No já to proti V4C nemyslel vubec špatně.. Jinak co se týče té práce zdarma, podle mě to dělají jen "malé" servisy, kde si přímo majitel dělá vše sám, max s jedním pomocníkem, účetnictví mu dělá manželka a prostory patří mu, takže mu odpadá spousta nákladů oproti těm, kteří musí platit zaměstnace. Stačí mu jen těch pár korun za ty pneu. Podle mě zbytečné, asi si své práce nevaží tak za ní nic nechtějí. Vždyt každý zákazník musí počítat s tím, že když po někom chce nějakou službu tak ji platí ne? Je to tak i ve všech jiných profesích. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
úterý, 29. prosince 2009
Chlapi, když jsem jel takhle do těch Doks a na návštěvu do České Lípy a protože řídila přítelkyně, tak jsem mněl čas sledovat pořádně cestu kolem sebe a samozřejmně jsem sledoval reklamy na pneuservisy. Na 400km cestě jich byla teda velká hromada. Mnoho jich bylo přímo u cesty, takže jsem je míjel a další byly v blízkém okolí. Co mne utkvělo negativně, ale byly reklamy na práci zdarma při koupi 4 ks pneu v servise. Např. Pneuservis Zdeněk Broulík Česká Lípa-www.pneucl.cz ,kde na jedné straně má velmi podařeně uděláno na svých internetových stránkách problematiku Čínských pneu a ráfkú, na druhou stranu rozdává PNEUSERVISNÍ PRÁCI ZADARMO! Nebo Pneuservis Petr Dědeček kousek za Hradcem Králové-www.nejlevnejsipneuhk.cz, který dokonce přezouvá dovezené nové pneu za 500kč, což u mne svědčí o obrovské neprofesionlitě a troufnu si říct nouzové křeči. Možná se pletu, ale je to můj názor. Protože nejsem zastánce tohoto myšlení a nikdy jsem to ani nedělal PTÁM SE VÁS OSTATNÍCH,CO SI MYSLÍTE O TOM, ŽE NĚKTERÉ SERVISY DĚLAJÍ PRÁCI PŘI ZAKOUPENÍ PNEU ZADARMO A DĚLÁTE TO NĚKDO TAKY TAK??? Abych byl férový i k těmto dvěma servisům, tak jim tento příspěvek pošlu na maila ať se mohou k tomu vyjádřit a budu věřit, že odepíšou nám všem do této diskuze. Hezký večer přátelé pneuservisáci. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
pondělí, 28. prosince 2009
KARTY: mám 3%, což při dnešní marži na pneumatice néní vůbec málo. Snažím se brát hotovost. Na podzim mě to přestalo fungovat, zavolal jsem info linku. Přijeli asi za 3-4 dny. Oprava zdarma (asi 5 minut), ale za cestu chtěli 1220,-Kč. To jsem vytekl a okamžitě chtěl zrušit terminál. Mají to ale chytře ošetřené. Opravář se dušuval, jak za nic nemůže, že to ONI a jak bude referovat a jak se mě ozvou. Houby. Potom přišla ta první kalamita a já na to neměl čas. Díky za připomenutí, ihned se na tu smlouvu vrhnu. Také se kolegové podívejte na vaše pojištění a nebojte se dát pojišťovnám výpověď, ale písemně. Budete koukat,jaké vám poskytnou podmínky. A nechejte si je zpracovat od 2-3 pojišťoven. A u tel. operátorů je to naprosto stejné. Nás také nikdo nešetří. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
pondělí, 28. prosince 2009
Zdravím rovněž všechny servisáky po vánocích a myslím tím všechny, včetně i lidí v PP. Co mě po reakci utvrdilo, je to, že pasivní sledovanost diskuze je asi mnohem větší, než je počet přispivatelů (Bořek to již psal). Možná se mýlím, ale mám takový divný pocit, že někteří se nechtějí podělit o zkušenost, ale pochytat jen rozumy kolegů (nebo konkurence) a přechytračit je. Škoda.
