Absolutně nechápu kam na ty bludy s Radkem z Phy v čele chodíte. V životě jsem neslyšel, že by jeden pneuservis „milně“ pomlouval pneu někoho jiného (krom protektorů), když všichni prodáváme stejný, v životě by mne nenapadlo nevystavit doklad na práci nebo na gumy. (to snad až bude guma stát 100vku) a pokud vám servisman automaticky nedá doklad tak už bych tam nikdy nejel. Jestli se objeví nějaký přiblblý zákazník tak třeba u nás to byli zatím dva za 10 let a jinak si vždy nechali poradit. Pokud to budu prodávat jako rohlíky na krámě (nejspíše styl Radka) a tvrdit, že jsou všechny gumy stejný tak jsem trotl. Pokud budu tvrdit, že z Číny nechodí plagiáty a šmejdy s Goodridem a Nankangem v čele, tak jsem trotl (anebo je prodávám a jsem ještě větší trotl). Tvrzení na netu u superpneu Goodride – kvalita za dobrou cenu je lež jako věž. Viz nedávné testy českého techn. a zkuš ústavu na černých ovcích. Na netu lze dohledat. Tvrzení, že doteď neťáci nevytvářeli zisk je teda dost naivní. To jsou zisky Radku, o kterých se ti ani nezdálo (anebo jsi jeden z „nás“ a jen tady chrchláš chrly a mlžíš). Dvakráte jsme vraceli dodávku pneu z poškozeným běhounem díky dlouhodobému debilnímu škrcení plastovým páskem a nikdy žádný problém s reklamací – okamžitě vyměnili. Tím asi předřečník myslel „poškození skladováním“ ( Radek by mu to určitě prodal s tím, že je to v poho a srovná se to samo a ta boule na boku je od sluníčka :-) ) a několika zákazníkům jsme už taky odřekly. Pokud mi bude naprosto jedno co prodávám - jsme v prd… . Nicméně s prodej na netu nám žádné vrásky také už nedělá. A rozhodně si nemyslím, že řemeslo upadá. Dělejte dobře a poctivě svojí práci a jste v pohodě. Zákazník se Vám vrátí a pokud toho nejste schopni prodávejte zmrzlinu. Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?
Souhlasím naprosto s Radkem, často jsou lidi v pneuservisech milně informováni a to na zákoladě toho, že daný pneuservis chce za každou cenu prodat své zboží ze svých zásob a tak raději pohaní gumy od jiného prodejce či pneuservisu jen kvůli vlastnímu zisku. Pak dochází k tomu, že zákazníci dostávají milné informace,které šíří dál byt jsou i zcela nesmyslné. Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?
V této republice je to ve všech odorech stejné. Převážná věšina živnostníků vydá doklad po požádání jinak ne. Proč, protože to tak zákaznící žádají, mají to tak levější. Kdo z nás nevyužil možnosti mít práci levněji, pokud si nevemu doklad? Ať u zedníka, u obkladače, v autoservisu, u zahradníka atd. To se mnad nedá ani vyčítat, kdo doklad chce ten ho dostane a kdo ne ten jde bez dokladu. Kdo s podnikatelů nezahrne do fa. výdajů i sem tam něco co by tam ani být nemuselo, třeba telefon nebo auto maželky, či notebook pro děti na studia. Kamenem ať háže ten, kdo je bez viny. Klobouk dolů a upřímná úcta před tík, kdo (nepodvádí). Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?
