Pneurevue.cz » Profil

Příspěvky v diskuzích

Funguje ještě CARENA z Brna??
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
pátek, 11. listopadu 2011
 
Díra, šopa, bouda je u mne servis co dělá v neustále špíně, nepořádku, chaosu. Nesnaží se zlepšovat pracovní prostředí. Má většinou levné a nekvalitní stroje z Číny, neumí pořádně nebo vůbec opravovat pneu, nemá k tomu potřebné školení, vybavení, nedodržuje základní pravidla přezouvání a servisu pneu. Přezouvá za peníze, které nemají šanci přinést tížený efekt vůbec jakéhokoliv dalšího rozvoje a ty jeho slouží jen k přežívání. Kazí svou práci a cenou pneuservisní činnost, atd.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
pátek, 11. listopadu 2011
 
Já díky Michelinu a jejich dodávkách po jednom či dvou kusech, stále mám na skladě zimní pneu které bych po sadě za pěkný peníz prodal. Bohužel jeden nebo dva kusy se prodávají hůř a těžko se jich budu zbavovat. Příští rok ani léto ani zimu, to bych musel být padlý na hlavu.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
pátek, 11. listopadu 2011
 
Pokud jesm pochpil dobře co je regionální prodejce tak to je stejné jako když regionální prodejce z Plzně leze do firem na Ústecku a prodává tam napřímo, namísto toho aby to prodal na servisy v Plzni a necpal se do kdejakého sebemenšího dopravce i s jednou avii na Ústecku.Dnes si každý dává za název VEKOOBCHOD to neplatí jen pro pneu a kdo dělá ten maloobchod. Pořád se tu mluví o spolupráci servisu, ale každej kdo dělá pneu a nemá nějaké "měřítko" (neznám jeho velikost) je díra a šopa. Je to bráno podle čeho? Já mám servis o rozloze přes 2000M2, ale nemám žádného zaměstnance propustil jsem je důvody tu nebudu rozebírat jsem také šopa nebo díra? Bez urážky jen mě zajímá to měřítko.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
pátek, 11. listopadu 2011
 
Michelin bere regionálním velkoobchodum jejich zákazníky a láme je pod svá křídla.Jde jim o to ,aby se bralo na přímo a byla kontrola "tlačenka" do prodeje vlastních pneu.Touží dodávat napřímo do kdejaké díry a šopy.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
pátek, 11. listopadu 2011
 
Dost často tu čtu špatné věci ohledně Michelinu. Je to opravdu tak špatné? Zatím od nich mám pár zákazníku které mě přivedli na náš servis jedná se tady o nákladní zákazníky,ale také mě navštěvují mé dosavadní zákazníky kde provádí kontrolu tlaků a hloubky dezenu a tak dále snad se nestane že se mě do nich navezou? Už jsem o této zkutečnosti s Michelinem hovořil a prý to není možné že prý to nikdy nemohou.a uvedl pár důvodů které tu nebudu zbytečně rozebírat.Pokud má někdo zkušenost s tím že Michelin něco podobného provedl prosím napište tu konkrétní případ. A Michelin prosím o reakci možná tu bude pár čtenářů a bude tu i veselo.Zatím jsou tu jen reakce servisů na ruzné situace na trhu,ale dobře vím že to tu čtou i dodavatelé pneumatik ŽE !!!!! Ale tiše sedí a mají úsměv na tvářích jak se to tu mele.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
čtvrtek, 10. listopadu 2011
 
Bloková výjimka je pojem, který se vžil pro soutěžní legislativu EU v oblasti prodeje a servisu automobilů. Vztahy mezi výrobci aut a jejich obchodníky (dealery) se do relativně nedávné doby těšily výjimkám (od toho bloková výjimka) ve srovnání s jinými obory (třeba distribucí lednic). Ty výjimky spočívaly na např. v tom, že výrobci aut mohli více regulovat prodej svého zboží, zavazovat dealery k dodržování přísných kritérií nebo je teritoriálně chránit. Jinými slovy, prodej aut byl historicky vždy "svázanější" než prodej jakékoli jiné komodity (např. pneu). Dnes tyto výjimky z větší části padly, konkrétním projevem je např. i to, že záruka dnes není vázána na servis v tzv. autorizovaných servisech apod. Faktem je, že trh to zatím nijak výrazně neovlivnilo, zákazníci zůstávají veskrze loajální vůči takzvaně autorizovaným, i když se soudí, že je to otázka času. Problematika je mnohem složitější, některé zajímavé články na toto téma můžete najít např. na www. autobusiness.cz, když si vy vyhledávači zadáte bloková výjimka. Jinak u nás se často mylně hovoří o "zavedení" blokové výjimky, ve skutečnosti se jedná o její zrušení. Slýcháváme řikat - "máme blokovou výjimku, tak servis dnes může dělat každý" - ve skutečnosti je to proto, že tu výjimku už nemáme, resp. ji máme v mnohem liberálnější formě.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
čtvrtek, 10. listopadu 2011
 
Gumaři doufám že také souhlasíš, že nastal čas určitých změn. Je jedno jestli to je pneuservis s jedním stáním nebo jich má třeba 8. Jestli dělají svou práci kvalitně, poctivě s citem a láskou k budoucnosti tak musí pochopit, že dnes je jedná z mála šancí si udělat v oboru konečně větší pořádek. Vzít to včas za správný konec provazu. Je potřeba si velmi rychle uvědomit, že to co se velmi rychle blíží z Bruselu bude mít katastrofální důsledky i pro mnohé z nás. Proto je potřeba zasáhnout na začátku, kdy to ještě lze částečně ovlivnit a minimalizovat škody, dříve než bude úplně pozdě. Život mne hodně naučil. Věřte chlapi pneuservisáčtí, věřte.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
čtvrtek, 10. listopadu 2011
 
Hezky jsi to Bořku vystihl.Myslím,že s tebou musí každý souhlasit,ať servis s 1 stáním,nebo kolos s 6 včetně nákladního.
Máte zkušenosti s rozšiřováním pneuservisu směrem k autoservisním činnostem?
čtvrtek, 10. listopadu 2011
 
 
 

Newsletter

Archiv

 

Reklama

MarketPoint

 
 
 

5. května 1323/9
140 00 Praha 4

Tel.: +420 261 221 953
Tel.: +420 241 409 318

Fax: +420 241 403 333
E-mail: info@pneurevue.cz