Konkurence (15.12.2010 18:07)
tohle je ta největší pravda, kdo tady co napsal. Já jsem "neťák" a když jsem před dvěma lety začínal po té, co jsem dělal v servisu, tak první co jsem udělal, že jsem oběhnul všechny menší pneuservisy v okolí, protože si pneuservisů vážím, tak jsem začal u nich. Všichni mi tady v Praze řekli-beru od Procházky, Cháry, Tirexu. Ačkoliv jsem jim nabídl ceny téměř stejné, ale větší sortiment, že jim odvezu staré pneu bez ohledu na počet, atd. tak nikdo nechtěl, mě to mrzelo, pár mi jich řeklo, že jen z důvodu, že jsem interneťák. Tak jsem to vzdal a oběhnul autoservisy, dílny a garáže a ty byly rádi, ty to neřešily. A letos, když chára stáhnul gumy na maloobchodní prodejny, Procházka se vyprodal v půlce řijna a Tirex prodával např. jednu chvíli UG 7+ na octavii za 1450 bez daně VO cenu, tak najednou tu vizitku našli a chtějí navíc ceny? Co to je za jednání do.rdele.
Ale tenhle byznys není jen o e-shopech a pneuservisech, to je v celém našem národu. Když já mám chcíplou kozu, tak ať jemu chcípne taky. Nedodržují a ani se nesnaží držet dobré dodavatelsko-odběratelské vztahy. Kvůli pětikoruně to koupit kdekoliv jinde. Já bych si to ke svému dodavateli v životě nedovolil..
Protože pokud se mezi sebou budou snažit všichni požrat, tak jediné, kdo tady bude vládnout bude čína. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
Dovolím si nesouhlasit s S-mannem. 1, raději budu sledovat a přispívat do diskuze o 10 lidech která bude seriozní a především k věci než do diskuze o 100 lidech kde každý na druhého jen vulgárně nadáva a nikomu to nepřinese vubec nic!!!! 2, Když jsi psalo konferenci pomazaných hlav že skončí následně na baru, promiň ale práce je jedna věc a zábava druha, ja velmi rád proberu s kolegy z oboru co je nového, co se děje v oboru jaké jsou novinky atd. ale jakmile se jdu bavit nebo mám po práci nechi o práci ani slyšet natoš abych se někde u piva bavil celý večer o práci, nebo se baví někdo jiný o práci tak to mě může akorát nasrat!!! Práce je jedna věc a život druhá. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
V tomto punktu souhlasím s názorem redakce, že míru omezení anonimity je velmi těžké stanovit. Jsou mezi námi lidé, jež svůj úspěch hrdě presentují a svůj názor si vždy podepíšou. Na druhou stranu existuje druhá skupina lidí stejně úspěšná, ale necítíce se jasně zviditelňovat, přesto jí není cizí se seriózně podělit o zkušenosti, postřehy atd. U internetové diskuze je zachováni anonimity téměř fatální. Porovnejte dříve a dnes situaci na novinky.cz - dříve nejnavštěvonější, dnes téměř mrtvá. Idnes - podobná situace. Bojím se, že i zde jistá resrikce zapůsobí stejně. Kvalita na počátku vzroste, ale postupem času se z toho stane uzavřený klub 5-6 diskutérů. Jejich témata se časem vyprázní, názory budou čitelné a diskuze zajde na úbytě. To, že sem čas od času zavítá provokatér, je v zásadě rozčeření stojatých vod. Jen si prosím vzpomeňte, když se tu někdo ptá na něco s utahovákem-téměř mrtvo. Jakmile zdě někdo popíchne s internetem-odezva jako prase. To je prostě normální. Uvedu příklad: Konference pomazaných hlav s tématy záchrany planety,hladomuru ve třetím světě a podobně. Třetí den, po maratonu přednášek,studií,zkušeností,výzkumů a závěrů, skončí všichni v lepším případě v hotelovém baru. Hlava to prostě nebere a i vážený profesor se bude raději bavit s lehkou děvou na baru, než s kolegou z oboru. A tak nějak občas uvolněně, občas pracovně a občas provokativně by měla být zdejší diskuze. To je ale pouze můj názor. Děkuji. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
čtvrtek, 16. prosince 2010
Děkujeme všem za názory týkající se registrace či neregistrace diskutujících. Ani nám se nelíbí jakékoli nezdvořilé či hanlivé formy diskuze, ovšem určit hranici, co je ještě přijatelné a už nikoli, není úplně snadné. I v hodně ostré a vyhraněné diskuzi dost často zaznívají racionální věci a názory, přece jen platí, že pravda je často dost relativní. Diskuze pod zcela otevřenou identitou je dost svazující, navíc si ji (identitu) lze velmi snadno vymyslet a to není v našich silách ani zájmu ověřovat. Závěr je takový, že registraci budeme požadovat, ale redakce nebude identitu zveřejňovat (striktní závazek). Pokud bude zjevné, že se jedná o smyšlenou identitu (nebudou existovat žádné indicie o skutečné existenci), vyhradíme si právo takovou identitu nepovolit. Domníváme se,že by to mělo stačit, aby se diskuze ustálila na přijatelně kultivované úrovni. Velmi oceníme Vaše názory na toto řešení. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
Plně souhlasím s Bořkem, a věřím že se redakce brzy vyjádří zda-li nastanou změny a jaké. Já jsem pneurevue četl od začátku co se pneumatikám věnuji a je to již 10 let.A vím že věcné a odborné diskuze není nikdy dost. Mám respekt ke všem lidem v oboru ať mají pneuservis nebo prodávají přes net.Ale vždy musíte vědět kdo píše jinak to nemá smysl. S pozdravem David Šedivý RaD PNEU Hrušová www.pneuhrusova.cz Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?