Ještě jsem chtěl napsat jedno podle mne trochu pozitivum. Německo je tvořeno šestnácti spolkovými zeměmi a Česko je díky poloze, strategii Němců a svými celkovými vazbami sedmnáctou.(sice jen zadkem) Takže když to vše v Evropě padne, tak ten zadek se na tom těle udrží. Trochu více zeštíhlí, možná vykouknou trochu kostičky, ale přežije bez hlubokých krvavých jizev. To se o Španělsku, Řecku, Portugalsku, Irsku apod. říct vůbec nedá. Tam to dopadne mnohem hůř. I když je Kalousek u mne taky lump, tak teď už začal dělat něco co má podle mne hlavu a patu. Problém je že to dělá na úkor těch obyčejných lidí. Ale to už všichni víme. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Odskočím od tématu a přidám svůj osobní názor na otázku FERDY.To že dostal Kalousek ocenění již podruhé svědčí, že moc dobře ví co dělá a proč to tak dělá. Nevím jaké jsou přesná kriteria pro to aby dostal tuto cenu, ale určitě není žádný hlupák když mu to dalo několik desítek finančních analytiků, bankéřů a investorů ze soukromého i veřejného sektoru. Vůbec se mi to taky nelíbí jak to tady vypadá a je to i důsledek minulé doby, kdy každý téměř tam nahoře jen kradnul a tuneloval. Bohudík dnes již už skoro není co státem vybrat, až na nás živnostníky, podnikatele a především obyčejné lidi. Jsem přesvědčen, že to co se tady kolem nás odehrává je jen předvoj toho co přijde. Evropská únie umírá a možná padne jako domeček z karet. Nebudu tady nikoho utěšovat ani strašit že tomu tak není a nebude. Stále jsem 100% přesvědčen, že to co přijde bude doslova masakr ekonomiky, celkového hospodářství apod. Přežijí opravdu jen a jen nejsilnější. Padne mnoho servisů, pneuservisů, internetových prodejců, různých jiných firem, podniků apod. Již dnes to není a ani nebude vůbec dobré a přinese to spousty a spousty problémů úplně všem lidem. Boj s tím co přijde podle mne není úplně marný, ale zmírnit následky půjde hodně o zodpovědnosti všech od těch nahoře na vládě, přes firmy až po obyčejné lidi. Jejich finanční gramotnosti, rozvážnosti při dalším plánováním celkového života apod. Stát zavinil mnoho a mnoho problému, které teď řeší a hlavně teprve bude řešit na úkor obyčejných lidí. je to smutné a k naštvání, ale to my to tady určitě nevyřešíme. Čas ukáže co se vše ještě přihodí a jak to dopadne. My se můžeme maximálně snažit pracovat co to půjde nejvíce, chovat se obezřetně s rozvahou a nedělat neukvapené kroky a zdravě investovat, protože zastavení a jen vyčkavání není rozumné. Věřím, že jsem Vás silně nedemotivoval a že se budete věnovat jak jen nejlépe umíte své práci, kterou děláte a kterou máte dozajista rádi. Zima je před námi, lidé už chodí a nakupují. Ti dobří a chytří pneuservisáci mají už gumy pod střechou a jsou naprosto připraveni na to co letos příjde. A jak jsem tu nesčetně krát letos psal a jsem přesvědčen, že se láme chleba i v našem oboru. Vyhrají a hlavně přežijí jen ti dobře a kvalitně připraveni, ti kteří se chopili opratí a kteří pochopuili smysl a dobu. Tak makejme ať si po sezoně můžeme říct, že to stálo za to! Bořek Filipec www.pneucentrumprofi.c. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Zdravím Tě Ferdo. Jsem si jist, že můj názor je asi předvídatelný. ---Jen krátce poté, co Miroslav Kalousek (TOP 09) převzal ve Washingtonu cenu pro nejlepšího ministra financí, pohrozil dalším zvýšením DPH v případě, že se zhorší česká ekonomika. Pokles jejího růstu se přitom podle státu i odborníků očekává.--- Otázka přece nestojí, zda se ekonomika zvedne o 2,5% jak naivně "myslí" Kalousek, otázka je, na kolik přibrzdí růst, zda li vůbec nějaký bude. Nemohu ale to přijmou od člověka, jež je podruhé ministrem financí, léta byl předseda rozpočtového výboru PS a náměstek MO ( modernizace T72, padáky atd. atd) a zároveň se zde nedaní 20 let hazard, kterým proteče ročně min. 100 mld. Kč!!!! Nemohu s radostí přijmou zvýšení DPH, pokud nakoupíme Pandury 3x dráž než Portugalsko, pokud dálnice stavíme 2x dráž než Německo, pokud máme 2x více policistů než je průměr v Evropě, pokud firma ministr dopravy za 3 roky, co byl ve funkci, zvýší tržby 20x, pokud zde budou akcie na doručitele a desítky dalších důvodů. Pokud 20% občanů bude disponovat 80% peněžních prostředků, zapomeňme na domácí spotřebu. Jsou tu výdaje rodin nezbytné a zbytné. Je otázkou, kam se pneumatiky zařadí, ale jsem si jist, že zase více lidí je přeřadí do druhé kategorie. Kombinace takových pojmů, jako např. absence morálky, politikaření v EU i ČR, výše daní, ceny phm, energií a vláda Nečase a opozice Sobotky, to je pro služby a nejen pro ně, smrtící koktejl. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Jinak ještě k tématu rozhodně si nemyslím, že autoservisní činnosti jsou spása. A ani si nemyslím že za to může něčí starý myšlení znám několik čistokrevných pneuservisů a jde jim to.... Problém je zkrátka v myšleních Čechů sami o sebe tady lámem klacek, a cizímu by jsme se rozdali. Navíc tragická politická situace v Čechách mluví sama za sebe pořád se mluví o nějaké krizi a šetření. To že přestaneme nakupovat a začneme šetřit situaci daleko více zhorší ekonomika se začne zastavovat. Zatim jsem nikde neslyšel, že by se pro Českou republiku uzavřel nějaký obchod na kterým by se dalo něco vydělat, aby jsme se začali zotavovat z dluhů, ale to né raději si strčíme ruce do kapes a budeme vyčkávat. Je jasný, že příštích pět let bude pro obchod velký finanční risk hlavně v případě platby na fakturu. Přiznám se, že už mně situace v český republice nezajmá. V případě toho, že se mi práce tady přestane vyplácet jsem schopný začít někde jinde kde to pude.... nebudu tady někomu dělat blázna a trápit se od rána až do večera a nakonec podívejme se kde jsou ti kteří odešli ještě za socialismu jsou to lidé co si vážili sebe a já si vážím sebe a svojí práce.Nechci skončit s dílnou kterou nemůžu obnovovat, vynervovanej z finanční situace jak bude příští měsíc, ve špinavých modrákách a bezhlavě se dřít od rána do večera dokud nepadnu. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
Jak jste proboha přišli na to, že autoservisy dělají pneuservis méně kvalitně. Copak autoservisy tvrdí, že pneuservisy dělají autoservis špatně. Bořek dělá oleje, brzdy, výfuky....a nikdy bych si nedovolil tvrdit, že to dělá špatně. Autodílna Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Ještě bych se chtěl zeptat všech a hlavně servisu jižní morava,jak hodnotí ocenění Kalouska jako nejlepšího ministra financí.Já osobně to beru,protože jeho kroky ať jsou nepřijemné jsou podle mne důležité aby jsme tu špatnou dobu která si myslím ještě příjde nějak vůbec přežili. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Jinak k tématu.Samotný pneuservis nemá také podle mne do budoucna šanci přežít.Jsem na straně tohoto názoru.Když vidím jak to v pneubranži vypadá.Kdejaké i pofiderní autoservisy dělají pneuservis,tak zase pneuservis musí dělat konkurenci autoservisům.Doufejme že ne tak jak dělají některé servisy naši práci-neodborně a hlavně nekvalitně!Děléjme to tak jak to má být a vypadat a bude to v pořádku.Když na to nemám a nebudu mít,tak to raději nedělat vůbec. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
LM32 je vynikající v záběru.100x lepší než Continentál TS830.A o Semperitu se bavit ani nebudu,tato druhá třída pneu je jen aby se potlačil prodej tohoto německého paznechtu.To rovnou mohli napsat,že je skvělá i Debica,Kormorán,Tigar a další poloznačky. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
neděle, 25. září 2011
Mně ten test tak špatný nepřijde. Podle mě to docela odpovídá. To, že Bridgestone končí pravidelně ve spodní části testů zase není nic špatného. To, že ty gumy stojí za houby se ví už dost dlouho a Bridgestone si s tím neví rady. Když LM25 nahradila LM30, tak ji dokonce v některých rozměrech museli stahovat z prodeje, protože nefungovala absolutně vůbec. Taktéž Firestone Winterhawk 2. Další rok ji nahradila 2 EVO a stejně je to špatně. Bridgestone stojí za prd i v letních a to už delší dobu. Zákazníci se mi s tím vrací naštvaní, že to nevydrží, drolí se hrany, atd. Mě to přijde docela v pohodě, podle mě ten test není špatný. Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?