Nyní přemýšlím, jak naložím s novým DPH, ale asi nemám možnost a ani chuť to táhnout ze svého. Dneska jsem si prošel pár krámů, jak nás všude masírují slevou a výprodem. Dle mého, až na zbytečné hadříky, jeden velký podvod. Takto to dělat v servise, tak nás lidé ukamenují, ale v marketu kupují jako ovce. Před štědrým dnem jsem se po naší zavíračce zastavil v Tescu na stánku s tiskem, pro něco na čtení na svátky a čekal cca 15min. v řadě. Fakt jsem čuměl,kolik lidé platili za cigarety. Pětistovky a tisícovky jen létali. Mám známou, co pracuje také v tabáku v Tescu na malém městě, tak jsem se zeptal: 23.12. utržili 275 tis.!!! Jedna prodavačka na ranní a jedna na odpolední směně. To je produktivita. Obchůdek 4x4 metry a dvě holky. Při srovnání s náklady servise,odpovědností a dřinou mě bylo smutno. Jsem rozhodnut přehodnotit po Novém roce cenovou politiku práce. Ne drasticky, ale odpovědně. A co u vás? Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
pondělí, 28. prosince 2009
BIB, karty používám řadu let na obou servisech. V současné době mi strhávají 2,5% ,což není tak hrozné. Začínal jsem na 3,6%. Je to moderní řešení platby. Nejsem její zastánce, protože banky stále jen hrabou na náš úrok, ale je to prostě potřeba. Terminál dostaneš zadarmo, musíš mít jen pevnou telefonní linku a tu určitě máš, takže si to v klidku déj. Poprosím i tebe, aby jsi psal třeba kraj, okres, město odkud jsi. Je to pak pro všechny přehlednější. To samé i předtím Pneuplusák. Díky za pochopení. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
pondělí, 28. prosince 2009
Zdravím vás přátelé po vánočních svátcích, chtěl bych se zeptat těch z vás kteří příjímají platební karty kolik si banky strhávají z částky a jak tuto možnost lidi využívají? Celkem se na tuto možnost platby lidi ptají, zatím to řeším tak že je pošlu do pár desítek metrů vzdáleného bankomatu ale do budoucna se tomu asi nevyhnu.. díky za reakce Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
pondělí, 28. prosince 2009
Krásný podvečer opět z Třince. Tak jsem se vrátil z Doks u Máchova Jezera, kde jsem si trošku 4 dny zarelaxoval a odpočinul u rodiny. Bylo to moc fajn a opět mne to nabilo novou pozitivní energií. PNEUPLUSÁKU, myslím že ti W4C určitě nezávidí a píše co vidí a protože to je podle mne velmi rozumný,fundovaný pneuservisák ví dobře asi co píše. Já se Vás nezastávám před nikým. Vím, že třeba ve FM i Havířově jsou rozumní, kvalitní mechanici i vedoucí, ale podle mne nemají možnost solidní volby rozvoje Fa, nemohou ovlivňovat kvalitní chod servisu, svoje platové ohodnocení apod. Je to prostě tabulkově nalajnováno a přes to vlak nejede. Dnes je ale jiná doba a co bylo minulý rok, atd. dnes už dávno neplatí. Nemohu zde psát všechno, ale i proto jsem se rozhodl ve FM sehnat nové kvalitní místo, které by splňovalo mé nároky. Již téměř 10let jsem ve FM v nájmu, který nikdy nemůže nahradit os.vlastnictví a protože jsem se nemohl nikdy v tomto objektu rozvíjet, rozšiřovat, budovat, tak jsem si našel úplně někde jinde místo a to v Třinci, kde jsem věřil od začátku, že mám mnohem větší možnosti a šanci. Na jednu stranu jsem šel do jiného města, kde jsem nikoho neznal a bylo to velké riziko něco začít,na druhé straně,ale protože jsem si věřil a šel jsem do toho myslím velmi rozumně tak se to maximálně vyplatilo. Po 3 letém nájmu mi Třinečtí majitelé objekt odprodali a jsem rád, že před měsícem jsme ze společníkem vše bance doplatili a nedlužíme ani korunu a je to konečně naše. Místo 20let, co jsme to měli splácet, tak za 3,5roku jsme to vynulovali. Je to takový malý odrazový můstek. I když to není dokonalé jako kdyby se to postavilo nové na zelené louce, ale i za tento objekt bývalé myčky jsem nesmírně rád, protože za 6,5 roku co tady jsem se udělalo obrovský kus práce který jde vidět. Mám tu řadu věcí, které je třeba udělat, ale teď se na ně mohu už v klidu soustředit. A protože ve FM mi majitel objektu začal házek ne klacky, ale stromy pod nohy, tak jsem se rozhodl se pokusit najít opravdu kvalitní pneuservisní místo kterých je ve FM velký nedostatek. I když mám smlouvu platnou do roku 2014, nikdy jsem nedlužil ani korunu za nájem, tak dnes vím že to nemá tam smysl moc dlouho zůstávat, protože to co se tam teď děje nemá obdobu a slušnému chování a jednání člověka od majitele objektu je to hodně hodně vzdáleno. Mrzí mně to, protože jsem mu vždy vyhověl a nezůstal mu nic dlužen. Takže i proto jsem navrhnul p.Sochorovi odkup servisu ve FM. V roce 2008 mne kontaktoval osobně a mněl zájem koupit můj servis v Třinci. Bohužel pro něho se tenkrát pak už neozval a i když jsem mněl několik velmi solidních nabídek, tak jsem zatím všem odolal. A teď jsem prostě nabídnul zase já jemu, jestli to nechce odprodat ve FM. Napsal velmi slušně,že zatím ne tak to respektuji, jinak bych to určitě řešil. Budu hledat dál a věřím, že to dokážu. Mám opravdu velkou chuť, zdravou motivaci a především podporu svých věrných zákazníků, kteří vědí co pro ně udělal, dělám a co jsem schopen pro ně udělat. Bohužel ale né v současných podmínkách které teď mám ve Frýdku Místku. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
Všem opravdovým pneuservisákům přeji k vánocům jen to nejlepší. Mnoho štěstí, lásky, pohody a především zdraví. Ať Vám všem poctivým pneuservisáům Ježíšek nadělí pod stromeček mnoho a mnoho práce která vás bude naplňovat štěstím a plnou spokojeností. Bořivoj Filipec PNEUCENTRUM PROFI s.r.o. Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?