetu kde kdo,ale přezout je musí servis a ten zase musí vydělat na stroje a lidi.Takže pánové, než začnete něco dělat s cenami pneu které stéjně neovlivníte, raději už si někteří pořešte ceny za práci a nedělejte za lacino.Zima bude těžká zkouška a marže pneu vás jistě nezachrání.
Používáte ve svém servisu myčku kol?
sobota, 15. srpna 2009
 
Kolegové, přestávám se zde poněkud orientovat. Stále slyším nějaká procenta z něčeho. Není právě tato komplikovaná strategie většiny prodejců záměrná? Dle mého selského rozumu jsou zde dva základní atributy:za kolik nakoupím a za kolik to dokáži prodat. Tomu se říká marže, nikoliv zisk. Nějaká procenta jsou mi ukradená. Také víme, že prodejní cenu stanovíme max.možnou, za kterou je nám ochoten zákazník záplatit. Ta se může servis od servisu lišit, ale je holou skutečností, že internet ji téměž vyrovnal. Mám i případy, kdy na zatracovaných protektorech lze docílit vyžší marže, než na známé značce. Je to dáno tím, že všichni nabýzí to samé zboží a díky internetu je informovanost všech maximální. Tím je náš prostor vymezen. Možná stojí za povšimnutí články ve zdejší ekonomické rubrice. Všem výrobcům se propadá zisk. Sic veřejně vedou řeči o snižování nákladů, ale v tichosti připravují pozvolné zvýšení cen. Signály z okolních zemí jsou toho důkazem. Nyní jde pouze o jediné, příliš před sezonou nevyplašit odběratele (tím nemyslím konečného zákazníka).
Používáte ve svém servisu myčku kol?
čtvrtek, 13. srpna 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz