Jo, to by se mi líbilo prodávat za katalogové ceny GPD,CARENY,BARUMU atd.,jako před lety. Bohužel naši zákazníci nejsou negramoti, kteří si neumí otevřít internet a najít si kolik pneu stojí. Odhaduji, že 80 procentům zákazníků stačí, že pneu je černá, má vzorek a hlavně je levná (zejména u M+S). Začínal jsem v r.2000 a v pohodě jsem existoval pouze s pneuservisem. Dneska, abych slušně žil mám geometrii,válcovou stolici,klimu,diagnostiku a pro svoji klintelu držím odtah.Podle mého názoru na pokles zisku v pneuservisech má kromě internetového obchodu (dnes nakupuji pouze u nich, abych nebyl za zloděje) to,že na každé vesnici je jedna až tři autodílničky ve kterých stojí pneumašiny. Je jedno jestli čína,nebo nečína.Běžnou pneu přezuje i cvičená opice při dodržení základních technologických postupů. Dle mého názoru přežijí pneuservisy, kteří dělají nákladní auta a mají doplňkové služby. Jste spokojeni s tím, jak Vaši dodavatelé zajišťují servis strojů a zařízení ve Vašem pneuservisu.
ono, by mě to uživilo ale bylo by to slabé, všichni víme ,že 80 procent vaší práce je ve 3 měsících do roka, přce si nemůže nikdo myslet, že bude dělat 3 měsíce v roce a to skutečne dřít jako mezek a 9 mesíců si sem tam do práce píchne. Buď musí být pneuservis, který je opravdu zaměřený na více činnstí, kompletně podvozek, klima, autosklo, čištění interieru.... nebo prostě nemůže spoléhat na to , že se namastí za 3 měsíce na celý rok. Ahoj Jste spokojeni s tím, jak Vaši dodavatelé zajišťují servis strojů a zařízení ve Vašem pneuservisu.
Poo, problém Česka je, že si lidé neváží lidské práce. Vidím to sám, že lidé koupí pneu na internetu - podle cenového vyhledavace nejlevneji, kde se da - a jeste by chteli prezuti zdarma, protoze koupili 4 ks. Zisky na pneumatikach na internetu jsou male, ja se snazim hlavne o mnozstvi, dikycemuz ziskavam pak i zisky. Takze delit se s pneuservisem o zisk neni mozne. Podle mne internet musi dohodit pneuservisu zakaznika. Zakaznik si objedna v teple sveho obyvaku pneumatiky, spokojene si u toho vypije kafe, jednim tlacitkem si je necha poslat do sveho nejblizsiho pneuservisu a pak jen dostane zpravu, ze pneu jsou nachystany. Prijede do servisu, pneu ta zaplati, prezuje (podle ceniku daneho pneuservisu, pripadne s nejakymi jinymi cenami - ale zakaznik je musi predem znat). A ted by pneuservis mel pridat sve sluzby - napriklad plneni klimatizace, umyti pneu, uskladneni pneu. Pneuservis ma v tu chvili zakaznika pred sebou, osobni kontakt je nenahraditelny, takze ted je potreba k tomu pridat hlavne sluzby. Spolupracuji takto s nekolika pneuservisy a vyhodou pro ne je, ze hlavne v obdobi mimo sezonu jim neustale dodavam zakazniky na prezuti. Podle mne je toto budoucnost spoluprace mezi internetem a pneuservisem. Netvrdim, ze je to nejlepsi zpusob. I proto prave chodim na tyto stranky, proto ctu tuto diskuzi, abych videl i nazor z druhe strany. Nesmirne si napriklad vazim Bořka i když právě on má zcela odmítavý přístup k internetu. Uz muj prvni prispevek v teto diskuzi byl toho stylu, ze prodavam pneumatiky v e-shopech, ze mne to zivi a ze chci najit optimalni formu kooperace s pneuservisy. Hlavni je dostat k zakaznikovi kvalitni pneumatiky. Jste spokojeni s tím, jak Vaši dodavatelé zajišťují servis strojů a zařízení ve Vašem pneuservisu.
Já to podobně praktikuji již 3 roky a jsem spokojen. Samořzejmě, přijdou i zákazníci mimo nasmlouvaný netshop. Vpodstatě se mi starají o získávání zákazníků. Přezouvám třeba tu fabii za 450 kč. Provizi z pne nemám.
Tento způsob se zamozřejmě nevyplatí velkým naprosto samostatným pneuservisům. Menším určitě ano, je lepší přezouvat za 450 než sedět v dílně bez práce. Mimochodem mám stroje vyrobené v číně, senou se blížící nejlevnějším SICAMům. 3 roky naprostá spokojenost. Set zouvačka a vyvažovačka 80000 kč. Pokud přijde někdo s gumou, kterou nejsem schopen přezouut tak mu rád doporučím mnohem lépe vybvenou konkurencí.
Nedivte se , že se nepodepíšu, když nám tu dáváte najevo co jsme a odpad, a že by jste nám nejradší rozbili huby. Je to prostě tak jsou firmy různých úrovní, nemusí být každý gigant. Nechte prosím zákazníka, koho si vybere. Nemám žádně zprávy, že by mí zákazníci nebyli s mou prací spokojení. Jste spokojeni s tím, jak Vaši dodavatelé zajišťují servis strojů a zařízení ve Vašem pneuservisu.
sobota, 6. února 2010
Ahoj Anubis, také nejsem zrovna tvým fandou(myšleno internet,jinak jsem docela rád že tu očas napíšeš) ale přesto jakou máš představu o spojení internet-pneuservis? Zákazník by si vybral kola na netu, poslali by se k němu nebo rovnou do pneuservisu? Jaké ohonocení pro pneuservis za montáž např Fabie 14"plech vč. materiálu? Nějaká provize z prodeje pneu? Jste spokojeni s tím, jak Vaši dodavatelé zajišťují servis strojů a zařízení ve Vašem pneuservisu.