Radku z Prahy - máš naprostou pravdu. Těma kacama si pneuservisy nasraly do vlastního hnízda. Včera jeden zákazník chtěl zjistit a doložit kód výrobce, jelikož údaji Made in něvěří. Jednalo se o 185/60R14 Barum Bravuris 2!!!!!! Co na to říci. V takových sračkách, jak jsou pneumatiky, není snad žádné jiné zboží. Je třeba prostě vzít na vědomí fakt, že klasický pneuservis skomírá a prosazují se autodílny v garážích,kravínech,senících a jiných podivných objektech, pracujících tu na lepší, tu na horší číně, bez skladu a s 10% marží. Ten kolega nám ale nezdělil jednu zásadní informaci. Oni až na vzácné vyjímky jedou gumy i práci(jako i všechno) bez dokladů. Velké autodílny,když zjistily, jak se pohybují ceny za gumy a práci, se na to rychle vy.... . Onanovat se z gumama za pár stovek je pro ně nehodné. Jsou zvyklí na marže v desítkách a až stovkách procent. Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?
sobota, 24. dubna 2010
Se zájmem sleduji Vaši diskusi. Čerpám zde spoustu cenných zkušeností. Třeba, kde brát spotřební materiál,atd dle Vašich zkušeností jsem odebral postu zboží od V a W a jsem opravdu spokojen. Upřímně zděluji, že pracuji na čínských strojích, přezouvám vše mimo prfil pod 45. Zákazníci se mi vrací a chodí další. Pneu beru s netu hodně více méně nemám sklad ( mám asi 100 pneu ) e-shopy mi zboží mimo atyp pošlou do 24 hod. a na pneu si dám 10 procent. Pokud dojde někdo s vlastním pneu tak mu je přezuji za stejné peníze jako, kdyby je koupil u mne. Mám zkušenosti , že i jak vy říkáte top pneuservis prodá 5 let starou pneu. S netu mi chodí nové pneu jen jednou jsem obdržel Pirelli P4 CINTURATO 2 roky starou jinak jen nové pneu. Co se strojů týče tak je to nižší třída, která podle mne odpovídá njničší třídě evropských výrobců. Musím se přiznat, že si vždy jen pro jistotu nechám vyvážit kolo u Cháry. Doma sundám závaží a vyváím na své vyvažovačce a je to více méně stejné. Sám jezdím docela rychle, mám pneu 215/55 R16. Po vyvážení na mé vvazovačce nepozoruji nějaké vybrace nebo jiné anomálie ani 200 km/hod. Nezatracuji čínské stoje, přijde doba, kdy se rozšíří mnohem víced než nyní. To, ale nepůjde bez kvalitního servisu. který silně vzne. Kdybych chtěl rozjet profi top pneuservis tak si koupím stroje jiné, ale na mne to opravd stačí. Stroje již mám několikrát zaplacené, dělám sám a ve svém, takže náklady minimální. Můžu si dovolit jímt na Vámi nepřípustnou cenu, ale to neznamená, že svou práci neděám dobře. Opakuji, že nechci kazit náladu na tomto fóru, jistě je mezi Vámi spousta poctivých profesionálů, ale i lumpové, kteří když vidí ženskou nebo důchodce tak mu podstrčí neprodejnou pneu (vím o čem mluvím, několikrát jsem je zouval a ptal jsem se, kde a kdy je obouvali). Pokud se takto pneuservis chová pak jsu mu jeho drahé stroje k ničemu. Všem pocivím lidem přeji zdraví a pracovní úspěchy. Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?
pátek, 23. dubna 2010
Já s netem problém nemám. Nám se prodává dobře. Ted kdyz uz i netaři zjistili že musí alespon nějaký zisk tvořit, tak je to o hodně lepší. Ale přesně kvůli takovým pitomcům co blábolej že (stáří pneu, rúznorodá výroba,poškození skladováním atd..) tak pak lidi otravují že jak tady už někdo psal nechtějí ruské Nokiany, Barumky z Malaisye, GY z Číny atd, ale kde vzít jiné, když se jinde v tom rozměru třeba nedělaj? Beru napřímo a i Michelin, GY nebo Bri doveze i 2 roky staré DOT. Lidi jsou vyblblý a pak chtěj kola starý max měsíc. A o skladování ani nebudu psát. Jste asi neviděli jak to vypadá na kamionu nebo v klecích ve skladě.
Vyprávění podobnejch krávovin zákazníkům ti nepomůže a za čas se otočí proti tobě. Co očekáváte od povolební situace z hlediska Vašeho podnikání či Vaší práce v pneuservisní branži?