Právě jsem se vrátil z nákupů a jsem mile překvapen. Při čekání na manželku jsem důpladně prozkoumal parkoviště před centrem a zjistil toto. Pžezuto na zimu má cca 90%. OK, ale vzorek na hranici 4mm tak 30-40% a to jsme na samém začátku zimi. Myslým, že by nebyla od věci reportáž v hlavních zprávách, že např. na D1 kontrolovala policie nejen MS ale i výšku dezénu. Jsem si jist, že bychom zažily ještě jeden rušný rýden. Když je my upozrňujeme na 4mm, myslí si, že jim chci vnutit nové gumy a slyším ty kecy, že dobrý pilot zalétá i na křídlech od vrat, že 4kolka si stím poradí, že nejsme ve Finsku, že u nás je sníh na silnici max.hodinu atd. EU zavádí např. dostd diskutabilní glučnost, ale bez povšinmutí nechá 1,6mm na zimu, což je jako nosit za pasem ojištěnou pistoli. Na podzim jsem na mého pickupa šoupnul loňské gumy s 5,5-6.0 mm. Dalo se stím i nyní slušně jezdit. Se zajímovosti jsem si tam tento týden šoupnul nové a je to rozdíl na sněhu jako blázen, až se sám divím. Jen se syp snížku, bude stačit týden co týden 10 cm. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
sobota, 11. prosince 2010
Já myslím,že je to v tom přístroji,kolik může propusit .Některé drahé měřiče mají plnění až 1200 L/min.Proto mě zaráží ta cena 7000+ DPH.Já každý rok kupuji min 2 měřiče Eurodainu,nebo od Shneidra a ty stojí něco kolem 1500 +dph a po sezoně je odchylka +- 2 desetiny BAR ,což je až moc.Když vemu v uvahu huštění na 2,0 a ono tam je 2,2 ,nebo 1,8 .Má to mít i samokalibraci. Do pistolí se mi samozřejmě dedostává žádná voda,ani přimazávání.A kalibrace těch ručních měřiču je stejně drahá,jako nový a nejde seřídit,jen ti dají protokol o odchylce.A navíc musíš stát jako prkno a foukat kolo .Jsem si zpočítal ty prostoje v sezonu a hrůza.Za 1 hod to je kolem 10min.pokud přezouvám a nadofukuji.počítáno při 30s na kolo. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?