Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Předsevzetí si nedávám žádné. Snad jen přežít další rok, alespoň tak jako ten uplynulý.
Dáváte si novoroční předsevzetí?
čtvrtek, 31. prosince 2009
 
Hodně štěstí v novém roce všem z oboru i všem zákazníkům přeje číslo 1 natrhu v ČR a SR.
Dáváte si novoroční předsevzetí?
čtvrtek, 31. prosince 2009
 
Protože je poslední den v roce 2009 chtěl bych všem opravdovým pneuservisákům popřát do toho nového roku vstup tou správnou nohou, aby se vám všem dařilo mnohem a mnohem více v podnikání a aby vás práce naplňovala uspokojením a štěstím. Samozřejmně nemohu zapomenout na to nejdůležitější a to jepopřát hodně zdraví, protože bez něho nejde nejenom kolikrát podnikat, ale především pak někdy plnohodnotně žít. Krásný pohodový Silvestr a šťastný Nový rok 2010 přeji ještě jednou všem skutečným pneuservisákům. Bořivoj Filipec
Dáváte si novoroční předsevzetí?
čtvrtek, 31. prosince 2009
 
Každý rok vždy ke konci bilancuji a hodnotím rok který právě končí a je to určitě pak pro mne vnitřní myšlení, které mi říká co bych mněl zase příší rok udělat, zlepšit, nebo vybudovat. Je to vlastně přecevzetí se kterým chci co nejlépe naložit a dokázat, že na to třeba mám. Letošní rok byl velmi těžký, protože situace nejenom v pneubranži je velmi náročná. Ekonomický propad je jasný a zřetelný na co se jen podíváme. Snad jen přeplněné supermarkety a nějací poskytovatelé lichvářských půjček se mají skvěle, ale to je snad všechno. Byl to rok, který já osobně mohu nazvat zlomový, kde si myslím se začal lámat chleba i nad našim oborem. Domnívám se že to byl a je začátek opravdové krize v pneubranži a to horší bohužel teprve příjde. Nejsem s ním nijak moc nadšen ale jsem vcelku spokojen. Vše co jsem si na konci minulého roku řekl jsem beze zbytku dodržel a splnil. Nakoupil jsem několik velmi kvalitních pneuservisních strojú a další špičkové vybavení dílny. A i když mne potkala velmi nepříjemná věc se zvedákem, které mne v létě dost zbrzdila, tak to bylo i pro mne určité ponaučení, protože jsem si moc dobře uvědomil, co je potřeba v budoucnu zlepšit a udělat. Rekonstruoval jsem vizualizaci a zateploval část budovy servisu a kanceláře v Třinci. Mám obrovskou radost, že i mí všichni dodavatelé to velmi ohodnotili a především to mělo a má za následek zvýšený zájem zákazníků od kterých je pak ocenění to nejlepší co může servis potkat. Perfektní vizualizace servisu je velmi důležitá. Je to dnes již jedna z podstatných věcí, která ovlivňuje výběr zákaznika. Samozřejmně není jediná, důležití jsou na prvním místě především perfektní lidi a jsem moc rád, že mám myslím skvělý tým a pak další aspekty jako je výběr pneu, poskytovaní dalších potřebných služeb v pneuservise, cenová politika atd,atd. Největší radost mi však udělalo, že se mi podařilo doplatit bankovní úvěr za objekty v předčasném termínu a otevřelo mi to dveře jít dál. Na jedné straně mi spadl kámen ze srdce, že nic a nikomu nedlužím, na druhé straně mám takové zdravé nutkání na další možnosti využití nabídky k rozvoji podnikání. I proto hodnotím tento rok jako úspěšný a do příštího roku jdu s jasnou hlavou co je třeba udělat. V první řadě, je to vybudování ze svých zdrojů nové skladové prostory, které v bankovní zástavě nešly realizovat a kterých mám už v současnosti nedostatek. I když vím že částka bude nemalá, je to naprostá potřeba a s tím jsem absolutně smířen. Protože nastaly určité problémy na servise ve Frýdku Místku, kde majitel objektu dělá vše možné aby nás vyštval a já jsem člověk, který si něčím v životě prošel, tak vím že to tam nemá smysl absolutně dál pokračovat, proto musím řešit otázku servisu ve FM. Pokud se mi nepodaří najít odpovidající místo budu nucen zbalit v blízké budoucnosti stroje a zrušit pobočku, což mne absolutně netěší a těžce se mi s tím bude smiřovat, protože jsem tam začínal a vybudoval jsem to absolutně sám svýma rukama. Díky tomu jsem mohl začít podnikat a koupit pak i Třinecký servis. Věděl jsem a vím, že nemohu na jedné straně poskytovat absolutně špičkový kompletní pneuservis s dalšíma službama a na druhé straně mít servis ve FM, kde nemohu téměř 10 let dělat nic víc než jen základ pneuslužeb, kde majitel objektu mi nic nepovolil a nakonec se uchýlí k největšímu podrazu který může potkat pneuservisáka. Nemá význam tam dlouho zůstat a něco dělat. Proto si dávám do přecevzetí a budu se ještě více po novém roce snažit se postarat o to abych našel nějaký prostor ve Frýdku Místku, který mne zaujme a kterým budu moci nabídnout takové služby jako v Třinci. Vím ale, že je to věc která je v současné době velmi nelehká, dá se říct že zatím nemožná, ale věřit je někdy mnohem více než mít něco na beton slíbeno a pak se to třeba nesplní. To jsou mé hlavní dvě přecevzetí do nového roku, ale nesmím zapomenout hlavně na to se postarat rozumně o to aby se aspoň dařilo jako v letošním roce neli lépe a ať je ten černý kostlivec který nás všecny opravdové pneuservsáky obchází už pryč a nikdy se nevrátí. Krásnou, ničím nerušenou noc přeji.
Dáváte si novoroční předsevzetí?
středa, 30. prosince 2009
 
