Pane Stoklaso alias Autodílno, jděte již s tou propagandou někam. Přiznejte, že růst prodejů se vám zastavil již loni a letos to pokračuje. Já vím, není to nic příjemného. Tomked to střihá hlava nehlava,do toho barumácký internet 123,Tyrex se rozšoupnul s výstavním skladem, který je ovšem třeba splácet atd. Sami jste si podřízli větev. To jsou holt zákony volného trhu. Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
čtvrtek, 10. června 2010
Jeje ja jsem ale hruška, vždyť ty dobrepneu maji reklamu hned vedel v baneru:-)) Koho chleba jíš toho píseň.....Ty jo ja kokám že hlavně odbornost tohoto časopisu je opravdu na povazenou a ja ho dlouhy roky odebírám, jsem fakt hruška???? Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
čtvrtek, 10. června 2010
Já si prostě myslím, že je optimální mít komplexní služby. Vždyť mnozí z vás mají komlpexní služby v oblasti podvozku. Neděláte pouze pneu. Děláte toho spoustu, celý podvozek, klimu,..a to je moc dobře. Nejste nuceni se za každou cenu uživit za 4 měsíce v roce. Vyděláváte celý rok, v sezonách více mimo sezony méně. Každopádně jednou službou si můžete přilákat zákazníka na jinou. Přijede k vám na kontrolu brzd, geometrii nebo tlumičů a pokud mu nabídnete solidni cenu v pneuservise tak ho jistě získáte. Katastrofa jsou pouhé pneuservisy, které prostě dřou lidi z kůže jen, aby se na ceůý rok uživili. Nemůže si přece nikdo myslet, že ho uživí 4 měsíce práce. Víte kolik vesnických pneuservisů dělá za 700 kč. Má 2 mašiny a cenou se rovnají profesionálním pneuservisům, které maji špičkové stroje. To jsou ti co na vás parazitují, přiživují se na tom, že vy jste nasadili takové ceny, jdou o 100 kč míň a lidi k nim jedou. Autodílna, která přezouvá pneu si tím pouze vypomůže, ale není na přezouvání závislá. Prostě se snažíme poskytnout komlexní službu. Každý děláme za ty peníze, které nám stačí. Věřte, že, když přezuji otávku na plechu za 400 nebo na ALU za 500 tak na tom vydělám a to pořádně. Je to pro mne zákazník, který pokud bude spokojen přijede i s opravou a údržbou vozu a naopak. To mi přece nemůže nikdo vyčítat. Samozřejmě, že mám na skladě několik desítek sad žádaných rozměrů, nijak však nešikanuji, pokud někdo přiveze pneu z netu. Autodílna Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
čtvrtek, 10. června 2010
Dobrý večer všem. Za celý den jsem nerozchodil ten plyvavanec do tváře,co pneuservisům uštědřil pan Stoklasa a co je smutnější, prostřednictvím profesního časopisu. Jen jedna z mnoha perel "u velké většiny pneuservisů personál není dostatečně odborně ani obchodně vyškolen a obvyklá odpověď personálu na to, jaký je rozdíl mezi dvěma pneumatikami,zní:"Toto je Michelin a tam to Goodyear". Co dodat. Smutné. Něco pro autodílnu: To, co píšete, je v podstatě realita a musím souhlasit. Nelze ale přeedpokládat, že se gumaři půjdou pást. Budou se prát o přežití. A jak asi? Tak jako mnozí jsou donucenijiž dnes. Nainvestují, zadluží se a pořídí diagnostiku,klimu,začnou dělat brzdy,olej,filtry,tlumiče,pružiny,výfuky,skla atd. Jsme nadšeni z marží autodílů a připadají mnohým z nás až nemravné. Potřebujeme hlavně nalákat klientelu a tak půjdeme z cenou pěkně dolů. Nás to přece neživý, ale je to vítané přilepšení. Ani nakonec to dovybavení není tak drahé. Stačí rozeslat poptávky na všechny srany a neunáhlit se. Ceníková cena je rázem zapomenuta. Jak se vám, autodílnám, bude líbit, že každý hloupý gumař má nové zařízení, o 1/2 levněji pořízené než to vaše postarší? Není Vám to nějak povědomé? A co až nějaký nový, dravý,moderní dealer, vstoupí na náš obsazený trh a začne provozovat internetový obchod náhradních dílů s 15% marží? Nám to vadit nebude. Zákazníkovi nahlásíme co je třeba, on si to objedná za nejnižší cenu, mi to tam hodíme za 200Kč/h a je vymalováno. Neponeseme žádnou odpovědnost, jelikož si každý donese co chce. A výsledek? Všichni půjdeme do ..... . Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
čtvrtek, 10. června 2010
Dnes to začíná tím ,že pan Stoklasa píše že my jsme jen na tu službu,kterou nám on zaplatí-k ceně jeho pneu- a to prý nad poměry a oni jsou od toho čistého prodeje.A zítra nám řekne že když zjsistíme na autě závadu tak on dodá díly a my máme zase jenom tu práci.Byl se vubec ten člověk podívat do těch "servisu" kam dodává tímto zpusobem pneumatiky včetně přezutí? Ptám se proto ,že je asi mimo realitu.Byl se podívat na Autotec co stojí kvalitní evropské mašiny na servis? Fajn pokud mi dá za 15" kola na plechách s ventilama,mytím,závažím a dotažením moment.klíčem 1700Kč s DPH -BERU TO IHNED..A ještě něco ,jakým zpusobem se budou pneu likvidovat?? Tím,že se započítá eko daň do pneu a pak to dude likvidovat město?? TO bude lobing pro int.prodejce.Já říkám jedno -ten kdo prodá ,ať likviduje.Tj výrobce-importér-velkoobchodník-konečný prodejce.Toto je jediný správný postup zpětného odběru.Pánové vše se řítí do pekel,už tady máme Žlutý mor co dává stroje z číny a co bude následovat?Nechci ani vědět,zaději jít točit cukrovou vatu na pou´T-pokud nebude pršet:-) Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
Článek jsem si přečetl a je až s podivem, že v odborném časopise dostane prostor takovýto článek hraničící s inzercí a reklamou na vlatní produkt. Na začátku článku se píše o jasné vizi kam pneubranže spěje a na konci se napíše, že pisatel netuší jak se bude přezouvat za pět let. Zrovna tímto směrem, kterým se snaží jít dobré pneu cesta určitě navede. Oni pouze ničí marži servisu na pneumatikách a práce ta nikoho neuživí. Tedy uživí jednoho mechanika a majitele v jednom který přezouvá bez daní a po své hlavní prácí. To je jediný možný pneuservis který zůstane. Ostatní co chtějí být velký pouze pneuservis o dvou třech stáních a okolotří a více zaměstnanců tak se nemají šanci uživit. My jsme v tučných letech investovali do servisu klimatizací, geometrie, stolice na bzdy tlumiče a vůle v řízení. Takže jsme už vlastně i autoservis. Klasický pneuservis opravdu nemá budoucnost ve velkém pouze jak jde píší páni odborníci jednoduchá zouvačka, vyvažovačka a pěrně doma v garáži bez papírudo 500Kč:-)) to je taky cesta. Ale určitě nevede k moderním mašinám držení kroku s s novýmí technologiemi atd. vede pouze ke slušné obživě a na tom není nic špatného když to umožnuje tržní prostředí a legislativa. Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?