Přesně tak, myslel jsem 600 na sadě + 400-500 práce. To je 1000 kč a to je alepoň pro mne dost. Třeba s geometrii se drbu taky 45 min. a mám s ní 600 Kč. Všichni moc dobře víme, že je to o nákladech mnohem více než o zisku. Dělám ve svém a to je pro mne důležité. Kažý, ale máme své problémy, sice mám menší náklady, ale přiznávám třeba to, že v těchto mrazech stěží vytopím těch mojich 100 m2. Nemyslete si, že si dneska lidi nevozí vlastní díly. Moc obře ví, že např. u kelly máme jak na čem, ale třeba 35%. Stou slevou to, ale zákazník na netu koupí taky. Uznávám, že není tak jednoduché koupit díly na opravu jeko pneu, proto je vlastních pneu mnohem vce než vlastních dílů. Přesto se, ale najde čím dál tím více lidí co si díly doveze. Moderní pneuservis dělá celý podvozek. Já třeba nedělám karosařinu ani lak na to mám spolupracující dílnu. Ono potom mezi autodílnou a pneuservisem, který dělá celý podvozek není většího rozdílu. Jsme více méně kolegové.
Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
Síla byl trochu levnější než Pneunet, ale to už není pravda. Nemá přehlednou nabídku a nevím co skladem ma a co ne, to je na tom stejne, jako Pešíček, ale Pešíček je o dost levnější než Síla. Někdy i o 300-400 na sadě a o to je pak větší můj zisk. Pešíček i Síla mají omezený sortinent, ale Pešíček lepší ceny.Pokud potřebuji nedostatkové rozměry tak ty beru v K+K tam je sklad super, ale ty ceny! Něco jsem vzal z ContiTrade a poslední dny jsem skoupil něco z výprodeje dotovaných pneu, které jsou na výprodel pneu.cz pokud se nepletu. Jsem autodílna, ale můj obrat z pneu jistě není jen 2%. Na pneumatikách se dá vydělat dost, ale to všichni víte. Kdo nakoupil včas tak má třeba na 165/75 R14 500 Kč, 185/65 R14 to samé, 195/65 R15 až 600 Kč, to samé u 205/55 R16 to jen na gumách a 400 za práci u plechů a 500 u ALU. I pro autodílnu to je hezké přilepšení a to je 2x do roka. Autdílna. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
sobota, 18. prosince 2010
Každopádně ten,kdo měl na skladě tak vydělal o dost více.Po těch hubených letech co jsme se řídily podle internetu to je pecka.Ceny vyletěly na max.a to u všech int.prodejců co něco měli.Michelin,Pirelli,Continental ani jeden nezdražoval ,ale ceny vyletěly vzhůru.A proč ne ,je poptávka,ale nadostatek zboží.Podle mého pomalu dochází prostor pro nové velkoobchody zaměřené na servis a další prodej.Směřuje to vše k velkoobchod-internet.Jeden internet.prodejce dokáže oslovit miliony lidí,ale kamený servis pouze region.Ono dělat montovnu pneu z netu nebudu dělat nikdy,to raději zapálím servis a nechám si vyplatit pojistku,propustím lidi a pujdu na pracák si odpočinout.Celý trh je zničen a to v každém oboru a v celé slavné EU.stačí se kouknout na majetkové přiznání-nikdo nic nevydělá a tak nic neplatí.Tady musí jít nějaká svoboda podnikání někam,příživníků je spousty,ale odbornosti minimum.Deratizaci taky nemůže dělat jen tak někdo ,ale pouzě odborník,co má školu s min.Mgr. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
pro Michala: Máš bezesporu pravdu ve spoustě věcí, ale v zásadní věci Tvého příspěvku si protiřečíš. Píšeš, že jsi servisům nabídnul stejné ceny a širší sortiment a oni přesto zůstali u svých dodavetelů. Závěrem uvádíš: Nedodržují se dobré dodavatelsko odběratelské vztahy. Kvůli pětikoruně to koupit kdekoliv jinde. Já bych si to ke svému dodavateli v životě nedovolil. Jedna věta popírá druhou. Pokud Tvůj potenc.odběratel odmítne opustit pro Tvůj dobrý úmysl svého letitého dodavatele, je "hlupák", ale naprosto stejná situace, Ty a Tvůj dodavatel, tak stejnou situaci hodnotíž jako vzor obchodních vztahů. Zakopaný pes ve vztahu k pneuservisům bude zřejmě vtom, že pro pneuservis je pneumatika základním stavebním kamenem pro samou podstatu chodu, na rozdíl od autodílen, kde obrat z pneumatik tvoří 2%. Tam se hraje jen na cenu. To, že se zachovaly jmenované obchody, jak se zachovali, je pravda, ale letošní situace byla specifická. Myslím, že pneumatik bude zase relativní dostatek, ale ceny a podmínky budou jiné. Doba levných pneumatik je již za námi. Poslední Tvá věta o zdejší nadvládě číny zde je lichá. Bojím se, že za pár let se situace otočí a z Číny se stane čistý spotřebite pneumatik. Raketový nárůst prodeje automobilů, sekundárně způsobý raketový růst potřeby pneumatik. Čína je dnes prostě No.1 a USA a slavná EU hraje jen druhé housle. A to se na výsluní co vevidět objeví Indie, viz v gumách Apollo. Jen 20% jejich bohatších občanů je tolik, jako všech v EU. Pro výrobce a prodejce byl, je a bude 100x výhodnější převis poptávky. Přítrž v posledních desetiletích tomu činila konkurence, ale v Asii a Rusku se rýsuje "zlatá horečka" a náš evropský píseček bude pro výrobce zajímavý pouze v případě, že se zde ceny řádně zvednou. Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?
Taky patřím mezi ty, kteří z netu beru a jsem skutečně spokojen. Kdysi hlavně od Síly, ale tuto zimu převážně Pneunet a Pešíčka. Pešíček mne po měsíčním výpadku, kdy toho měl skutečně málo překvapil. Nemá toho mnoho, ale co má je za luxusní cenu. Zbytek pokupuji jinde, ale nejsem velkoodběratel. Přezuji tak 200-250 aut za rok, ale koupím tak do 100 sad.
Poctivá Autodílna Jak Vám pomáhají v prodeji různé marketingové akce organizované dovozci a výrobci (např. poukázky na PHM, dárky apod.)?