Kolegové ,tak jak čtu tuto diskuzi tak musím celkem souhlasit.Teď tu byl zákazník s Audi A6 Rv.2011 pneu 225/50R17 98Y.Pneu cca 4 mm,ale že má strach jelikož jezdí 270Km/h.Podle mě blázen ,ale jeho věc.Potřeboval urgentně nové pneu,ale jelikož mám momentálně pouze Kumho ve W za 3500kč jen do 270,tak je nechtěl.Že pokud by bolo Y bere a po neděli dáme už kvalitní.A tam ty ať si nechám .)))Dostal nab. na ContiCportContact 2 Y homologace Audi,ale řekl ne že už je to starší dezén a zarezervoval si Cotisportcontact 5 Y bez homologaca OA.Nacenil jsem mu ještě Yokohamu Adnan sport v Y ,ale že má prý německý auto tak chtěl Contika.Pro mě je nákup výhodnější u té Yokoh,ale prodej lepší Conti.Tím chci jen naznačit,že co se prodá záleží na nás servisech.A tak je to i s eco třídou.Mám ještě na servise na ukázku pneu opravenou špagátem a hříbkem ,to jen pro ty šetřílky aby byl znát rozdíl v provedené opravě. Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?
Můj názor je ten, že ať jste prodejce pneu na jakékoliv úrovni, ať už importér, velkoobchod, internetový obchod, kamenný obchod, pneuservis, autoservis nebo i garáž, tak my všichni jsme do jisté míry "morálně zodpovědní" za to, na čem ty lidi tady jezdí a ruku na srdce, že prodej pneumatik zákazníkovi můžeme ve více než 50% míře ovlivnit, na čem odjede. Já k tomu vždy přistupuju tak, že chci, aby zákazníci odjížděli na kvalitních dobrých pneumatikách, které jim zajistí pokud možno co nějvyšší komfort a bezpečí a zároveň aby to pro ně bylo co nejvíce ekonomicky výhodné a mohu s čistým svědomím říct, že se mi to poměrně daří a zákazníci se mi spokojeně vracejí. Já jsem velký odpůrce čínských pneu. Podle mě se dá zabít i lehčeji, než si nazout na auto čínskou gumu. A i když třeba proti kormoranu nic nemám, tak třeba mezi letními a zimními je rozdíl asi tak 70% ve prospěch zimních. Neprodávám jich moc, loni to bylo tak 80 ks zimních od 13-16, protože Snowpro B2 není podle mě vůbec špatná pneu a lidé nenároční si ji velmi chválily. Je jasné, že na 20 let starého Favorita není zrovna nutné dávat Dunlop nebo Michelin, ale zase se uchylovat k číně není zrovna dobrý nápad. Vždycky lidem říkám, jezdíte po Praze, ta pneumatika je tady velmi namáhaná. Samé rozjezdy, zastávky, zácpy, náhlé brždění, díry, kostky, na tom všem pneumatika dostává zabrat a jsem moc rád, že na felicie nejčastěji montuji Fuldy, Klebery, BF Goodriche a Nokiany. To jsou podle mě velmi dobré kvalitní pneu za velmi dobré peníze a ta pneu se lidem vyplatí. Stejně tak ze mě nikdo nedostane Hankook, Kumho, GT Radial, Falken. A pokud těm pneu nevěřím já, tak je nebudu ani montovat zákazníkům. Prodávám z "východních" pneu jen japonské Yokohamy, které mám velmi rád a moc se mi lidí. Je jasné, že na tom všichni honíme prachy a obchod, ale myslím, že bychom si všichni měli uvědomit, že ten kus zodpovědnosti, na čem lidé budou jezdit je i na nás. Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?
Bořku, od té doby co Kormorán začali péct v Tigaru je to tragédie. Při brzdění na vodě skoro všechny čínské gumy propadnou, to máš pravdu, ale za to mívají mnohem větší nájeznost kilometrů. Kdysi michelin dělal pneumatiky na kterých se najelo i přes 100 tkm, ale na vodě to byla hrůza. Objektivní testy to je velký otazník. Český Automoto klub dělá testy každý rok. Každý rok tam vyhraje continental, na špici je barum a potom značky jako goodyear, michelin, pirelli. Čtenáře který není z oboru to nepřekvapí, mě ale vždy. Proto je nejlepší vlastní zkušenost.
Anonym z dnešního rána: Procházka, Chára, GPD, KK, ti všichni mají VO i MO. Proč bych se měl vzdávat zákazníků? Když někdo chce zázet špínu, cíl si vždy najde.
Petr D: 80% jsou pneuservisy, autoservisy, auto dílny, prodejci aut.. tedy pouze profesionální firmy.
Koncept který jsme u nás zavedli je v UK velmi úspěšný a tvoří cca 15% podíl na trhu.
U nás se nerozvýjí hlavně díky strachu z plateb kartou nebo předem. Věřte mi Petře , že těch objednávek přes servisy je úplný minimum. 9 z 10 zákazníků si do smluvního servisu zavolá a dojede osobně , kde si pneumatiky i objedná. Pro našeho partnera je to hlavně reklama. Proto to nenabízíme všem, ale spíše jako odměnu za spolupráci. Přesto jsou někteří, kteří nechtějí být uvedeni.
P. Stoklasa je expert a matador v pneu branži, ale naše finální čísla tomu neodpovídala, proto se rozhodl pro změnu.
Host: diskuze se pěkně rozběhla, to je dobře, ale nebylo by lepší více věcných připomínek, než slovního napadání?
Pěkný den všem
Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?
pátek, 5. srpna 2011
Děkuju Bořku za nabídku, ale nemám zájem a to hlavně z důvodu, že chci zůstat v anonymitě, důvody jsou různé, at už si píše kdo chce co chce, že jsem srab je mi to jedno. Využívám fora, abych si přečetl novinky a názory druhých a po všech těhle tahanicích a urážkách už ani nemám chut na tomhle foru cokoliv psát, takže děkuju za vše.............. Jak se podle Vašeho odhadu změnily velkoobchodní ceny na zimní předzásobení oproti loňsku?