Panove komentujete to velmi pekne.Pan Castka to snad nemuze myslet ani vazne s tema vyjadrenima. Uz me to nebavi, stejne nic nechape a mozna ani nechce chapat. Jinak chci poukazat na jednu zpravu na titulni strane pneurevue. O nepodepsani dohody mezi centralou Point S a Michelinem. Je videt ze i jinde se resi PODOBNE situace. Ale zde je videt, ze se pouze nemluvi ale konají se činy. Mnoho servisaku tady si stezuje na Michelin a jeho chovani. A společnosti Point S již s jejich kracenim bonusu a diktovanim potreby odebrat predesane kusy došla trpělivost. Šéf společnosti dokonce nabádá k bojkotu této značky partnerské servisy. Takhle se pomáhá malým a středním servisům. Tak je vidět že tam se pouze nekecá, ale také něco dělá. ZDE SE ZATÍM ZA 14 DNÍ NIKDO ANI NEOBTĚŽUJE ODPOVEDĚT NA SLUŠNĚ POLOŽENÉ OTÁZKY. JÁ OSOBNĚ NA JARO GOODYEAR BOJKOTUJI. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Pane Částka, Vy jste to absolutně nepochopil, my oba mluvíme o něčem jiném. a DOTky s tím nemají nic společného. Jak to, že nikdo DOtky neuvádí. Když přijde ke mě zákazník, tak mu tu pneumatiku ukážu a tu dostane, pokud ji bude chtít a může si ji klidně prohlédnout, osahat. Tady jde přece o to, že jak se tady autodílna, Vy, nebo já nevím kdo ohání volností trhu, tak právě touto akcí a tímto jednáním tomu trhu naopak utahuje smyčku. O to tady přece jde. Já samozřejmě jsem pro volnost trhu, o tom není pochyb, ale by ta volnost měla taky nějakou štábní kulturu. Nemůžete pak přece očekávat, že od Vás ten servis tu danou pneumatiku koupí, když mu předtím dílnou prošlo xx zákazníků, kteří budou argumentovat, ale oni to nabízejí za 990 Kč a vy za 1100 Kč, o to tady přece jde. Vy prostě, pokud děláte tento obchod, tak si musíte vybrat, jestli budete dělat velkoobchod pro další prodejce ve velkém, nebo budete dělat jen maloobchod. Pokud chcete dělat obojí, tak to ale musí mít nějaký řád a to prostě nemá. Vždyť Vy si tím vypouštíte rybník, ale zároveň se snažíte do něj nachytat jiné ryby, ale bez vody. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
Michale, když zákazník nakoupí u konkurence tak to vždy zamrzí. My nabízíme informace , které mohou pomoci při argumentaci. U každé skladové pneumatiky uvádíme DOT a zemi původu. Toto žádný internetový prodejce nenabízí. Koncový zákazník tedy nemá jistotu jaká pneumatika mu přijde. Když ji koupí u Vás , tak tu jistotu má. To je jedna z výhod které nabízíme. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?
středa, 1. února 2012
To je právě ten problém pane Částka, to už tak bohužel neplatí. Zákazníci a lidé nemají peníze a tak řeší každou korunu a tohle se nese mezi lidmi zrovna velmi dobře, speciálně u Barumek, kterou prodává běžně i eshop, který jinak jiné pneu nikdy neviděl. V barumkách je šílená konkurence. A není nic horšího, než když Vám pak za 14 dní přijde zákazník a řekne Vám, že jste ho natáhnul, že si toho mohl koupit o 200 Kč na gumě levněji. Já jsem tohle zažil loni s Michelin Energy Saver 205/55 R16, dal jsem je zákazníkovi za 1990 Kč a on přijel za týden a něco vynadat, že je našel u pneu-servis.cz za 1860 Kč a věřte není to příjemné, obzvlášť, když víte, že na té pneumatice máte 160 Kč. Někteří nemohou točit každý den stovky gum. Jaké osobnosti či firmy byste rádi viděli v roce 2012 na stránkách Pneu revue? Jaké otázky byste jim rádi položili?