Poraďte mi chlapi, co po mě bude chtít hygiena a co hasiči, aby sem si mohl doma ( ze stodoly ) otevřít malý pneuservis.
Prostor 100 metrů čtverečních.
Byl bych sám bez zaměstnanců. ( invalidní důchodce )
Díky za radu kluci. Pavel Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
pondělí, 30. listopadu 2009
195/65 R15" alpin A3 mají podstatně levněji např. na levnepneu.cz i na nejlevnějšípneu.cz a to i přesto že nejlevnějšípneu.cz není daleko nejlevnější. A našlo by se jich více. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
pondělí, 30. listopadu 2009
Dobrý den pánové .Nechápu odkud a za kolik nakupují internety.Pneu 225/60 R18" 103V Conti T790 za 3404,-vč.DPH.Já beru Coti napřímo ze Strážnice a moje netto cena je o 1500,- Vyšší!!! .Tak je asi na jaře pošlu do PRDE.....Jediné co se mi vyplatí je Michelin .Nenašel se zákazník co by je měl z internetu levněji než já.195/65 R15" alpin A3 nc.sDph 1381,- prodej 1650 + akce od Michelinu 400Kč ne zpětný servis při nákupu 4pneu. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
pondělí, 30. listopadu 2009
W4C stále čekám na to kdy napíšeš to město odkuď jsi.Budu rád,když ho napíšeš ať máme všichni představu, kde a jak se daří a naopak nedaří. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
sobota, 28. listopadu 2009
Smutné konstatování, ale je tomu tak. Pomalá a jistá devastace pneuservisní branže na montážní střediska pro některé blbce kteří věří A,B,C,D. Jak ale proti tomu bojovat? Asi nezůstane opravdu nic jiného, než nepřezouvat internet už teď, než bude pozdě. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
čtvrtek, 26. listopadu 2009
Tak, milí kolegové, už je to tady. Naříkáme nad lidskými zdroji a ono je to tak snadné. EU to vyřešila a od roku 2012 to bude brnkačka. Vaše letité zkušenost hoďte za hlavu a řiďte se štítky na pneumatice. Co je vaše zkušenost, proti informaci z Bruselu. Každý zákazník bude informovanější než servisák. Že půjde o lobing, těžké prachy a odstavení konkurence je snad každému jasné. Víme, jaké nálady vyvolává v Bruselu např. Turecko. To se může hodit, tak jim na Lassu šoupneme několik "C". Myslím že ve Francii i Německu se proti tomu nebudou bouřit. Dále se domnívám, že to bude poslední hřebíček pro klasický pneuservis, jelikož zákazník dostane černé na bílém od nejvyššího úřadu v EU, co je dobré a co ne. Pro internet skvělá zpráva a naprostá ztráta i poslední malé zodpovědnosti vůči zákazníkovi. Jen mi nejde na rozum, jak se Michelin,Conti,GY vyrovnají s pneu Debica,Barum,Kormoran,Sava,Matador atd. o kterých je široce známo, že jsou hlučné,na vodě dost slabé a o životnosti ani nemluvím. Malý příklad: došli mě během dvou týdnů 3 zákazníci s Polaris 2, že špatně brzdí na suchu i vodě a při akceleraci prokluzují a co to prý bude dělat teprve v opravdové zimě? Můžete jim říci, že dostávají to horší, co Conti produkuje? Prorokuji, že štítky dopadnou jako u bílého zboží. Tam již nestačí třída A, ale je A+. Výrobci si uvědomili,že lidé na to slyší i já. Tak jsem do domácnosti nainstaloval jen A a A+. Výsledek: doplatek za rok 5000Kč za elektřinu a o spolehlivosti a kvalitě spotřebičů pomlčím. Samý Bosch,Fagor,Electrolux a všechno chodí z Rumunska,Černé hory,Turecka. Tato dobře míněná opatření pro spotřebitele, mají v konečném důsledku přesně opačný efekt a navádějí lidi, aby nepoužívali vlastní rozum a zkušenosti. Ač nerad, opět dávám Klausovi za pravdu. Stále víc a více platí:"Věř,co se Ti k věření předkládá". Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
čtvrtek, 26. listopadu 2009
Zaměstnanci jsou samostatnou kapitolou. Hodně z nich si neuvědomuje skoro nic o podnikání a vymýšlejí si nesmysly. Myslí si, že je to jednoduché a chtějí někdy neskutečné věci. Čas od času je jim třeba ukázat kdo je pánem, protože si myslí že můžou všechno, ale to se mýlí a to platí všude nejenom v pneuservise. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
čtvrtek, 26. listopadu 2009
Pani, tak som tiez sumarizoval, ako dopadla sezona. Bohuzial som zaznamenal prepad zisku, aj ked roboty bolo rovnako ako minuleho roku ak nie viac. Dosledkom toho, som prepustil jedneho zamestnanca a prijmam dalsie opatrenia, aby sa cinnost servisu zefektivnila a znizili sa naklady. Paradoxne nebol mojim nepriatelom internet alebo tlak konkurencie, ale mojim najvacsim nepriatelom, sa v tejto sezonne stala pracovna moralka zamestnancov. Dokonca to dopadlo tak zle, ze od noveho roka zostavujem uplne novy kolektiv na dielni. Poucenie z toho mam take, ze nie vzdy je vyssia mzda tou najlepsou motivaciou, pretoze moze viest k opacnemu efektu /nezdrave sebavedomie zamestnancov viedlo k znizeniu pracovneho vykonu/. Pani, skuste aj Vy naist skryte rezervy vo Vasich firmach. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
středa, 25. listopadu 2009
Jestli je to tak, že ti donese tvůj zákazník doklad od jinud na ukázku za kolik to dělá jinde, tak mne osobně by to absolutně nezajímalo, jen bych mu řekl, že to prostě nejde u mne za takovou cenu dělat a ať jezdí k tomu druhému. Věřím tomu, že ty budeš stále,ale ten chudák co to dělá někde v plechové boudě bez topení a bez bezpečnostních předpisů za pár měsíců, nebo max do 2 let padne na pusu, protože až nebude mít na nový stroj, tak pak zapláče. Samozřejmně ti udělá problém v této a blizské době, ale nepolevuj a neslevuj práci, jinak se dostaneš do spirály, ze které je pak těžké se dostat. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?
úterý, 24. listopadu 2009
Když ti přijde tvuj zákazník s fakturou na traktorgagr a ty zjistíš,že přezul zadní kola jedno za 200,- S DPH!!! a pneu má se ziskem 80,- tak bych tě chtěl vidět.Pneu z netu je osud dnes jen 5 aut.Mám základní cenu,která je vyšší,ale co on příjde na jaře?, i když mu dám ceník za kolik je má ode mě s cenou za servis.Pak nezbude než jen montovat za normální ceny a na prodej se vykašlat.Velká záchrana jsou auta na operativní leasing,tam je prodej skoro za nákup -ale ten servis to je palba.To nemužu dát ani tomu s pneu z netu.Dluhy nejsou,tak mužu alespoň v klidu spát. Jste připraveni na nadcházející zimní sezonu?