Domnívám se také že to je jen opravdu hloupá provokace nějakého neohrabaného interneťáka, který se nudí tak prudí.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
Levné pneu je už dávno po vánocích!!!-BUDÍČEK.Příště se prosím podepište jménem,jinak to beru já osobně jako ubohou provokaci.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
Do příštího roku přejeme všem mnoho úspěchů v podnikání, mnoho spokojenosti v osobním životě a především pevné zdraví. Hezké Vánoce a šťastný nový rok! LevnePneu.cz
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
Nesouhlasím s takovým jednoduchým dělením. Lidé na servise u nás dělíme následovně: Ty co chtějí kvalitu a jsou ochtni zaplatit, ti co chtějí kvalitu, ale nejlépe zadarmo, ti co kašlou na kvalitu a zajímá je pouze cena a na konec "kamarádičkové". Zavtipkují, přistaví auto zasr.... jako jetel,potom hledají 10min poj.ořech, vytáhnou sjeté gumy a se širokým úsměvem sdělují, že by i koupili nové, ale máte je hrozně drahé. Na odpověď, že mě to vadit nebude,když si je koupí jinde zdělí, že oni nejraději jezdí k nám a jinde by ani prst nestrčili, ale kdyby se podařilo na gumě ubrat pár stovek, že by je i vzali. Tak mu řeknete, že již není velice kam jít a skončíte u přehozu. To již raději ani neměníme ventily, protože se ne zřídka stane, že při placení dá horko těžko na prkno 500Kč. Slibuje, jak se odpoledne,nejpozději zítra ráno zastaví. Neuvidíme ho min. 1/2 roku. Tak se nám plní listina "hledaných osob". Po 1/2 či jednom roce se zjeví a strašně se diví, že něco dluží. Tak je potom skásnu i z úroky a věřím, že je již neuvidím. V 50% se ale mýlím. To je nevýhoda být majitelem servisu na place. V poslední době si bohužel dost často říkám větu z jednoho českého filmu:"Lidé jsou v zásadě trojí-kurvy,hnojí a obojí". Je to přitažené za vlasy, ale něco na tom přeci jenom bude.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
a jinak přátelé kolegové, přejem Vám krásnou oslavu roku 2009 a příjemný vstup do roku 2010 se spousty spokojenými zákazníky.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
No a ti dva na které se rozpomeneš, tak jsou bez zákazníků? Podlemě se zákazníci pořád dělí na skupiny, nechci zaplatit a je mi jedno jak bude práce provedená a nebo rád si zaplatím, když bude práce kvalitní s fajn přístupem. A teď jde jen o to jakou klientelu si naučím ke mě jezdit. A podle mě už jsou dáávno pryč doby, kdy na vesnici by měli být služby levnější, vždyť spousta podnikatelů se na vesnici stěhuje a lidi na vesnici taky mají právo na kvalitní služby a chápou to , že něco stojí.
Jak hodnotíte dosavadní průběh zimní sezony?
středa, 30. prosince 2009
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz