Milí kolegové ikognito. Vy snad ani nemůžete mít servis, když si kladete takové otázky. Naplánovat výrobu 5o-70 mil.pneumatik ve 450 rozměrech, je něco jiného, než si večer upéct bábovku. 1)Zimní pneu se vyrábí jaro,léto a letní podzim, zima(nelze brát strikně), čili je to jiné schema než pečivo, které se peče v noci a prodává ráno. 2) Nedostatek několika rozměrů je sice pro servis nemilé, ale pro vyjmenované výrobce je to kapka v moři. Navíc se domnívám, že pro výrobce i prodejce je to impuls zvýšit cenu. Konkrétně ten 195/70R15C. Jaké si myslíte, že jsou výrobní náklady mezi touto a např. zcela běžnou 225/65R16C? Já myslím že do 10,15ti %. A jaký je rozdíl v ceně? To si prosím domyslete. 3) Nedává smysl hořekovat nad nedostatkem několika rozměrů, měli bychom naopak jásat nad tím, jak to je. Lepší situce těžko nás mohla potkat. Přeji si, aby se ti chytráci, co přijedou po sezoně do servisu a mají blbé kydy, co jsme za servis, když zrovna nemáme to či ono, samozřejmě za ceny na internetu, se na silnici pěkně zapotili. Ti blbečci se kouknou na zboží, seřadí podle ceny a chtějí to po nás a nedají si vysvětlit, že na zboží první 15 v pořadí nemá od října ani kolo, na správu stránek se tudíž vysrali a nechali tam vyset šílené ceny a ještě se culí, jak nám podkuřují. To mám fakticky ověřeno. Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?
pondělí, 31. ledna 2011
Tak to pozor, ty tady řešíš maloobchodní prodej. Ale kdyby ti Conti řeklo že jem májí ale za double cenu tak si taky rozmyslíš jestli je koupit respektivě prodáš.
Ty značky co píšeš že se mají přestat vyrábět mají nějaké velkoodběratelé zásadní a tím by je Conti pohřbylo, nebo ztratilo významného klienta.
když se podíváš na net tak najdeš ještě několik shopu kde jsou dostupné. Ale kup je za ty ceny :o) Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?
Ber to tak:např.koncern Conti, dělá Mabor ,Gislawend,Sportiva,matador,Semperit,Uniroyal,Continental,Genaral,Barum a co já vím co ještě.Je předpoklad dlouhodobého nedostateku nějakého rozměru.Vyseru se na nejaké šrot pneu v nějakém rozměru,převezu formu,saze,silicu a udělám Conti v rozměru co nikdo nemá a mít nebude.Proč dělat na půl ve 20 rozměrech po cca 5 výrobcích a mít hovno na skladě a mlet jak kafemlýnek ,co se objednalo ,to se vyrobilo.Serou si do vlastního hnízda,nejlepší by bylo zrušit nějaké značky a nechat po jedné ,premio,střed,eco.I když by stála pneu 195/70 R 15 conti zima 3600 tak se jich prodají tisíce,protože nejsou a jsou potřeba a výr.náklady stejné jako u toho posranýho Maboru,nebo Barumu a zisk 2krát větší.Kdo byl ve fabrice tak to ví.Nazdar Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?
přečti si můj příspěvek.Mě šlo o to že se stačí v okamžiku dlouhodobého nedostatku nějaké pneu vysrat na nějakou eco.třídu a naflákat premiové značky a vydělají více,protože to bude kupovat každý..Chápeš o co mi šlo?? Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?
pondělí, 31. ledna 2011
Dobře, ale premiové značky prostě nechce každý a každému to prostě nenaložíte. Kdyby nebyly v koncernech zastoupeny všechny cenové kategorie, tak by se najednou rozevřeli nůžky a byly by velké cenové rozdíly mezi premiovou a budgetovou značkou. Je tady obrovský potenciál středního segmentu pneumatik typu Fulda, Sava, Firestone, BF Goodrich, Kleber a i Nokian, který díky nízké ceně a vysoké kvalitě do jisté míry u určité skupiny zákazníků nahrazuje premiové značky. Třeba Fuldy a Savy šli hodně kvalitou nahoru za hodně dobré peníze. Na druhou stranu např. Kormoranama a Tigarama se dojisté míry bojuje proti číně a to je dobře. Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?
Michelin jak už psal Ferda není zase nějaká výhra.Kvalita už dávno není taková co bývala.Vše je podřizeno množstvím a ne kvalitou.Takže kolikrát guma za 1200kč je lepší než Polská Michelina.A to je smutbné pro Michelin. Kde dnes nakupují pneuservisy pneumatiky?