Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Stačilo by kdyby museli interneťáci likvidovat zdarma pneumatiky včetně zaplatit poštovné od zákazníka a byl by to pro ně pořádný finanční a fyzický záhul po ty nefachčenka.To by byl jejich totální konec.To jsem si jistý.
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
pondělí, 26. července 2010
 
Nech te uz ty ceny..... Kdyby jsme kupovali po kamionech jako internetaci tak by jsme to asi meli taky levnejsi ale za to vetsi riziko ze nam to shnije.........
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
pondělí, 26. července 2010
 
milý Poo, pokud by jsi věděl o čem píšeš určitě by jsi si přečetl, že jsem se podepsal a to beze jména H
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
pondělí, 26. července 2010
 
no name = no brain
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
pondělí, 26. července 2010
 
koukám, že si tu pěkně notujete páni, ale pořád se v pneuservisech nedostáváte na ceny internetových obchodů, co tak sleduju......................
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
pondělí, 26. července 2010
 
Pekny prispevok, neostava nic, len suhlasit. Tiez si myslim, ze sa karta pomalicky obracia a zakaznici zhanajuci tazsie dostupne pneumatiky sa obracaju na odbornikov. A doba kedy internetovy predaj prekvital je tiez uz prec a stava sa tvrdym chlebickom, co odradi mnozstvo spekulantov.
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
neděle, 25. července 2010
 
S-mann hezky jsi to přirovnal a vystihnul.
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
neděle, 25. července 2010
 
Konečně jeden věcný a do našeho oboru světlo přinášející příspěvek. Když se nad tím dobře zamyslíme, je to skutečně tak jak popisuje S-mann. Tak jen doufejme, že na tyto slova dojde a že nám, kteří se v poctivé pneubranži (nemyslím té zlatokopecké z internetu) nějaký ten rok přes všechny ty svízele držíme a snažíme udržet, přece jen blýskne na lepší časy...
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
neděle, 25. července 2010
 
Tak jednoduché to klucí zas není. Ono totiž většina států v EU nemá tak rozvrácený prodej pneumatik jako u nás. Co vím,výrobci nyní jedou na plno, ale zásoby, co dříve byly u obchodníků dnes nejsou. To se ale nemůžeme divit. Sladujte statisíce pneumatik za směšné marže. Zboží se proto musí otáčet a ne skladovat. To bude mít dopad na výběr a dostupnost. Cena běžných rozměrů půjde zatím mírně nahoru, ale okrajové rozměry poskočí podstaně. Nemá smysl si zaplevelovat sklady rozměry, co se netočí a ještě to prodávat za rýži.--Druhý problém je nedostatek a z toho plynoucí cena kaučuku. Velcí výrobci mají své plantáže. To jim zaručuje jistou bezpečnost. Zbytek nakupují na volném trhu. Ostatní nakupují vše na trhu. Když poslední roky cena př. kaučuku šla dolů, pěstitelé plantáže již neobnovovali, ale přecházeli na lukrativnější suroviny pro farmaceutický průmysl. Nově vysázený kaučukovník je produktivní nejdříve za 6-7 roků. Jeho místo má nahradit synteický, ali i tam poptávka převyšuje nabídku a cena jde nahoru. Razantní oživení v Evropě by zřejmě mělo za následek i razantní zdražení pneumatik. Všichni výrobci, včetně pneumatik ví, že sučasnos a převším budoucnost spotřeby je v Asii přeněji v Číně a Indii. Navíc levná práce,žádná, nebo malá ekologická legislativa,absence stupidit bruselských darmojedů a to hlavní, nenasycený trh. Budme si muset zvyknou, že Evropa a Česko obzvláště, není pupkem světa a musíme oželet, že např. u pneumatik si nebude moci zákazník vybírat ze 150 značek, ale jen z 50 a avíc dražších než byl zvyklý. -- Věřím, že by to mohlo přispět k malému návratu ke kořenům. S pneumatikama budou zacházet ti, rozumí pneumatice a ne ti, co rozumí IT a reklamě. Je spodivem, kolik lídí dnes zavzpomíná na předlistopadový režim. Výběr byl všeho neskonale menší, ale to málo bylo nějak opravdové. Přiznejme si, jak napjatě jsem po listopadu očekávali v našich městech nákupní centra a supermakety. Dnes je tam téměř nemožné koupit sýr a máslo z mléka, salám z masa, čokoládu z kakaa, taháme od tamtud vodu, jež je horší než z vodovodu, pečivo je hnus, stejně jako maso. Barevné obaly jsou z poloviny prázné, nafouknuté vzduchem. V oddělení masa nenajdete řezníka, v pekárně pekaře, v drogerii drogistu. Vše řídí osvícený manager, plnící pokyny nadřízených polobohů v centrále. Obdobná filozofie platí i u internetového prodeje pneumatik. Stránky budí dojem, že si můžete okamžitě vybrat z nekonečného množství rozměrů a značek a to vše za nejlepší ceny. Pravý opak bývá většinou pravdou. Servisáci vytrvejte, práci vám tito "odborníci" na pneumatiky nevezmou, oni nechtějí pracovat, ale pouze hodně vydělávat. Tak si prosím řádně važte své poctivé práce a uvidíte, že se kyvadlo zase nakloní na naši stranu.
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
neděle, 25. července 2010
 
Čemu se divíš?To je jasné jako facka,že obchodníci naskladňují méně a výrobci zase méně vyrábějí když nemají poptávku od svých vélkých odběratelů.Tak se to pak musí řešit jen tím co je na skladě.Ať je to to nebo ono.Hold,takový je dnes náš obor.Latanina a slepenina ze všeho co se jen dá.
Máte problémy se získáváním kvalifikovaných pracovníků?
sobota, 24. července 2010
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz