Jejich mašiny mám, udělají to k čemu jsou určeny. Na to co dělám já mi stačí. Na zouvačce není co pokazit. Dělám pneu jen do profilu 45 ( naprostá většina aut ). Extrémy nedělám. Nejsem pneuservis, neživí mne to a tudíž mi to bohate stačí.Vyvažovačka to samé na to co dělám to dostačuje.Každou sezonu si porovnám mé měření s kalibrovanou vyvažovačkou s atestem a kolo 14 palců odchylka 5 g u plecháče, takže OK. Na profi pneuservis bych si pořídil něco se zázemím a servisem. Na zouvažku jsem něco dokupoval a pasuje tam spousta doplňků od TECO. Opravdu záleží co od toho očekáváš. Mne to stačí. Pokud přijede zákazník s kolem, které nedělám tak mu doporučím servis od konkurence. Jinak je to Čína, ale to je za tu cenu jasné. PR Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?
středa, 13. dubna 2011
Pavle neznám tu firmu, ale má zajímavé zboží na pohled to je dobrý. Já spolupracuji s Firmou v pneubranži známou a je to podvodník a prodávaj krumly.Takže se netrap a pokud se ti tam něco líbí tak si to jeď okouknot a kupto tak jako tak to stejně montujou v číně nebo podobně.Za poslední rok jsem utratil statisíce za obnovu mašin a zlaté staré stroje.Je to samej plast a procesor a naprd. Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?
U Pirelek mě obecně sere jejich nerovnoměrné opotřebení.V loni jsem dal zákazníkovi místo mich.pirelku a byl tak nasranej,guma poskákaná jako koza,hlučná jako raketoplán.Letos už zase michelin a je to komfort.Podotýkám,že ložiska a geometrie je vše pořád stejné.. Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?
středa, 13. dubna 2011
Já jsem těch Alpin A4 teda moc neprodal, z bídou nějakých 40 kousků, ale co se tak už přezuli, tak říkali, že je to super, že jim to funguje velmi dobře. Já jsem v zimě prodal opravdu hodně Kleber Krisalp HP2 a na to, jak je tam pneu levná, tak si to lidi ale neskutečně chválili, jak to výborně funguje. S čím jsem ale měl docela co dělat byly Pirelli SottoZero I a II, na to si dost stěžovali, hlavně, že to nefunguje v hlubokém sněhu. Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?
úterý, 12. dubna 2011
No, já jsem s tím asymetrickým měl taky problém, ale nakonec jsem na to vymyslel takový monolog, po kterém radši každý odejde a nechce to se mnou dál rozvíjet. Vysvětluju jim, že asymetrický je kombinace směrového a symterického a je rozdělený na polovinu, kde vnější hrana drží auto na silnici ve stopě a nejkrajnější vnější blok je navíc zesílený a tím je dosaženo vyšší stability při jízdě do zatáčky, a je tím také sníženo opotřebení, ke kterému docházelo u směrových nebo symetrických dezénů. Vnitřní hrana naopak odvádí vodu (nejlépe je to vidět na Goodyear excellence), stejně dobře, jako to dělal směrový dezén a tím, že je kombinovaný, tak je zásadně snížena hlučnost....od té doby, co tohle používám mi na to nikdo neřekl ani slovo:-):-):-) ale je to šílenost, co jsem vymyslel, já vím:-):-) Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?
úterý, 12. dubna 2011
Bořek; Kikos:
to takhle jim to vysvětluju taky, ale technika tím neuspokojím, každou sezónu narazím na dva až tři lidi, kteří se s vysvětlením "prostě to tak je a funguje to" nespokojí a řeší to se mnou třeba týden, prostě pakárna. Jakou otázku do Otázky měsíce byste navrhli, aby se diskutovalo k věci?