Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Jsem Zakaznik (bez hacku a carek) (viz. predchozi diskuze). Pokud je jednani onech velkoobchodu jak pisete, tak je skutecne nejen neferove, ale postrada logiku. Proc by si mel koupit pneuservis od "velkododavatele" pneu za cenu x, kdyz na netu ji sezene koncovy zakaznik jeste levneji? To snad ani neni o logice, ale o absenci mozku.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Hogane a s jakejma interneťáka GPD dělá? Oni za to chtěj 100000 Kč narozdíl od Tirexu a to jim nikdo nedá, tak se zbavili internetu. Nebo víš o někom, komu tak GPD prodává, že to jde přímo na člověka z ulice?
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Mám pocit, že zákazník nebude zákazník, ale jeden za zade zmiňovaných super féroých rádoby velkobchodníků:-))))))
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Zdravim vsechny "ferove". Ctu a nestacim se divit. Skoro vsichni tu chteji ferove jednani atd. Ale pokud prijde zakaznik k nekterym z Vas s pneu z netu a druhy bude mit pneu napr. 1 rok stare, tak ten clovek z netu bude mit peknou prirazku. Vas boj pneuservis VERSUS net prenasite na zakaznika. To je podle Vas ferove a pritom tu horekujete a pozadujete ferove jednani. Kdyz je doba vanoc, tak bylo mimo jine receno: Chovejte se k ostatnim tak, jak chcete, aby se oni chovali k Vam. Chovat se neferove a vyzadovat ferove jednani jaksi nejde dohromady a ma to jedine reseni ZANIK. Jinak Vam preji krasne proziti vanocnich svatku. Zakaznik.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
MartyMan - jasně že stojí Chára má svuj net,Carena a její ceny na netu to je posměch velkoobchodu,GPD má svuj net a spolupracuje s internety,Storex přes jinou firmu která jim patří prodává na netu za velkoobchodní ceny koncovým zákazníkum,Tirex a Treadtel o těch vubec nebudu mluvit protože to nemá smysl.Podle těchto kritérií by jsme si také měli vybírat dodavatele a ne si jen pořád stěžovat jak je to špatný.Já se to alespoň snažím zohlednit.Jedinej kdo na netu neprodává koncovým zákazníkum a nemá žádné vlastní servisy je IHLE nelezou mi tak do mého kšeftu a proto od nich nakupuju (některé značky).Dále si myslím,že Procházka se stará také o svuj velkoobchod a servisy v Praze a nechová se jako ostatní výše jmenované velkoobchody.Je to ale jen muj názor.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
HOGANe souhlasím.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Ještě něco k TIREXU nejdříve napíšu to že od nich nenakupuju nic a nakupovat nebudu,protože tímto zpusobem nebudu Internet podporovat a taky Barum kterej mají za slušné ceny se snažím neprodávat.Ale podívejte se jak "rostou" zatím a proč?Protože od nich hodně pražských servisú nakupuje - tak že opět si jako servisáci podřezáváme větev sami pod sebou a jen tady píšeme jak jsme proti a jak je nebudeme podporovat.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Narkoman - tvrdíš to hrozně přesvědčivě o GPD ale fakt je takovej že dělají s většinou internetových prodejcú a dokonce někteří mejí on-line jejich sklad a zboží ze skladu GPD jde přímo ke koncovému zákazníkovi je u něj ale faktura od internetového obchodníka.Tím internet ušetří za sklad,částečně i za dopravu a múže nakrásně dál ničit ceny.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Sněžííí, to je ale krásně. Práce je dostatek, gumy jdou, tak to je dobře. Přišlo to pozdě, ale přišlo tak to má být.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
čtvrtek, 17. prosince 2009
 
Bořku gratuluji, jsi opravdový guru pneubranže, podařilo se ti nemožné. Ta vlna odporu mě překvapuje. Položím zde jednu řečnickou otázku: Od výrobce X odebírá velkoobchod A a B. První dodává servisům s přiměřenou marží a za tuto poskytuje kvalitní službu vč. např.rekl.matriálů,katalogy atd. internet neřeší. Druhý rezignoval na službu a sází pouze na cenu a jede naplno va www. Který asi ale udělá větší obrat a bude mít na příště silnější vyjednávací pozici a následně lepší podmínky a to nejen cenové? Všem výrobcům tento stav vyhovuje. Prodejci se tlučou cenově na vzájem a tím konečné ceny jsou nepatrně nad jejich vlastními cenami. Jen se rozpomeňte, za kolik jsme nakupovali a prodávali před pěti léty a dnes. Pokles cen jde z velké části na vrub obchodníků a servisů. Propad tržeb z marží se každý snaží dorovnat zvýšeným objemem prodeje a internet se přímo nabýzí. Tak se všichni dostáváme do cenové spirály. Jak si přebrat např. informaci z léta, že Pirelli otevírá vlastní int.obchod moto pneu,pokrývající celou Evropu. Podle mě je to faktická likvidace velko i maloprodejců tohoto artiklu. Co jiného je tiché propojení Barum-Tomket? Dopad na servisy je známý a aby nepochovali i svou vlastní síť, snaží se ji zachránit Eurotecem za pár kaček. Já osobně nevidím rychlé a jednoduché rozuzlení.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 16. prosince 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz