to anonym: Jistě souhlasím. Netvrdím, že trh zamrzne a už vůbec ne, že se něco změní. Tvrdím pouze to, že s internetem přišly do pneubranže těžké časy. Ne kvůli internetu samotnému, jistě je to dobrý distribuční kanál, ale vše se musí dělat s rozumem. No a to se bohužel nedělá. Jinak net sem tahám pouze jako reakci na příspěvek, který ukazuje, že již i Chára jde touto cestou. Nedivím se, jejich situace je zoufalá a co si uvařili, to si také sní. :)
ANO VŠECHNO SE MÁ DĚLAT S ROZUMEM, ALE PNUSERVISY MĚLY NESLUŠNÉ ZISKY NA PNEU TAK SE NEDIVTE, ŽE TU DÍRU NĚKDO ZALEPIL. A TO INTERNET. POKUD BUDOU CENY V PNEUSERVISE MAX DO 5-TI PROCENT NAD NETEM TAK NET ZNIČÍTE, NA TO JSTE, ALE HAMIŽNÍ. tO JE PRO MNE DOBŘE PŘEZOUVÁM S MINIMÁL. INVESTICEMI VE 2 STÁNÍCH V SEZONE A NA JEDNOU CELOROČNĚ A MÁM SE MOC DOBŘE. POČET ZÁKAZNÍKŮ ROSTE A MŮJ ZISK TAKY. KOLEM PNEUSERVISU SE MOTÁM DST DLOUHO, 11 LET JSEM TAM BYL ZAMĚSTNÁM A MOC DOBŘE VÍM, CO ZÁKAZNÍK POŽADUJE A CO HO S...E. sTROJE MÁM OD EVROPSKÝCH VÝROBCŮ A OBĚ STÁNÍ MNE STÁLY 400000 KČ. ZAMYSLETE SE VŠICHNI NAD SEBOU A NE NAD TĚMA OSTATNÍMA. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?